"Şu crop mudur nedir, bunu giyince ne anladığını bir bilsem bende giyeceğim de işte bi sikime yaramıyor" deyip hırkamı aldı ve çıktı. "Anahtarı al!" diye bağırdığında geri döndüm ve anahtarı alıp evden çıktım.
Arabaya bindiğimizde hızlıca sürmeye başladı. "Aktan, hava şuan sıcak sevgilim, bende dışarı çıkınca yanıyorum, ne yapayım kazakla mı dolaşayım"
"kazak giy demiyorum ki?"
"Neyse, şuan hiç kavga etmeye modum yok, zaten bir ton işim var"
"Ne gibi?"
"Ev bakılacak sonra şirkete gidip imzalamam gereken bir dosyayı imzalayacağım falan"
"Şirkete gidecek misin bugün?"
"Evet, sende gel iş kaydını yapalım"
"Olur"
&
Akşam eve girdikten sonra Aktanı beklemeye başladım. Bagajdan bir şey alıp geleceğini söylemişti. "Ela!" diye bağırdığında yanına gittim. "Ön koltukta bir şey olacak onu da alsana" dediğinde gidip kapıyı açtım. Gördüğüm manzara ile gülümsedim.. Çok güzellerdi..
Hepsini kucağıma aldığımda Aktan'ın yanına gittim. "Aktan.." içeri geçtiğimizde koltuğa bıraktım. "Sana hiç çiçek almadığımı fark ettim, bende tüm zamanlar için bir sürü aldım"
"Ya sevgilim.." deyip sarıldım. En ufak şeylerde bile mutlu olabilen bir insandım, gerçi bu fazla ufak değildi ama..
Kulağının alt kısmını öptükten sonra çekildim. "Çok teşekkür ederim çok güzel bunlar"
"Hadi bakalım, odana çıkar sen, ben burdayım" dediğinde gülleri aldım ve odama çıkıp pencerenin önünde ki koltuğa koydum.
Gözümden akan yaşı silip gülümsedim ve aşağı indim. Aktan tekli koltuğa oturmuş viski içiyordu. Elinde ki viskiyi bırakıp bana odaklandığında yanına gittim. Beni kucağına çekip oturttu.
Bugün gidip evi satın almıştık ve para işlemlerini halletmiştik. Ev 34 katlı binanın 12. katında 2 katlı bir evdi. Oldukça büyüktü. Bu kadar büyük olmasına gerek yok desem de Aktan zorla orayı aldırmıştı.
Sonra birlikte şirkete gittik ve benim kayıt işlemimi yaptı. Yarın onun asistanı olarak işe başlayacaktım. Eski evimden özel eşyalarım dışında hiçbir şey götürmeyecektim yeni evime, eşyalarını her şeyi Aktan alacaktı.
Aktan'ın telefonu çalmasıyla hızla açtı. Karşıdakini dinledikten sonra bağırdı. "Hemen geliyorum" dediğinde ayağa kalktım.
"Ela sevgilim benim gitmem gerekiyor, kapıların hepsini kilitle camları da kapat, ben gelmeden uyuma olur mu?"
"Neden?"
"dediğimi yap, ben dışında kim gelirse gelsin kapıyı açmıyorsun"
"Tamam" dediğimde gitti. Dediği gibi arka kapıyı bahçe kapısını ve dış kapıyı kiliyleyip camları kapattım. Odama gidip üzerimi değiştirdim ve güllerle uğraşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Talih +18
Fantasy+18 VE ARGO KONUŞMALAR İÇERMEKTEDİR!! Her şey bir sözleşmeyle başladı... -