Haklı olabilirdi. En ufak bir sorunda hemen güvenini sorguluyordum, ama sorgulanması gereken bir güven varsa o da benim güvenimdi, ilişkinin sorunu buydu zaten, benim ona olan güvensizliğim.
"Mafyaymışım, etrafımda milyonlarca insan varmış, sen bana güvenmiyorsan neye yarar?"
"Aktan.."
"Sana bana güveniyor musun diye sormaya korkuyorum biliyor musun? hiç kimseden korkmadığım kadar korkuyorum, istemediğim cevabı almaktan korkuyorum."
"Aktan ben sana güveniyorum ama mafya olman beni korkutuyor"
"bunu öncesinde konuşmuştuk, ben sana ilk gün söyledim mafya olduğumu, eğer gideceksen şimdi git dedim, beni kendine daha fazla bağlamaman için söyledim, şimdi ise tüm ruhum, her şeyim sana aitken gitmekten bahsetmen de beni korkutuyor anlıyor musun? Ama madem benden korkuyorsun, gidebilirsin Ela, senin korkmanı istemem"
"gitmemi mi istiyorsun?"
"benim ne istediğim önemli değil, asıl sen istiyor musun gitmeyi bana bunu söyle?"
"h-hayır istemiyorum.."
"gitme o zaman, yeni bir sayfa açalım dedik, açalım o zaman o sayfayı."
"Aktan, ben seni çok seviyorum..." dediğimde yavaşça dudaklarıma yaklaştı ve öpmeye başladı, hiç bırakmak istemezcesine öpüyordu...
Karşılık vermeye başladığımda yavaşça ayrıldı, "evimiz de ilk tartışmamızı da yaşadık" dediğinde sarıldım, "biliyor musun, bende kendime hiç güvenmiyorum, her an seni aldatabilirim ayağını denk al" dediğimde güldü, "şaka bir yana, gerçekten ben kendime bile güvenemiyorum.."
"ve kendinden çok başkasına güvenmek istemiyorsun."
"öyleydi, sana söz veriyorum Aktan, söz veriyorum bundan sonra her şey değişecek.."
"bu evin tamamlanması gereken kısımlar var, hem düğünümüz olmadan buraya gelmek istemiyorum"
"sahi düğün demişken, ne yapacağız?"
"1 ay sonra için düşünüyorum" deyip çantamı masadan aldı. "çıkalım gel" dediğinde evden çıktık, "güzel bir kır bahçesi ayarlarım ben, sonra yaparız"
"Adal çok sevinecek"
"sabah şirkete geldiğinde bahsettim ona, o kadar çok mutlu oldu ki..." dediğinde gülümsedim ve arabaya bindik, "Aktan, şimdi nereye gidiyoruz"
"eve seni bırakacağım sonra ufak bir işim var onu halledeceğim"
"tamam o zaman geldiğinde birlikte yemeğe gidelim ya da eğlenmeye bir yerlere"
"yemek ev de hazırlanıyor herkes bir arada olacak ama yemekten sonra bir mekana gideriz"
"tamam öyle yapalım, özledim çünkü geceleri dışarda eğlenmeyi..."
"alkol kullanmak yok"
"ee ne anlamı kalıyor o zaman"
"bak miden yeni kendine geliyor zaten"
"bir şey olmaz ya"
"Ela içemezsin.."
"içerim"
"içemezsin."
"içerim ya, ayrıca midem iyi benim"
"iç de göreyim bakalım nasıl içiyorsun"
"görürsün" dediğimde sustu, onu biraz kudurtmaktan zarar gelmezdi. Eve gidene kadar kendi kendine mırıldanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Talih +18
Fantasy+18 VE ARGO KONUŞMALAR İÇERMEKTEDİR!! Her şey bir sözleşmeyle başladı... -