Kapı sesiyle ikimizde ayağa kalktık ve kapının önünde beklemeye başladık. Kapıyı açtığımda annemle babam içeri girdi, "Hoş geldiniz" deyip babamın cekedini aldım ve astım.
"Hoş geldiniz efendim" deyip Aktan annem ve babamın elini öptü.
"Hoş bulduk çocuklar, nasılsınız?"
"İyi anne sen?"
"Bende iyiyim" babam ellerini yıkayıp geldiğinde masaya oturdum, ona hâlâ kırgındım, bu otel işi hep onun başının altından çıkmıştı. "Kızım?" deyip bana seslenerek oturduğunda cevap vermedim.
"Ee nasıl gidiyor ilişkiniz?"
"İyi, gayet iyi anne"
"Hep iyi olun kızım, birbirinizi üzmeyin" dediğinde babam koluma dokundu, "Ne oluyor sana?" dediğinde yüzüne bakmadım.
"Efendim, otele gittiniz diye size çok kırıldı"
"Benim prensesim bana mı küsmüş" deyip yanıma oturdu ve elimi tutup öptü. "Kızım beni biliyorsun"
"Kızınım ben senin yabancı değilim"
"Kızım, burda rahat edemedim gittim sadece"
"Baba neresinde rahat edemedin, yeme diyen mi oldu? içme diyen mi oldu? Yatma diyen mi oldu?"
"Zaten evi bulduk, eşyaları falanda hallettik, yerleşsin tamamen oraya geçeceğiz"
"Tamam" deyip yemekleri yemeye başladım. Aktan elini bacağıma koyup bacağımı okşamaya başladığında elini tuttum.
"Çocuklar, siz bir şeyler düşünmüyor musunuz?"
"Ne gibi anne"
"Evlilik mesela"
"Anne of, insanı çok sıkıyorsunuz ikinizde, belki Aktan istiyor ben istemiyorum belki ben istiyorum Aktan istemiyor bırakında biz düşünelim bunu"
"Peki, iyi bakalım"
"Biraz erken gibi evlilik için, bizim bir ayrılık süremiz oldu tekrar barışmamızın üzerinden 1 ay geçiyor, biraz zaman gerekiyor" Aktan'ın net cevabı ile babam konuştu.
"Oğlan haklı, birbirlerini daha tanıyamadan evlilik olacak iş değil, ayrıca biraz böyle kalsınlar, istediklerini yaparlar, evlenince ne arkadaşıyla buluşabilirler ne de başka bir şey, keyfiniz nasıl isterse öyle olsun çocuklar"
Aktan gerçekten evlenmek istemiyor muydu?
Ben çok istiyordum, evlenip ikimizin bir aile olmasını çok istiyordum, ya Aktan gerçekten istemiyorsa?
"Kızım, sen ne düşünüyorsun?" şimdi bende evlilik meraklısı gibi gözükmek istemiyorum.
"Aktan ve Babam haklı anne, biraz keyfini çıkaralım, ben daha evlilik düşünmüyorum"
"siz bilirsiniz, babanın böyle konuştuğuna bakma sen ama"
"Ya annen haklı kızım biraz, evlilik güzel şey, eğer adamını ya da kadınını iyi seçebiliyorsan evlilik güzeldir, bak bize, bu güne kadar bir gün olsun el kaldırmadım"
Aktan sessizdi, istemediği açıkça belliydi, belki de ciddiye almıyordur ilişkimizi.
"Neyse çocukları sık boğaz etmeyelim, istedikleri zaman karar verir onlar" dediklerinde konu kapandı.
Aktan'ın telefonuna mesaj bildirimi geldiğinde bildirimlerden okudu.
"Ben izninizle kalksam, acil bir şey olmuş, çok özür diliyorum.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Talih +18
Fantasy+18 VE ARGO KONUŞMALAR İÇERMEKTEDİR!! Her şey bir sözleşmeyle başladı... -