Filmin bitmesine yakın kapı çaldığında ayağa kalktım. "Ben açarım sen otur güzelim" deyip ayağa kalktı ve kapıya ilerledi. Açtığında bir kızın sesi gelmeye başladı.
Yanına gittiğimde bir kız elinde tabak Aktanla konuşuyordu.
"Aktan?" diye seslendiğimde bana döndü.
"Filiz, yan evde yaşıyor kek falan getirmiş"
"Siz tanışıyor musunuz?"
"burda tanıştık"
"siz sevgilisi misiniz?" diye kız bana sorduğunda "Evet" deyip Aktana baktım.
"Biz kek için teşekkür ederiz" deyip elinde ki tabağı aldım. "İyi günler" deyip kapıyı kapattım.
"Kıza ayıp oldu ya" dediğinde ters ters bakmaya başladım. "Tamam, şaka yaptım"
"bugün hep evde mi oturacağız" deyip mutfağa doğru ilerlemeye başladım. O da peşimden geliyordu. "Ne yapmak istiyorsun"
"Dışarı çıkıp gezelim"
"olur sen hazırlan gidelim"
"Tamam, hemen hazırlanıp geliyorum" deyip valizimi aldım. "Yukarda sağdan 2. odaya geç" dediğinde valizle odaya gittim ve üzerimi değiştirdim.
Altına beyaz spor ayakkabımı giyinip aşağı indim. "fazla açık bu"
"Bir şey olmaz hadi gidelim"
"Ela olmaz, bunu giyemezsin"
"Ya ama çok güzel"
"Güzel olmasına güzelde, görmüyor musun göğüslerin taşıyor"
"Hoşuna mı gitti?" deyip yaklaşmaya başladığımda yutkundu, "Beni kışkırtma.."
"O zaman gidelim" deyip dudağını öpüp çekildim. "Bu elbiselerin hepsini yakacağım"
"Abart" deyip kapıyı açtım ve birlikte evden çıktık. Arabaya doğru ilerlediğimde Aktan'ın kapıyı açmasını beklemeye başladım. Kapıyı açtığında içeri girdim.
Aktan bindikten sonra arabayı çalıştırdı. "Nereye gidiyoruz"
"Bir cafeye gidelim ilk önce"
"Peki" deyip arabayı sürmeye başladı.
Telefonum çalmaya başladığında açtım ve kulağıma götürdüm. "Efendim Miray?"
"Nasılsın?"
"Aktan ile dışarı çıktık gezeceğiz"
"Çok sevindim güzelim, umarım hep böyle mutlu olursun"
"Umarım"
"Neyse ben sizi bölmeyeyim"
"Yok ya arbadayız zaten, siz nasılsınız?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Talih +18
Fantasy+18 VE ARGO KONUŞMALAR İÇERMEKTEDİR!! Her şey bir sözleşmeyle başladı... -