6 Ay sonra
Sabah alarm sesiyle uyandığımda yataktan zor da olsa kalkıp alarmı kalktım ve saate baktım, 7 oluyordu, odamdan çıkıp aşağı indim ve mutfağa girip sandviç hazırladım, yedikten sonra Sami beyi aramaya başladım.
"Alo Sami bey?"
"buyur kızım"
"efendim benim doktor randevum var ona gideceğim bilginiz olsun öğleden sonra gelirim"
"tamam kızım tamam, kontrole değil mi bir sorun yok?"
"yok yok kontrol"
"iyi kızım tamam"
"iyi günler"
"sana da kızım" dediğinde telefonu kapattım ve hazırlanıp evden çıktım, asansöre binip aşağı indim ve hastaneye gitmeye başladım, hastanenin tam karşısında bir ev almıştım, gidip gelmek zor oluyordu yoksa. İçeri girdikten sonra kadın doğum bölümüne çıktım ve doktorumun kapısının önünde beklemeye başladım. Sekreter ismimi söylediğinde içeri girdim, doktorla İngilizce konuşmaya başladık.
"İçeri buyrun" dediğinde içeri geçtim ve sedyeye uzanıp beklemeye başladım, karnıma taktığı yapışkan şeyden sonra cihazı incelemeye başladı. "gelişimi güzel, riski de yavaş yavaş geçmeye başlamış"
"erken doğum riskim devam ediyor mu?"
"hayır" dediğinde gülümsedim, "size verdim yemek programına uymaya devam edin yine de"
"tamam" deyip kalktım ve karnımı kapattım, odadan çıktıktan sonra hastaneden çıktım ve eve gittim.
Serra aramaya başladığında açtım. "Ela doktora gittin mi?"
"evet gittim"
"ne dedi"
"risk falan kalmamış ortada, erken doğum riskimde yok artık"
"ya ne güzel, sen yine de dikkat et ama olur mu?"
"tamam tamam, siz nasılsınız?"
"iyi, Miray da yeni kendi evine gitti"
"niye gitti?"
"şey, Aktan gelmiş Ozanla birlikte onun evine gidiyorlarmış"
"orda kalmayacak mıydı?"
"kalacakmış, burda biraz işleri varmış onun için gelmiş"
"neyse tamam, görüşürüz"
"görüşürüz" dediğinde telefonu kapattım. Güzel bir kahvaltı yapıp tekrar evden çıktım ve şirkete gittim, içeri girdikten sonra asansöre bindim ve kendi katıma çıkıp odama girdim.
Gizem odama girip kahveyi bıraktı, "istediğiniz bir şey var mı Ela hanım?"
"yok teşekkür ederim, Sami beye geldiğimi söyle yeterli"
"peki" deyip odamdan çıktı.
Oğlumu doğurmama 3 aydan az bir süre vardı, ismini bile düşünmüştüm, Adal Çınar..
&
Toplantıdan çıkınca odama girdim ve toplantıdaki konuşmaları yazdığım kağıdı açıp bilgisayara aktardım, Gizem kapımı tıklatıp odaya girdi, "Sami bey sizi odanıza çağırıyor" dediğinde odamdan çıktım ve Sami beyin odasına girdim.
"Ela kızım sen ne zaman izin alacaksın"
"efendim daha va-"
"ne var? 3 ayın kalmış, git evine dinlen, çocuğunu doğurduktan 6 ay sonra gelirsin imzala şurayı, ücretsiz izin hem de"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Talih +18
Fantasy+18 VE ARGO KONUŞMALAR İÇERMEKTEDİR!! Her şey bir sözleşmeyle başladı... -