38. Bölüm (sevmese oynar mı?)

14.5K 422 71
                                    

Ayrıldığımız da kafamı olumsuz anlamda salladım ve çantamı alıp çıktım, saat daha 2 bile olmamıştı, toplantımız vardı, nereye gidecektim? Tuvalete girip yüzüme su çarptım ve aynadan kendime bakmaya başladım, kalbim deli gibi atıyordu, çok garip hissediyordum, bacaklarım titriyordu..

Kendime geldikten sonra tuvaletten çıkıp odama doğru ilerledim, içeri girdiğimde yoktu, koltuğuma oturup bilgisayarımı açtım, 10 dakika sonra toplantı başlıyordu, Aktan da orda olacaktı, toplantıda ki konuşmalarımızı izleyip nasıl bir şirket olduğumuzu görecekti. 

Montumu çıkarıp bilgisayarımı aldım ve toplantı salonuna geçip bilgisayarı ayarladım ve beklemeye başladım, yavaş yavaş herkes toplanmaya başladığında içeri Aktan da girdi, müşteriler geldiğinde el sıkıştık ve oturdular, "başlayalım isterseniz?"

"olur" dediklerinde toplantıya başladık, Aktan sürekli bana bakıyordu, toplantı boyunca bacaklarını açmış tırnağıyla uğraşarak beni izlemişti, bundan etkilendiğimi biliyordu, bildiği için yapıyordu..

"Biz bunu değerlendireceğiz çünkü daha birçok şirket var bu işi isteyen" dediğinde Aktan doğruldu ve konuşmaya başladı. "bence düşünecek bir şey yok, gayet iyi sunum yapıldı başka bir şirketin bu kadar iyi olduğunu düşünmüyorum"

"Aktan bey eğer o kadar iyi buluyorsanız bu sunumu, siz burada bu şirketi değerlendiriyor olmazdınız, iyi günler" deyip kadın ayağa kalktığında gülmemek için kendimi zor tutmuştum. 

"iyi günler" deyip kadınla el sıkıştık, "size de" deyip gittiler, "çok komik ahahahah" diyerek Aktan da dışarı çıktı, odama geçtiğimde telefonumu aldım ve Mirayı aramaya başladım.

"alo Ela"

"nerdesiniz?"

"hamburgerimizi yedik şimdi oraya geliyoruz"

"tamam, Adal yanında dimi?"

"yanımda yanımda"

"tamam görüşürüz" deyip telefonu kapattım, o sırada içeri Aktan girdi, "ya sen kapı çalmayı bilmiyor musun?"

"bilmiyorum"

"ne istiyorsun?"

"Cevaplaman gereken bir sorum vardı?"

"O anda cevaplamadıysam hiç cevaplamayacağım demek ki?"

"Ela"

"ne var?"

"sen beni deli mi edeceksin? sinirlerimi bozuyorsun"

"sen de benim sinirlerimi bozuyorsun" dediğimde kapıya doğru hızla gidip birden açtığında karşısına Miray ve Adal çıktı, "Bak burdaymış, gitmiştir demiştin" deyip Miray'ın kucağından indi ve benim kucağıma geldi, "Miray sana hamburger yaptırıyordu ben Aktana da yaptıralım dedim, Miray da o gitmiştir dedi ama yine de yaptırdık" dediğinde Miraya baktım, elinde ki poşeti kaldırıp içeri girdi ve kapıyı kapattı, Adal benim kucağımdan inip Aktan'ın yanına gitti, "sende ye"

"benim yerime sen yesen olur mu? benim biraz işim var gitmem gerekiyor"

"ama ben yiyemem ki"

"neden?" dediğinde Adal cevaplayacakken araya Miray girdi, "çünkü o 2 tane yedi birde benim yarımımı yedi daha fazla yerse midesi bulanır" Aktan Adal da mide delinmesi olduğunu bilmemeliydi..

"Anne, eve ne zaman gideceğiz"

"gitmek mi istiyorsun?"

"evet.."

"neden?"

"uykum geldi, hem eve gidince Miray bana kek yapacak pasta yapacak.."

"Miray sen çocuğa ne biçim sözler veriyorsun?" Adal'ın şekeri olduğu için öyle bir sürü şekerli şeyi aynı anda yiyemiyordu. "anne ya"

Kör Talih +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin