24. Bölüm (umut)

22.6K 537 80
                                    

Herkesle selamlaştıktan sonra yerime oturdum, Aktan'ın gelmesini bekliyorduk.

Aktan geldiğinde yerine oturur oturmaz beni gördü, "Ela?"

"Toplantıya başlayalım mı?" dediğimde herkes onayladı. Toplantıya başlayınca karşı taraf konuşmaya başladı.

"Ara vermeden önce uzun bir süre konuştuk ama Aktan bey biraz iyi değildi o yüzden ara verdik, umarım şimdi iyisinizdir"

"Öyle"

"biz şirketin eskiye bağlı ihale dosyalarını istemiştik"

"Kazandığımız ihaleler fazla olduğu için tüm dosyaları getiremedik ama ben şimdi size hepsini mail olarak atıyorum" dediğimde karşı tarafın asistanı onayladı.

Mailleri gönderdiğimde partonu ile incelemeye başladılar.

"300 ihaleyi geçkin o yüzden tüm dosyaları getiremedik"

"Tamam, hepsini incelemeyeceğiz biz"

"Hepsi çok fazla ama çoğu büyük işler, şirketimizin kazancı da çok yüksek, bunu değerlendirmeniz gerekir"

"Tabi ona da bakarız o da önemli bizim için"

"Biz bu ay ki şirketin kasasının geçmişini size gönderelim"

"tamam, biz sizin diğer şirketlerinizin istatiklerine de bakmak istiyoruz onları da gönderirseniz"

"Tamam" deyip bilgisayardan diğerlerinin istatiklerine baktım. Gayet iyiydi, hepsini dosya haline getirip mail olarak gönderdim.

Hepsini incelemeye aldıkların da Aktan elini bacağıma koydu, elini tutup ittiğimde o konuştu.

"Bunları zaten dünde konuşmuştunuz, o yüzden fazla uzatmaya gerek yok"

"Hayır dün berna hanımla hiçbirini konuşmadık"

"Ne konuştunuz?"

"Sadece şirketinizi seçmemizi söyledi, daha doğrusu yalvardı, Aktan bey beni kovar sizinle konuşmaya o asistanını değil beni gönderi bana güvendi, lütfen şirketinizi seçin dedi yalvararak gitti"

"Ben ailemin yanına Antalya'ya gitmiştim gelince de yorgundum Aktan bey beni düşünerek Berna hanımı gönderdi"

"dediğim gibi bana sadece yalvardı"

"Onun adına özür dilerim, zaten işten ayrılmış kendisi"

"Peki, biz her şeyi kontrol ettik gayet iyi durumda hepsi"

"Başka istediğiniz bir şey var mı?"

"Hayır, biz bilgilerimizi aldık, size iyi günler" deyip hepsi ayağa kalktı. "Size de iyi günler"

"Yarın öğle vaktinde gelip sonucu açıklarız" deyip gittiler.

"Deren, odama gelir misin?" diye sorduğumda ayağa kalktı.

"Peki" dediğinde toplantı salonundan çıkarken Aktan elimi tuttu. "Biz konuşalım seninle"

"Deren ile önemli konuşacağım" deyip elimi çektim ve yürümeye başladım. Toplantı çok iyi gitmişti..

Odama girdiğimizde Aktan'ın odasına geçen camın panjurunu indirdim. Sandalyeme oturduğumda Deren ayakta bekliyordu.

"Sende otur" dediğimde oturdu. "Aktan bey çok kötü oldu, size bu konuda güvenmiyordu belli ki"

"Artık güvenmesi gerektiğini bilmeli, senden bir şey isteyeceğim, bu berna denen kızın kişisel bilgilerini bana verir misin?"

"Tamam mail olarak atarım" dediğinde gülümsedim. "Ela hanım, masanız fazla boş gözüküyor, siz isterseniz bir liste hazırlayın ben aldırayım onları"

Kör Talih +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin