Valizleri de aldıktan sonra arabaya bindik. Türkiye'ye dönüyorduk artık, Aktan da bindiğinde sürmeye başladı.
"Gidiyoruz.."
"Gidelim sevgilim.." deyip elini tuttuğumda gülümsedi, "Her şey daha yeni başlıyor güzelim, artık hep birlikteyiz"
Hava alanına gittikten sonra uçağa doğru yürümeye başladık. Gittikten sonra uçağa bindik ve koltuklara oturduk.
"Türkiye'ye döndüğümüzde benim yanımda çalışmanı istiyorum, orda ki şirkette Asistanım yok, asistanım olur musun?"
"Bilmiyorum, çalışmak isterim ama düşünmem gerekiyor"
"Neyi düşüneceksin? benim yanımda duracaksın zaten sürekli"
"Maaşımı isterim ama?"
"Sadece maaş mı?" deyip kaşlarını kaldırıp sinsice güldüğünde koluna vurdum. "yok hayır, istemiyorum ben çalışmak, koca parası yiyeceğim"
"Koca parası? kocan kimmiş bakalım" dediğinde yüzüm düştü. "Haklısın hangi kocanın parası değil mi?" deyip telefonumu çıkardım. Bana yaklaşıp dudağımı öpeceği sırada durdurdum. "Mirayı arayacağım"
"Ya şaka yaptım sadece"
"Aktan, Mirayı arayacağım" deyip telefonu kulağıma götürdüm.
"Ela.." deyip dudağımın kenarını öptüğünde hafif ittim. "Aktan dur"
"Küsüyor muyuz?"
"Hayır, çekil" dediğim de dudağımı öpmeye başladı. Miray telefonu açtığında zorda olsa Aktan'ın dudaklarından ayrıldım. "Miray nerdesin?"
"Evdeyim sen?"
"Uçaktayız, geliyoruz"
"Buraya gelin o zaman"
"oraya mı gelelim?" deyip Aktana baktım.
"Evet gelin buraya" Aktan kaşlarını kaldırdığında, "Yok ya, eve geçeceğiz, yarın sabah kahvaltıya geliriz"
"Peki siz bilirsiniz, kesin gelin ama"
"Tamam tamam kesin geliriz"
"Tamam o zaman, Ozana söylemeyeceğim sürpriz olsun"
"Tamamdır" deyip telefonu kapattım. "Neden direk onlara gitmiyoruz"
"Yorgunum biraz, yarın gideriz, hem gece olur oraya gidene kadar rahatsız etmeye gerek yok"
"Peki, bende seninle bir şey konuşacaktım, düşündümde zaten"
"Ne oluyor?" diye tedirgin bir şekilde bana baktı.
"Ben, Türkiye'ye döndükten sonra ayrı bir eve geçmek istiyorum" dediğimde duymamazlıktan gelmiş gibi yaptı. "Aktan?"
"Ela bak ben bu konuşmanın sonunu tahmin ediyorum o yüzden susmak istiyorum"
"Ne yani bir şey söylemeyecek misin?"
"istemiyorum"
"Nasıl yani?"
"Ben seninle daha yakın olabilmek için seni şirkete alayım diyorum sen başka eve çıkacağım diyorsun"
"Bu sefer işte görüşmüş olacağız aynı şey olacak"
"Neden peki?"
"Öyle istiyorum"
"Neden istiyorsun?"
"Ya Aktan, öyle işte"
"Olmaz, ben istemiyorum"
"Aktan.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Talih +18
Fantasy+18 VE ARGO KONUŞMALAR İÇERMEKTEDİR!! Her şey bir sözleşmeyle başladı... -