52. Bölüm (bırakmam)

10.3K 339 55
                                    

O an.. İşte o an hiç beklemediğim, erkenden gerçekleşen bir olay oldu, Ela'nın avcunda ki işaret parmağımda bir baskı hissettim, hemen elime baktığımda Ela'nın elime baskı uyguladığını fark ettim, "Ela.. Sevgilim.. Her şeyim, uyanıyorsun.." deyip yatağın yanında ki acil doktor çağrısına basmamla 2 dakika içinde doktorlar burada oldular, "Aktan bey sorun nedir?"

"Ela.. Parmağımı sıktı! sıktı, baskı uyguladı, buradayım demek istiyor.."

"bir saniye" deyip cihazları incelediler, "az önce beyin grafiğinde aşırı yükselme olmuş, dediğiniz gibi baskı uygulamış olabilir"

"ee yapmamız gereken bir şey var mı?"

"siz devam edin, en ufak bir hareketlenme de acil bizi çağırır-" doktorun sözünü bitiren bir şey oldu o sırada, bunu hiç beklemediğim bir şey.. Ela'nın ağzından çıkan ufak inilti..

Hemen ona döndüğümde gözlerini kısmış bize bakıyordu, elini bırakmamıştım, yavaşça elimi bıraktı, "A-ak.." ismimi söylememişti, gücü yetmiyordu.

"Ela hanım sakin olun kendinizi zorlamayın, size söylediklerimle başınızı sallamanız yeterli" dediğinde Ela gözlerini kırptı.

"tamam öyleyse sorularımın cevabı evet ise 2 kez hayır ise 1 kez gözlerinizi kırpın" dediğinde Ela gözlerini iki kez kırptı ve doktor eline kağıdı aldı.

"Bu hâle nasıl geldiğinizi hatırlıyor musunuz?" dediğinde Ela gözleri açık biraz düşündü, sonra hafifçe gülümsedi, gözlerini iki kez kırptı.

"güzel" deyip doktor yakasında ki iğneyi çıkardı ve Ela'nın ayaklarını açıp batırmaya başladı, "yaptıklarımı hissediyor musunuz?" dediğinde Ela'nın yüzü buruştu ve gözlerini iki kez kırptı, doktor bu sefer Ela'nın karşısına geçti, "beni görüyor musunuz?" dediğinde gözlerini tekrar iki kez kırptı, doktor kalemle kağıda bir şeyler yazdı ve tekrar Ela'ya döndü, "bir ağrınız var mı?" dediğinde Ela gözlerini bir kez kırptı, ve tekrar kırpmadı..

"bana nerenizin ağrıdığını gösterebilir misiniz?" 

"a-ateş" dediğinde doktor çekmeceyi açtı ve ateş ölçme cihazını çıkarıp Ela'nın ateşini ölçtü, "ateşi biraz yüksek ama bir iğne ile halledebiliriz, Ela hanım başka bir sorun var mı?"

"h-hay.." yine konuşamadı, kendini güçsüz hissediyordu. 

"Peki, Aktan bey, Ela hanım odaya çıkarılacak, sizinle konuşalım" deyip yoğun bakımdan çıkınca Ela'ya bakıp doktorun arkasından gittim, doktorun odasına girdiğimizde doktor sandalyesine oturdu, bende karşısına oturdum.

"Ela hanım çok iyi, beklenmedik bir şekilde hem erken uyandı hem de hiçbir sıkıntısı yok, bundan sonra görev sizin, ona iyi bakmanız gerekiyor, şekeri yükselip düşer, tansiyonu yükselir düşer, migren olabilir, karın ağrısı çekebilir, onun yanında olacaksınız, Ela hanımın size ihtiyacı var, ilk hafta sadece sıvı ile beslenecek, sıcak bir şey içmesin, ılık olsun, içtiği şeyler çok şekerli olmasın çok tuzlu olmasın, sonra 1 ay sıvı ile karıştırılmış şeyler yiyip içsin, sonra yumuşak şeyler yemeye başlasın, çok çiğnenmeyen. Kurabiye gibi şeyler tüketmesin 1 ay geçince artık normal beslenmeye geçebilir, çok kilo vermesin çok kilo da almasın, vereceğimiz ilaçları günlük düzenli kullansın, ilk hafta konuşmaya çok zorlamayın 2. hafta düzelir, eğer düzelmezse gelin, kekemelik gibi bir sorun olabilir sonrasında, çok ağır yükler kaldırmasın ama kendine gelmesi için hafif hafif kaldırabilir, 2. hafta bir spor salonuna başvurabilirsiniz eğer eve alma imkanınız yoksa, ki öyle olduğunu düşünmüyorum, ilk başta ikişer kilo ağırlıklar kaldırsın, sonra alıştığında 5 kiloya çıkarın, sonra 10 sonra 15, 20 derken 50 kilo olduğunda bırakın, ben ara da sizi arayıp kontrol tarihi veririm"

Kör Talih +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin