56. Bölüm (canımı sıkıyorsun)

10.7K 347 97
                                    

Merdivenlerden inerken Doğa korku içinde Aktan'a bakıyordu..

"Aktan o çocuğu buraya davet etti, haberiniz olsun, adam yolladı gelecekler birazdan" dediğinde Doğa ayağa kalktı.

"Otur. Bir şey yapmayacağım" dediğinde Doğa yerine oturdu, "abi o gerçekten çok iyi biri bak.."

"Sus."

"Aktan, abi saçma sapan bir şey yapma" deyip Ozan Aktan'ın diğer tarafına oturdu.

"Ya tamam, öldürecek değilim sakin olun."

"Ne yapacaksın peki?" dediğimde bana döndü.

"Ela." susmamı istiyordu, eğer susmazsam bana patlayacaktı.

"Ben çocukların yanına gidiyorum." deyip ayağa kalktım.

"Ela, benimle biraz gelir misin?" Esila'nın söylediği şeyle ona döndüm, ayağa kalkmış mutfağa giriyordu. Bende peşinden gidip mutfağa girdim, masaya oturup bana da oturmamı işaret etti.

Oturduktan sonra kafasını bana çevirdi ve konuşmaya başladı.

"bu anlatacaklarımı benden duymanı istedim, Aktana sorduğumda bilmediğini söyledi."

"ee"

"Aktan vurulup komadan çıktıktan sonra 1 yıl birlikte onun evinde kaldık, kendine gelmesi zor olmuştu sonra ise arkadaş olunca evleri ayırmadık, ama aramız da hiçbir şekilde bir ilişki olmadı, hatta onun evine yerleştiğimiz de benim odam üst kattaydı onun odası alt kattaydı, aslında ona baktığım zaman ben ona karşı bir şeyler hissettiğimi düşündüm ve sevdiği biri var mı diye ona sordum, sonra bana seni anlattı, işte o zaman gerçek bir aşka şahit olmuştum, zaten sonra sizi yakıştırmaya başlayınca anladım Aktan'dan hiç duygusal anlamda hoşlanmadığımı."

"aynı evlerde kaldınız."

"Aktan ben konuşmazsam asla konuşmazdı, aklında hep sen vardın zaten, sürekli iş yerindeydi sürekli mesaiye kalırdı, biz görüşemezdik bile, sonra ben evden ayrılmak istedim ve farklıevlere geçtik."

"iyi, bu kadar mı?"

"evet." dediğinde ayağa kalktım ve hızla mutfaktan çıkıp merdivenlere yöneldim, ne kadar güçlükle yürüsem de hızlı adımlar atmaya çalışıyordum. Merdivenlerden çıkarken Aktan yanıma geldi, "ne oldu?" dediğinde cevap vermedim.

"Ela, ne oldu?"

"bir şey olmadı! OLMADI!" deyip yukarı çıkıp odama girdim, o da peşimden gelip girince kapıyı kapattı.

"ne dedi?"

"biliyor musun! ben seninle doğru düzgün 1 yıl evde kalmadım, hatta belki de 2,3 aydan başka kalmamışımdır!"

"Ela yapma, bir değilsiniz."

"ne bir değiliz Aktan?"

"O birlikte aynı evde yaşayalım diye yalvardı mesela, ama sen böyle bir yüzsüzlük yapmadın hatta sırf bana rahatsızlık verebileceğini düşündüğün için ayrı eve çıkmıştın, bu yüzden bir değilsiniz, zaten o benim evimdeyken ben eve hafta da sadece 1 gün geliyordum, onda da geç geldiğim için görüşmüyorduk."

"seni güya kendine getirmiş, ilk karşıma çıktığın gün ölüden farkın yoktu."

"yoktu."

"şimdi gelmiş, sana iyi geldiğini söylüyor."

"yalan."

"Bize birbirimizden başka kimse iyi gelmiyor Aktan, benim ruhum sana ait, senin ruhun ise bana ait."

Kör Talih +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin