Yemek bittiğinde babam ayağa kalktı, "Gel bakalım Aktan biz içeri geçelim"
"Tabi" deyip ayağa kalktı, annem mutfağa gitmişti, bana göz kırpıp babamın yanına gitti, bende tabakları alıp mutfağa gittim. Masayı toparladıktan sonra mutfağa geçtim.
"baban Aktanı sevdi gibi, ayrıca çok efendi bir çocuk"
"Seveceğinizi söylemiştim"
"Baban seni çok seviyor kızım, onu bir kez daha zor durumda bırakma"
"Söz veriyorum anne" dediğimde gülümsedi ve çıktı. Kahve yapmak için malzemeleri çıkardım ve hazırlamaya başladım.
Kapının açılmasıyla arkamı döndüm, Aktan gelmişti. "Çok mu sıktılar seni?"
"yok hayır" deyip bana yaklaştı ve boynumu öpüp çekildi. "Sadece seni böyle görüpte sana dokunamamak canımı sıkıyor.."
"Aktan, annem gelir şimdi" dediğimde çekildi ve bardak alıp su doldurmaya başladı. Tam da düşündüğüm gibi annem içeri girdiğinde Aktan suyu içti.
Anneme gülümseyip çıktıktan sonra annem yanımda durdu. "Aman rahat bırakmayın zaten"
"baban kahveden sonra ikinizle de konuşacakmış, hazırlıklı ol"
"Ya annem benim" deyip yanağını öptüm ve tepsiyi çıkarıp fincanları koydum. Kahveleri döktükten sonra yanına Aktan'ın sevdiği çikolatalardan koydum ve mutfaktan çıktım.
Babama doğru gittikten sonra kahveyi uzattım ve aldığında anneme de verip Aktana döndüm. Kahveyi verirken gülümsediğinde göz kırpıp tepsiyi bıraktım ve telefonumu aldım.
Siz: Kahveden sonra babam bizimle konuşacakmış hazır ol
Yazdığım şeyden sonra Aktan'ın telefonunun bildirim ışığı yanıp söndü, "Pardon" deyip telefonunu açtı ve tamamen kapatıp masaya bıraktı.
Ne vardı da pardon dedi ki şimdi?
Benim telefonum çalmaya başladığında sesi kapatıp kimin aradığına baktım, Miray arıyordu, Aktan bana kim olduğunu sorar gibi baktığında meşgule attım. "Kim arıyor kızım?"
"Miray"
"Bu gerçek Miray değil mi?" diye sorduğunda kafamı yere eğdim, "Karşıma geçip düzgünce benim sevgilim var desen seni öldürecek miyim?"
"baba özür diledim ama"
"Tamam kızım tamam" deyip Aktana döndü, "Biz de buraya yerleşiyoruz, artık burdayız" dediğinde kahve Aktan'ın boğazında kalmıştı, öksürdükten sonra bana döndü, kahvenin yanında ki sudan bir yudum alıp tekrar babama döndü.
"Bu evde mi?"
"Ne o beğenemedin herhalde?"
"Yok hayır ondan sormadım, eğer bir durum varsa ben ayarlarım evi falan"
"Merak etme bu evde yaşamayacağız, ev bakmaya başladım"
"Dediğim gibi ben ayarlayabilirim"
"Yok yok sağol"
"eğer burda en ufak bir sorun yaşarsanız haberim olsun lütfen, ben hallederim"
Tabii eğer sorun yaşarsanız Aktan hemen sorunu ortadan silah yoluyla kaldırır.
Gülmemek için kendimi zor tutarken Babam kahvesini bitirdi.
Aktan da bitirince Babam ayağa kalktı. "Kızım, bi konuşalım sizinle" dediğinde hangi odaya gitmemiz gerektiğini bilmiyordum, babam merdivenlerden önce çıkarken Aktanla ikimiz arkadan gidiyorduk. Kulağıma eğilip, "Misafir odasının yanında ki oda" dediğinde ilerlemeye başladım. "Baba bu oda" deyip Aktana baktığımda gözüyle onayladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Talih +18
Fantasy+18 VE ARGO KONUŞMALAR İÇERMEKTEDİR!! Her şey bir sözleşmeyle başladı... -