39. Bölüm (kimlik)

16.3K 560 178
                                    

Eve girdiğimde yukardan bağırma sesleri geliyordu, koşarak yukarı çıktım ve Adal'ın odasına girdim, "git dedim git!" Adal Miraya bağırıyordu, "Miray noluyor?"

"okuldan aldığımdan beri böyle, şirkete gitmeyeceğiz deyince iyice çıldırdı"

"gidin dedim size!" deyip daha çok bağırdığında Miray odadan çıktı, "anne git lütfen.."

"bebeğim.. ne oldu söyler misin?"

"anne git.." deyip koltuğundan kalktığında sarsıldı, "Adal!" deyip yanına gittim, gözleri kayıyordu.. Şekeri yükseliyordu, yatağa yatırıp çekmeceden iğnesini çıkardım ve kolunu açıp iğneyi vurdum, "Adal annecim?"

"anne.." deyip gözlerini açtı, "bebeğim sorun ne anlatır mısın?"

"müzik yarışması.."

"kazanamadın mı?"

"kazandım"

"ee sorun ne bebeğim"

"müziğimin arkasında piyano çalınıyormuş, öğretmen annen biliyor mu dedi bende bilmiyor dedim, o zaman seni alamayız arkanda piyano çalan biri olması lazım dedi.." kalbime bıçak saplanmış gibi oldu, bilmiyordum..

Bilen biri vardı..

"sanırım bilen birini biliyorum"

"kim?"

"Aktan"

"gerçekten mi? nerde şimdi?"

"birazdan uçağa binip Türkiye'ye gidecek, gitmeden ona söyleyelim mi?"

"ama havaalanına gidemeyiz ki.."

"ama arayabiliriz?"

"arayalım zaman anne lütfen.." dediğinde telefonumu cebimden çıkarıp Aktanı aramaya başladım. "sen konuş" deyip telefonu Adala verdim, yarın provaları vardı ertesi gün ise yarışması vardı, yarışmadan sonra söyleyecektim, Adal'ın oğlu olduğunu söyleyecektim..

"alo?" diye ses geldiğinde Adal gülümsedi.

"Aktan.." 

"Ah, Adal, efendim?" diye seslendiğinde Adal konuştu.

"2 gün babam olur musun?" dediğinde gözlerim doldu..

"Adal ne oldu?"

"benim okulda bir yarışmam var, müzik söyleyeceğim, seçtiğim müzik piyano ile söyleniyormuş, tüm ana okullar yarışması için öğretmenim beni seçti, annem piyano söylemeyi bilmiyor, sen biliyormuşsun"

"Benim mi çalmamı istiyorsun?"

"evet, lütfen.."

"tabi çalarım.."

"yarın provamız var okulda"

"tamam, ben okuluna gelirim o zaman" 

"teşekkür ederim" 

"rica ederim, annen yanında mı?"

"hıhı"

"ver bakalım" dediğinde Adal telefonu bana uzattı, kızacaktı kesin..

Telefonu alıp odadan çıktım ve kendi odama girdim, "efendim Aktan"

"Ela ben şimdi uçağa binecektim ama geri dönüyorum, benim burda ki evimde piyano var şimdi Adalı alsam ve çalışsak, müziği bile bilmiyorum"

"yarın okulu var ama"

"sen gerekli ne varsa hazırla, bana okulun konumunu at ben götürürüm sabah" dediğinde ne yapacağımı bilemedim, "tamam, ben hazırlayacağım, buraya gelirsin konumu atıyorum" deyip telefonu kapattım ve Adal'ın odasına girdim, "Adal, Aktan seni almaya geliyor, bugün onda kalacaksın, çalışacakmışsınız"

Kör Talih +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin