Aktanla babam aşağı indiğinde uzun süre Aktan'ı süzdüm, bir yara yoktu yüzünde, gelip yanıma oturduktan sonra kolunu omzuma attı ve beni kendisine yasladı. "ne dedi babam"
"sarıldı"
"ne? şaka."
"hayır, sarıldı işte, teşekkür etti"
"ne için"
"seni onlara tekrar getirebildiğim için"
"bende teşekkür ederim, beni uyandırdığın için.."
"rica ederim ne demek" deyip güldü, elini sehpaya atıp kurabiye aldı ve yanağına attı, tam ısırırken "sen gül gül, hesaplaşacağız" dedim.
"ne yaptım ya yine" diye bağırdı ama ağzı dolu olduğu için sesi çıkmadı. "Yan eve komşu gelmiş" dediğimde Serra ve Miraya bakıp kaşlarını çattı, ağzındakini yedikten sonra bana döndü, "son zamanlarda benim yanımda görülünce bizi yanlış anlarlar ve başkaları ona da zarar vermeye kalkışır diye"
"eve alsaydın burası daha güvenli değil mi?" deyip kaşlarımı çattım.
"ayrıca ne olacak ki buraya 2-3 gündür gelmiyor zaten"
"seni görmeye gelmiş bir türlü gidememiş nasıl görüşmeyse bu"
"ya Ela.."
"ne Aktan?"
"güzelim kız sonradan gitmedi çünkü ailesi buraya taşınmak istiyor ve hazırlık yapmaya başlamışlar kız da git gel yapmak istemediği için gitmedi, gidecekti yoksa" o sıra da kapının zili çalınca Miray ayağa kalktı ve kapıya gitti, kapıyı açtığında bir kız vardı, kırmızı mini günlük elbisesi, kızıl saçları vardı hatta kaşları bile kızıldı, burnunda ki çiller kendini çok fazla belli ediyordu, uzaktan kıza efekt uygulamışlar gibiydi.
Kız gülerek içeri girdiğinde herkes ilk önce o kıza sonra bana baktılar.
Siktir ya.
"Ela.."
"ben yukarı çıkıp dinlenmek istiyorum Aktan, gelme sen, burada güvende tutman gereken biri var"
"Bu kız kim?" deyip kızın arkamdan Miraya soru sorduğunu duydum, gülerek arkamı döndüm ve kıza bakmaya başladım, şeytan diyor atla boyaya batırılmış kafasına.
Sakin..
O sıra da Aktan kolumu tuttu, o an kurduğum kavga hayali uçmuştu, sessizce "Ela, hadi tanışın" dedi.
"gerek yok" deyip yürümeye başladım, "kim ya bu kız böyle?"
"Ela, Adal'ın annesi Ela, sevgilim Ela" Aktan bu cümleyi o kadar büyük gururla kurmuştu ki..
"Anladım" kızın söylediği şeyle birlikte güldüm, kızın arkamdan geldiğini gördüğümde durdum ve hemen arkamı döndüm, "ne oluyor?"
"bu kadar soğuk olma ya, Esila ben" deyip elini uzattı, ilk önce eline baktım, sonra yüzüne, sonra ellerimi kaldırıp el sıkıştım, sonra arkamı dönüp tekrar ilerlemeye başladım, yine peşimden geliyordu, "kızım gitsene aşağı, ne peşimden geliyorsun" dediğimde Aktan geldi ve elimi tuttu, "Esila aşağı in sen, geleceğiz" dediğinde kız aşağı indi, Aktanla birlikte odaya girdiğimiz de Aktan ellerimi öptü ilk önce.
"Bak, sadece düşün, birisi seni sırtından vuruyor, saatlerce yatıyorsun, savaş veriyorsun, kimse sana yardım etmiyor, sonra biri geliyor, tam kalbin duracağı sıra da seni hastaneye yetiştiriyor ve senin hayatın kurtuluyor, bunun bir erkek olduğunu düşün, 5 yıl sonra çıkıp evine geliyor ama yanında ben varım, hayatının aşkı var ona git diyebilir misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Talih +18
Fantasy+18 VE ARGO KONUŞMALAR İÇERMEKTEDİR!! Her şey bir sözleşmeyle başladı... -