FİNALE 1 (yarış)

10.2K 310 72
                                    

En son 2 ay önce binmiştim bu motora...

İlk defa bu kadar uzun arayla binmemiştim, kaskımı taktıktan sonra yarış alanına doğru gitmeye başladım.

Havaalanı şimdi kapalıydı ve ben bir şekilde birileri ile konuşup açtırmıştım.

Bu motorla ne yarışlar kazanmıştım ben...

Yaklaşık yarım saat sonra alana geldiğimde alıştırma yapan Ateşi gördü gözlerim.

Yanıma doğru yaklaştıktan sonra motorunu durdurdu ve inip kaskını çıkardı, el sıkıştıktan sonra güldü.

"iddia yok mu?"

"kazanırsam motorunu alırım"

"okey" dediğimde tekrar el sıkıştık.

"3 tur, mavi çizgilerin üzerinden 3 tur gidilecek, buradaki beyaz çizgide 1 tur tamamlanır"

"tamam" dediğinde motorlara bindik ve kasklarımızı taktık, Ateş motorunu çalıştırdığında kulaklarıma ağır egzoz sesi gelmeye başladı, neden bu kadar fazla ses çıkarıyordu ki bu? Sanki 3 motor varmış gibi ses çıkıyordu pistte.

Elimle 3 parmak gösterdim ve birini indirdim, sonra birini daha indirdim, sonuncuyu indirdiğim de ikimizde gaza sonuna kadar yüklendik.

Şuan önde o gidiyordu çünkü burada alıştırma yapmıştı, ama bilmiyor ki ben 2 ay öncesine kadar buraya her hafta gelip kendimle yarışıyorum...

Gaza tekrar yüklendiğim de önüne geçmiştim, yaklaşık 2 dakika boyunca birincilik bendeyken önüme geçip ilk turu tamamlamıştı, bende ilk turu tamamladıktan sonra gaza tekrar yüklenmeye başladım. İyiydi, gerçekten iyi kullanıyordu motoru.

Yanından geçerken yüzünde anlamsız bir gülme vardı, motorunun sesi kulaklarımı boğmuştu, kasktan dolayı sadece önümü görmeye başladığımda daha fazla hızlandım ve aramıza güzel bir mesafe bıraktım.

2. Turu tamamladığımda daha hızlı sürmeye başlamıştım, hafif yanıma döndüğünde motorun ışığını görebiliyordum, hemen arkamda olmalıydı ama nasıl? az önce dönüşte daha çok ilerideydi? Gaza sonuna kadar yüklendiğimde bana daha çok yaklaşmıştı, 3. turu tamamlayacaktım neredeyse, yanıma kadar geldiğinde yola döndüm ve daha hızlı sürmeye çalıştım ama benden daha hızlı sürüyordu, tur çizgisine çok az kalmıştı, daha çok hızlandım, henüz beni geçmemişti ama her an geçebilirdi, ilk defa bu kadar güçlü bir rakibim vardı.

3. Turu bitirmek üzereyken karşıdan gelen bir motor gördüm, üzerinde ki ise Ateşti, peki benim yanımda ki? 

Kimdi bu yanımda ki?

Tur çizgisine 1,2 bilemedin 3 metre kala birden yanımda ki motor önüme geçip yarışı bitirmişti.

Birden motoru durdurdum ve sinirle aşağı indim, ikimizin yarışacağını söylemişti kimdi bu sonradan gelen? 

Üstelik beni nasıl yenmişti? motorun üzerinde ki ateşe yaklaştım.

"ne yapmaya çalışıyorsun sen!" deyip diğer motora yaklaştım.

"kimsin sen!"

O sıra da motordan inip bana sırtı dönükken kaskını çıkardı, saçlarını savurdu, bana döndü.

"anahtar?" deyip elini uzattığında büyük bir şok yaşadım...

Sonra Ateşe döndüğümde güldüğünü gördüm, "Ateş sende gel! Ver anahtarı" dediğinde gülümsedim ve tereddüt etmeden anahtarı eline verdim.

"nasıl?" deyip bana motorunu işaret etti.

"kızım sen manyak mısın?"

"senin tek bir rakibin olabilir o da benim" deyip işaret parmağı ile kalbime vurmaya başladı. "başkası olamaz"

Kör Talih +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin