9. Bölüm (intikam)

58.8K 1K 302
                                    

"Ela.."

"Miray.." deyip sarıldığımda göz yaşının omzuma düştüğünü fark ettim, bana sarılmamıştı..

"Miray, sen.."

"Ölmedim, yaşıyorum" deyip elinin tersiyle göz yaşlarını sildi.

"Yanında olamadım.. kaçtın benden, seni her yerde aradım sonra öldüğün haberini aldım.."

"Sevgilim?" deyip arkadan seslenen ses tanıdıktı. Arkamı döndüğümde ozanı görmüştüm. Bize doğru yaklaşıp Miraya sarıldı, "Neler oluyor?"

"Siz sevgili misiniz?"

"Evet" ozan cevap verdiğinde tekrar Miraya döndüm. "Biraz konuşalım mı?" dediğimde Miray beni onayladı ve ozana döndü.

"benim odamdayız" dediğinde ozan onayladı ve Miray ile bir odaya girdik. "Ela.. seni çok özledim ben.." deyip bana sarıldı.

"Bende seni özledim.." dediğimde ayrıldık. "Neler oldu anlat bana"

&

Bana her şeyi en ayrıntısına kadar anlattı. Tecavüz edildiği gün bu şirkete kaçmış, sonra Aktanla tanışmış ve Aktan onu ozanla tanıştırmış, ozan onun hayatını değiştirmiş, onun şuan mutlu olduğunu görmek çok güzel hemde çok...

Uzun süre birlikte konuştuğumuzda içeri Aktan girdi. "Ah, Miray, hoşgeldin"

"Sağol, nasılsın"

"İyi sen?"

"Bende iyi"

"Ela güzelim çıkalım mı?"

"Olur, Miray bak kesinlikle ara beni tamam mı?"

"Tamam" deyip gülümsediğinde bende gülümsedim ve Aktanla birlikte çıktık.

"Çok teşekkür ederim Aktan, onu sen kurtarmışsın"

"bence teşekkür edilecek bir şey yok, yapmam gerekeni yaptım"

"biz aynı mahallede büyüdük, birden çıktı gitti, sonra ölüm haberini almıştım"

"Her neyse bunu konuşmayalım, sen arşiv odasında bana bir şey söyleyecektin?"

"Evet, bunu evde konuşsak daha iyi olur" dediğimde birlikte arabaya bindik ve sürmeye başladı.

Uzun bir yol gittikten sonra düz yolda ilerliyorduk. "Aktan"

"Efendim?"

"ya da boşver sonra konuşuruz"

"Peki tamam" dediğinde önüme döndüm.

Ondan hoşlandığıma emindim ama aşık mıydım bilmiyorum, gerçi ikisi de aynı şey.

Beni her hareketiyle etkiliyor her konuşmasıyla etkiliyor bakışları bile ondan etkilenmeme yeter.

&

"Tabi ki aşık değilim saçmalama!" Aktan'ın bağırma sesiyle aşağı indim. Sesi yüksek ve netti. Birinden bahsediyordu ama kim bilmiyorum.

Mutfağın kapısından baktığımda bir kızla konuşuyordu.

"Onu bu eve parayla aldığımı biliyorsun, işim bitince göndereceğim zaten!" bunu söyleyen Aktandı.

Kimden bahsediyordu?

Ben miydim?

"Ya sana aşık olursa!" bunu söyleyen ise o kızdı, benim yaşlarımda güzel bir kız.

"Bu kimin umrunda!"

"Bak kızı eve parayla getirmişsin, bu hiç iyi bir şey değil, o kız sana aşık olabilir"

"Doğa! işim bitince göndereceğim! benim işime burnunu sokma!" bahsettiği kişi bendim.

Kesin bendim.

Kalbime saplanan bir şey vardı sanki..

Beni eve parayla getirdi, birlikte olduk.. O kızın bahsettiği kız benim..

"Bak kız çok masum ve saf senin oyunlarını ne yapsın!"

"Ondan öğrenmem gereken şeyler var, ilk önce bana hesap verecek! annesi babamla defalarca birlikte oldu ve babam annemi aldattı!"

"Bu onun suçu değil!"

Annem mi?

"Onun suçu! intikamımı alacağım!" dediğinde hemen yukarı çıktım. Yatağa oturduğumda midem bulanmıştı, duyduğum şeyler midemi bulandırmıştı.

Bana aşık olmadığını bilmek değil mevzu, mevzu beni intikamı için kullanması..

Vücudumu kullandı.

Giyinme odasına girip valizimi aldım ve içine getirdiğim kıyafetleri ve eşyaları doldurdum. Kapıdan çıkacağım sıra yanda ki vazoyu devirdim ve vazonun camları yere parçalandı.

Aktan'ın bağırma sesini duymamla karşımda belirmesi bir olmuştu. "Ela, iyi misin? basma onlara dur" deyip beni kucağına aldı ve yatağa yatırdı. "İyi misin ne oldu?" deyip arkasını döndüğünde valizi gördü.

"Gitmek istiyorum"

"Nereye? ne bu valiz?"

"Gitmek istiyorum!" deyip ayağa kalktım ve valizi aldığım gibi odadan çıktım. "Ela nereye?" cevap vermediğimde arkamdan deli gibi bağırmaya başladı.

"Ela!"

"Ne var!" deyip arkamı döndüğümde kollarımı tuttu. "Ne oluyor?"

"Bedenimi kullandın! intikam için vücudumu kullandın!"

"Ne intikamı?"

"O kızla konuşurken duydum! işim bitince göndereceğim dedin intikam için aldım onu dedin!"

"Doğayla mı?"

"sevgilin mi o kız! sevgilin mi!" dediğimde cevap vermedi. "Pişman olacaksın ama"

"Hayır pişman falan olmayacağım! beni kullandın! ya ben sana aşık olduğumu söyleyecektim!"

"Ela o kız sen değilsin"

Bu yalanlara karnımız tok

"Siktir git! yalanına başlatma!" deyip evden çıktım, arkamdan kapıyı sertçe vurdu, bahçe kapısından çıkarken içeri valizle bir kızın girdiğini gördüm. Önemsemeyip evden çıktım ve yolda yürümeye başladım.

Ona aşıktım..

Aşık olmuştum..

Ona vücudumu açmıştım.

Kullandı.

Beni kullandı.

&

Bölüm çok kısa oldu ama burda bırakmak istedim.

Çok fazla izlenme sayımız var ama ne yorum ne vote var.

Bölümlere sınır falan koymak istemiyorum okuyanların çoğu vote ve yorum atsa yeter zaten.

Kör Talih +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin