Eve girdikten sonra Aktan yukarı çıktı, bende gidip üzerimi değiştirdim ve aşağı indim. Bar masasına geçmiş viski içiyordu, "Aktan.."
"efendim güzelim"
"iyi olduğuna emin misin?"
"evet, gayet iyiyim, başım ağrıyor biraz"
"hiç iyi gözükmüyorsun.."
"merak etme.." deyip dudağımı öptü ve çekildi. "sen yanımda olduğun sürece çok iyiyim" dediğinde çekildim, "ben odadayım o zaman" deyip yukarı çıktım ve yatağa uzanıp uyumaya başladım.
&
Uyandığımda Aktan yanımda değildi, aşağı indiğimde etrafa bakındım fakat yoktu. Telefonla aradığımda meşgule attı, nereye gitti ki bu saatte? Saat 3 ü geçmişti. Dışardan sesler geliyordu, perdeyi aralayıp baktığımda deli gibi yağmur yağıyordu, Aktan yağmuru sevmezdi, yağmurun altında olması imkansız..
Telefonumu alıp Ozanı aramaya başladım.
"alo" sesi boğuk geliyordu, "Ozan uyuyor muydun?"
"evet, bir şey mi oldu?"
"Aktan orada mı?"
"niye sordun?"
"evde yok, gece gece nerde bu?"
"burada ya, biz biraz içtik uyuyor"
"iyi de az önce aradım meşgule attı?"
"ya uyku sersemi olduğu için yapmıştır bakayım dur.. evet aramışsın"
"sabah arasın beni" deyip telefonu kapattım ve yukarı çıktım, odama girdikten sonra uzandım ve tekrar uyumaya başladım.
Sabah uyandığımda Aktan yanımda uyuyordu, yanağını öptüm ve aşağı indim. Telefonumu açıp Mirayı aramaya başladım ve mutfağa girdim, "alo?"
"Miray neredesin tatlım"
"evdeyiz ozanla, niye ki"
"ozan yanında mı?"
"duşa girdi şimdi"
"anladım, neyse tamam"
"niye sordun ya?"
"Aktan ona bir şey anlatmış mı diye soracaktım"
"ne zaman anlatacak ki?"
"dün gece birliktelermiş ya"
"ne?"
"haberin yok mu?"
"Ela biz Ozanla sabahladık film izledik"
"ne dedin?"
"Sabaha kadar yanımdaydı, hatta sen aradın mutfağa gitti, Aktanı sormuşsun burada değil demiş"
"evet öyle söylemişti ben sonra gelmiştir diye düşündüm"
"yok gelmedi"
"neyse tamam, öpüyorum görüşürüz"
"görüşürüz hayatım" dediğinde telefonu kapattım ve uzun süre öylece bekledim. Neler dönüyor bir bilsem..
Mutfaktan çıktığımda Aktana çarptım, "sevgilim"
"günaydın"
"günaydın güzelim, kiminle konuştun"
"Mirayla"
"ne diyor?"
"dün gece onlardaymışsın onu sordum"
"evet oraya gittim, Ozanla konuştuk biraz" deyip su içti ve bana döndü, "ne konuştunuz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Talih +18
Fantasy+18 VE ARGO KONUŞMALAR İÇERMEKTEDİR!! Her şey bir sözleşmeyle başladı... -