57. Bölüm (Bağırma)

9.9K 372 92
                                    

1 Ay sonra

"kemiklerinizin uyuşması tamamen gitmiş durumda artık böyle bir sorun yaşamazsınız, konuşmanız da kaymalar devam edebilir gayet normal." doktorun söylediği şeyle Aktana baktım, gülümsedi, benimle gurur duyuyordu, güçlü olduğum için gurur duyuyordu...

"diğer kontrolünüzü 2 hafta sonraya atıyorum artık çok sık kontrole gerek yok, başka bir sıkıntınız var mı?"

"yok, teşekkür ederim."

"peki, ben ilaçlarınızı yenileyeceğim dozları düşüreceğim bilginiz olsun."

"tamamdır." dediğinde doktorun kendi odasına girdiğimizde bir reçete hazırladı. Aktana verdiğinde odadan çıktık, kolunu omzuma atıp saçlarımı öptü, "seninle gurur duyuyorum, doktorlar 6 ayda anca kendine gelir demesine rağmen sadece 1 ayda tüm sorunlarını hallettin..."

"siz yanımda olduğunuz için oldu bunlar, gurur duyulması gereken ben değilim sizsiziniz." deyip çenesini öptüm, "kendimi öyle çok zor tutuyorum ki."

"ben tutmuyorum seni."

"Adal'ın yeni okuluna gidelim mi şimdi? kayıt işlemlerini tamamlarız az kaldı zaten."

"ne kadar kaldı ki?"

"1 hafta."

"peki, hadi gidelim." dediğimde arabaya bindik ve sürmeye başladı. "Adal için alışverişte yapılacak."

"yaparız ama öğretmeni listesini versin ilk önce."

"Adal çok heyecanlı, tüm arkadaşlarından daha üstün görünmek için harfleri yazmaya başladı..."

"haberim var odasında gördüm." deyip gülümsedi, "bende çok hırslıydım öncesinde, hep arkadaşlarımla yarışırdım."

"sana çektiği o kadar çok belli ki... Huyları aynı sen, sabah uyanınca çok huysuzlanıyor, sürekli inatlaşıyor istediği olmayınca tripleniyor beni dinlemiyor, aynı sen."

"şuan övdün mü gömdün mü belli değil."

"gerçekten ama aynısınız, ne desem yapmıyor, ergen ergen triplere giriyor sonra."

"Ela ben ergen miyim?" dediğinde sustum, susmakta bir cevaptır sevgilim...

"okey, anladım..."

"ya Aktan, öyle demek istemedim sana."

"bilirim ben."

"sevgilim..." dedikten sonra viteste olan elini tutup öptüm, "şey yapalım, akşam güzel bir yemeğe çıkalım, sonra bir bara falan gideriz."

"6 yaşında koca bir oğlun var ne barı." dediğinde anlamayarak ona döndüm, gerçekten beni öyle mi görüyordu? Hayır... 

"şaka yaptım, tabi gideriz ama akşam baş başa yemek yiyemeyeceğiz sanırım çünkü Ozanlar çağırıyor, bir şey söyleyeceklermiş."

"evet ya unuttum, Miray bana da söylemişti."

"yarın yapalım o zaman? hem Doğa ugün kendi evine geçecek yarın Adal'ı ona bırakırız"

"babasındaydı değil mi?"

"evet."

"anlaşıyorlar mı peki?"

"iyi anlaştıklarını söylüyor Doğa."

"anladım." Doğa'nın bana anlattıkları hâlâ aklımdan çıkmıyordu, babasının ona şiddet uyguladığı açıkça belliydi, bunu Aktana söylesem ortalık çok karışacaktı. "Gidelim mi Doğa'ya bugün"

Kör Talih +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin