Dolaptan seçtiğim güzel bir elbiseyi giyindim ve saçlarımı güzel bir topuz yaptım, makyaj malzemelerimi çıkarıp hafif bir makyaj yaptım ve odamdan çıktım.
Aşağı indikten sonra annemin hazırladığı masaya oturdum.
"vay vay vay, güzellik" deyip babam merdivenlerden inmeye başladı.
"babacım.."
"çok güzel olmuşsun babacım"
"annem nerde"
"tekrar yukarı çıktı başı ağrımış biraz ilaç verdim onu yuttu"
"çok mu kötü?"
"yok yok, gayet iyi önemli değil"
"bi çıkıp bakayım"
"kızım gerek yok, gerçekten önemli değil"
"peki" içim rahat etmemişti, annemi görsem iyi olacaktı ama babam iyi olduğunu söylüyordu.
"şirkette sana bir sürprizim olacak"
"neymiş"
"sürpriz işte, ama biraz sinir olabilirsin bana"
"baba ya yine ne yaptın"
"gidince görürsün hadi ye bakalım"
"iyi hadi" deyip yemeye başladım.
&
Şirkete geldiğimiz de arabadan indik ve şirkete çıktık, "yeni getir götür elemanı aldım işe bende"
"yok muydu?"
"dün işten çıkmış, sonra birisi aradı, iyi bir çocuğa benziyor"
"bugün gelmiş mi?"
"evet"
"iyi bakalım" deyip kata geldiğimizde odalarımıza ayrıldık, telefonumu açtığımda Aktan'dan hiç arama ya da mesaj yoktu, bir şey falan mı oldu ki? acaba beni hemen unuttu mu? Yok daha neler abartma.
Şirket telefonunu açıp getir götür kısmının numarasını çevirdim. Telefon anında açıldığında, "Ben Ela Koray, odama şekerli kahve alabilir miyim?" dediğimde telefon kapatıldı, neden yüzüme kapatmıştı şimdi?
Terbiyesiz.
10 dakika sonra kapım tıklandığında şükür kahve gelmişti, içeri birisi girdi, pantolon üstüne hırka giymişti, siyah bir şapkanın üzerine hırkasının siyah şapkasını da kapatmıştı. Vücudu gayet iyiydi, boyu falan da mükemmel gözüküyordu.
Ne diyorum ya ben...
"10 Dakika oldu farkında mısın? ayrıca hiç cevap vermeden telefonu yüzüme kapatıyorsun"
"Kusura bakmayın efendim" deyip yüzünü kaldırdığında gözlerimi kocaman açtım. Ve sonrasında kahkaha içinde boğulmaya başladım...
"ne işin var senin burada ya"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Talih +18
Fantasy+18 VE ARGO KONUŞMALAR İÇERMEKTEDİR!! Her şey bir sözleşmeyle başladı... -