53. Bölüm (bedenine yenilmişsin)

12.1K 350 65
                                    

Gözlerimi açtığımda kafamı hafif yana çevirdim, yanımda ki komodinin üzerinde ki dijital saatte 6:32 yazıyordu, etrafta göz gezdirdim, Aktan yoktu, kapı tıklandığında içeri doktor ve hemşire girdi, onların hemen arkasından da Aktan.

"Güzelim, uyandın mı?"

"ş-şimdi" konuşmaya halim yoktu, elinde bir koli süt vardı, pembe, sarı ve kahverengi gözüküyordu.

"doktorlar kontrol yapacaklar sonra işlemlerini tamamlayacağım ve gideceğiz"

"er-erken değil m-mi?"

"gece doktorlar kan alıp kontrol yaptılar vitaminlerin iyi gözüktüğü için diğerlerini vermediler bu son" dediğinde yanımda ki seruma baktım, nerdeyse bitmişti, "Ela hanım uyuduktan sonra belki bir hastalığınız oluşmuştur diye biz kan tahlilimizi yaptık, şimdi kontrol yapacağım dün uyandığınızda yaptıklarımızın aynısı olacak"

"t-tamam" dediğimde gözüme bir ışık tutup gözlerimi inceledi, "beni görmenizde bir sorun var mı?"

"h-hayır"

"güzel, peki duymanızda"

"sağ k-kulağım ge-gece sürekli bir p-patlama sesi gel-geldi a-ama bunu kulağımın ke-kendisi veriyordu"

"bu silahın patlama sesinden etkilendiğiniz için olabilir" deyip yakasından bir toplu iğne çıkardı ve ayaklarıma yavaş yavaş batırmaya başladı, "hissediyor musunuz?"

"e-evet"

"tamam" deyip kolumu açtı ve aynısını kollarıma da yaptı. "hi-hissediyorum"

"güzel, Ela hanım, beklediğimizden daha çok iyisiniz, biz bir sakatlık olur diye düşündük ama kendinizle iyi savaşmışsınız, bu kulağınızda bahsettiğiniz ses zamanla değişir, genellikle komaya girmeden önce hangi sesleri duyduysanız beyniniz size travma gibi o sesleri buğulu bir şekilde verir, bunun için sürekli başka sesler duymanız gerekir ki beyniniz silah sesini unutsun"

"tamam"

"konuşmanıza gelirsek o da düzelecek, sürekli konuşun"

"anladım"

"iyi günler" deyip odadan çıktılar, "sevgilim.." dediğimde yanıma oturdu ve elimi tuttu.

"her türlü sütü sevdiğin için hepsinden aldım, hangisinden içersin"

"hepsinden.." dediğimde güldü, bugün kendine gelmiş gibiydi, gece oldukça fazla kafa yormuştu anlaşılan, ama bu surat ifadesi kötü bir sonuç olmadığını söylüyordu.

Elini yanında ki kutuya atıp içinden çilekli sütü çıkardı, "bu daha güzel"

"ben çikolatalı istiyorum ama"

"anlaşıldı." deyip yanına tekrar eğildi ve çikolatalı sütü aldı, "daha çok işimiz var seninle"

"iyi oldu ya böyle, ne güzel elimi bile kaldırmıyorum" dediğimde güldü.

"doktora gelince e-evet h-hayır bana gelince taramalı tüfek gibi konuşuyorsun"

"sen başkasın" dediğimde pipeti ağzıma verdi. "böyle seninle atışmayı bile çok özledim biliyor musun, benim sana saçma sapan konuşmamı ve senin hep sonunda romantizme bağlamanı, hepsini çok özledim, en çokta kokunu.."

"niye uyanık olmayınca kokum gelmiyor mu?"

"geliyor, ama ben yaklaşıp koklamıyorum, gözlerin açık olmadığı sürece ne anlamı var ki kokunun?"

"sen de iyice edabiyata bağladın ya of, kendine gelir misin?"

"kendime mi geleyim?" deyip bana etkileyici bir bakış attı, "aman Aktan aman"

Kör Talih +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin