33. Bölüm (hamilelik)

17.3K 394 79
                                    

Eve girdikten sonra kendimi tuvalete attım ve kusmaya başladım, kustukça kusmuştum, üstüm, saçlarım berbat olmuştu.

Üzerimi çıkarıp banyoya girdim ve sıcak suyu açıp güzel bir duş aldım, çıktıktan sonra telefonumu alıp aşağı indim ve mutfağa girdim, sabahtan beri bir şey yemiyordum, çıkardığım yumurtayı pişirdim ve masaya koyup yemeye başladım.

Kafamda hep Sami beyin teklifi vardı, beynim git yeni bir hayat kur diyordu, kalbim ise onu burda bırakma diyordu..

Akşama kadar evde bir sağda bir solda oyalanmıştım, en sonunda kitabımı alıp camın önüne oturdum ve kitabı okumaya başladım.

Saat sekizi geçmişti ama Serra hâlâ gelmemişti, telefonuma baktığımda arama da yoktu, kapım çalmaya başlayınca hemen gidip açtım, "serra"

"selam"

"hoş geldin geç içeri" dediğimde içeri girdi. "montunu alayım" dediğimde montunu verdi ve askıya asıp yanına gittim ve koltuğa oturdum, "nasılsın Ela?"

"iyiyim"

"mide bulantın falan var mı?"

"evet ya, aslında tansiyonum düşmüş gibi hissediyorum sabahtan beri kraker yiyorum"

"iyi yapmışsın"

"ben içecek bir şey getireyim"

"su yeterli"

"peki sen bilirsin" deyip mutfağa gittim ve bardağa su doldurup getirdim, "Ela bu kist dediğimiz şey var ya"

"evet? daha mı çok büyümüş"

"hayır, ya senin bu birlikte olduğun adam nerde?"

"niye sordun?"

"sordum işte"

"biz onunla kavga ettik, aramız kötü"

"Ela bizim bu kist dediğimiz şey büyümüş"

"nasıl?"

"1 aylık bir bebeğin var" dediğinde yüzümde ki gülümseme gitti, bebek? yutkundum. Konuşmak için ağzımı açtım, konuşamadım. Tekrar yutkundum, konuşmak istedim ama olmadı..

"Ela, iyi misin?"

"ben hamile miyim?" diye sorduğumda gülümsedi, "evet, bir aylık bebeğin var"

"benim?"

"evet, geçen ki gelişinde bile varmış ama ben kontrol yapmadığım için öğrenemedin"

"serra ben bakamam ki.."

"ne? aldırmayı düşünme sakın.."

"Serra, bak ben daha kendim küçüğüm, bir bebeği büyütemem.."

"Ela saçmalıyorsun şuan"

"hayır ya ne saçmalaması, ben bakamam diyorum, hem Aktan da istemiyor"

"istemiyor diye bir bebeği mi öldüreceksin, ben bu işe karışmıyorum, aldıracaksan başka doktora git" deyip ayağa kaktı. "serra yardım et bana, ben ne yapacağımı bilmiyorum, hem ben İngiltere'ye gitmek istiyordum olmaz.."

"çocuk sana gitme mi diyor sanki?"

"ama"

"aması falan yok, bak Ela ben evlendim, sonra boşandık, o adam da istemiyordu çocuk falan, bende Mardin'den buraya geldim. Tek başıma çocuğumu doğurdum, bir arkadaşım bile yoktu, şimdi 2 yaşında çok güzel bir kızım var, bakıcı tuttum çünkü hâlâ bebeğime bakabilecek birisi yok, senin annen var baban var arkadaşların var, o adam yok diye çocuk olmaz mı?"

Kör Talih +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin