"Anne bunu ne yapayım?"
"büyük kutuya koy annecim"
"tamam" deyip kutuya koymaya gitti, Aktan elimi tutup öptü ve arkamdan geçerken boynuma da öpücük bırakıp diğer raflara geçti, "anne benim odamı ne zaman toplayacağız"
"tüm evi toparladıktan sonra"
"ben şimdi oyuncaklarımı kutulara koysam?"
"yapabilecek misin?"
"yapar annesi yapar, hadi oğlum koş, yukarda koliler var zaten onlara doldur"
"tamam baba" deyip mutfaktan çıktı, Aktan kapıya gidip Adal'ın tamamen yukarı çıkmasını bekledi. Kapıyı kapatıp bana doğru döndü ve gülümsedi, bana yaklaşıp belimden tuttu ve tezgaha oturttu. "her şey doğru giderken Adal'dan saklayacak mıyız?"
"bilmiyorum, son günlerde fazla yoruldu kafası"
"bir şey olmaz.." deyip boynuma yaklaştığında elimi saçlarına daldırdım ve gezdirmeye başladım. "bence öğrenmeli"
"bakarız, hem belki ben seninle oyun oynuyorum, paralarını ve oğlumu alıp kaçacağım"
"görkemi arar hallederim güzelim hiç sorun değil"
"görkem? ya Aktan, şu hacker olan adamın dimi"
"evet.." deyip boynumda güldü. "hadi.. bir sürü iş var" dediğimde beni kalçamdan tutup yere indirdi ve saçlarımı öpüp çekildi. "bu gece saçlarınla uyumak istiyorum"
"bu gece kollarında uyumak istiyorum.."
&
Son koliyi de bantladıktan sonra mutfağımda göz gezdirdim, hiçbir şey kalmamıştı..
Adal ve Aktan mutfağa girdiğinde Adal etrafı süzdü. "anne mutfak bitmiş.."
"ee siz ne yaptınız"
"3 tane oda bitirdik biz"
"aferin benim oğluma.." deyip Aktana baktım. Bana gözleriyle Adalı göstererek kaş göz hareketi yapıyordu. "Adal, gel bakalım şöyle" deyip sandalyeyi çektim ve Adalı oturttum. "baban ve ben seninle bir şey konuşacağız"
"ne oldu?" dediğinde Aktan ve ben yanına oturduk. "bizim babanla aramız bozuktu biliyorsun"
"hıhı"
"biz bugün babanla barıştık"
"nasıl barıştınız!"
"barıştık, artık kavga yok, bağırmak yok.."
"gerçekten mi? babamı seviyor musun artık"
"evet.."
"baba!" deyip babasının kucağına geçti ve Aktanı yanağından öpüp çekildi.
"bak annemde artık seni seviyor.." dalga geçer gibi konuşmasına gülmüştüm. "canım annem" deyip kucağıma geldi, iki yanağını da öpüp çekildim.
"sen mi özür diledin anne"
"ikimizde birbirimizden özür diledik annecim"
"aferin size!" deyip yanağımı öptü.
"Hadi bakalım geç oldu uykuya"
"beni birlikte uyutur musunuz?" dediğinde Aktan güldü, "gel bakalım" dediğinde Aktan'ın kucağına geçti, ayağa kalkıp mutfaktan çıktıklarında bende peşlerinden gittim ve Adal'ın odasına girdik, Adal'ın düzeninin bozulmasını istemediğimden onun odasını en son toparlamak istiyordum. "hangi hikayeyi istiyorsun oğlum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Talih +18
Fantasy+18 VE ARGO KONUŞMALAR İÇERMEKTEDİR!! Her şey bir sözleşmeyle başladı... -