6 Ay sonra
"Aktan..."
"hıı"
"tuvalete gideceğim..." dediğimde gözlerini açtı.
Evet, saat gecenin üçüydü ve ben yataktan doğrulamadığım için ve aşırı derece de tuvaletim geldiği için Aktan'ı kaldırıyordum...
Artık günler sayıyorduk, hatta doktor yatış yapmayı bile istemişti ama ben istememiştim.
Yanıma gelip beni belimden tuttu ve yavaşça kaldırdı, "yavaş.." deyip koluma girdi.
Kız olduğu için o kadar çok kas ağrılarım vardı ki, kız çocuğu yatay olurmuş, erkek ise top gibi yuvarlak olurmuş, kızım yan olduğu için belim, bacaklarım her yerim ağrıyordu, yürürken oldukça zorlanıyordum artık...
"Ben burada bekliyorum, eğer sancın falan olursa hemen çağır" dediğinde başımı salladım ve içeri girdim, işim bittiğinde kapıyı açınca Aktan hemen önüme geçti ve ellerimi tutup beni odamıza doğru götürmeye başladı.
"bir ağrın sızın var mı?"
"yok" dediğimde odaya girdik, beni yatağıma bıraktıktan sonra çekildi.
"ben Adal'ı kontrol edip geleceğim"
"tamam" dediğimde odadan çıktı. Aktan uykusuna çok düşkündü, son 1 aydır uyku düzeni darmaduman olmuştu, sürekli geceleri kalkıp beni kontrol ediyordu Adal'kı kontrol ediyordu, beni tuvalete götürüyordu, su getiriyordu, bazen Adal uyanınca onu uyutuyordu, hiç kendinde değildi. Hatta geçen gün kahvaltı masasında birden uyuyakalmıştı, bazen tuvalette beni beklerken uyuyordu, ne zaman boşluk bulsa uyuyordu...
Birkaç dakika sonra yanıma geldi ve uzanıp elimi tuttu, "iyi mi?"
"iyi iyi, su istedi onu verdim"
"yarın doktor randevumuz var biliyorsun değil mi?"
"biliyorum.." deyip alnımı öptü.
"bak istersen sen evde kal, hem eğer yatış olursa bebek kıyafetlerini ihtiyaçlarımızı falan getirirsin olur mu?"
"olmaz, seni tek başına göndermem"
"Miray ve Ozanla giderim"
"Ela olmaz yanında olayım ben güzelim"
"bak hem uyursun sen, lütfen itiraz etme çok yoruldun, zaten randevu erken Adal'ı da alıp okula götürürüz sende evde dinlenirsin"
"Ela..."
"Hadi lütfen" deyip kedi bakışı yaptığımda güldü.
"İyi hadi tamam, ama bak, en ufak sıkıntı da arayacaksınız, eğer malzemeler istenirse pembe çantayı götüreceğim değil mi?"
"evet, bak bunları konuştuk ama tekrar konuşalım, çünkü yarın büyük ihtimalle yatışa alınacağım, Ozan senden malzemeleri istediğinde pembe çantayı alıp geleceksin sadece, başka bir şey getirme. Sonra malzemeleri verdikten sonra eve geçip lacivert çantayı alıyorsun ve Adal'ı okuldan alıp annemlere götürüyorsun, sonra benim yanıma geleceksin, bak hiç heyecanlanmak falan yok"
"tamam, Adal oyuncak ister ama"
"annemlerde var oyuncak"
"tamam, hani doktor bir şeyden bahsetmişti, geç doğum"
"doktor geçen hafta gittiğimizde eğer yatış zamanı boyunca sancı olmazsa sezaryen doğum olabileceğini söyledi, çocukta şeker ihtimali olduğu için doktor gelişiminin azaldığını söyledi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Talih +18
Fantasy+18 VE ARGO KONUŞMALAR İÇERMEKTEDİR!! Her şey bir sözleşmeyle başladı... -