Artık kendimden geçmiş gibiydim, bu kaçıncıydı bilmiyorum ama tek bir şey biliyordum, bu adam benim hayatımın dönüm noktası olmuştu, onunla ayağa kalkmıştım ben, beni tutup kaldırmıştı ve kendine gel giye bağırmıştı sanki...
Ellerini sıkıca tuttuğumda titrediğini anlamıştım, kucağında ki hareketlerimi daha çok hızlandırmıştım, o da kalçasını kalçama vuruyordu, ikimizde deliye dönmüş gibiydik, bu dönemimde fazla ilişkiye girmenin ne kadar tehlikeli olduğunu biliyordum ve artık hava aydınlanıyordu, ikimizde durmuyorduk, o da bende bu geceyi ölümsüzleştirmek istiyorduk.
En sonunda kafasını rahatça geriye yasladığında bende göğsüne kafamı yasladım ve derin derin nefes almaya başladım, ellerimi tuttu, öpmeye başladı, bileklerime kadar öpmedik yer bırakmamıştı...
Göğsünde öyle çok huzurlu hissediyordum ki kendimi yorgunluğumun yeni farkına varmıştım. İlk önce güzelce bir esnedim ve gözlerimi kapattım.
"Ela, güzelim..." gözlerim kapalıyken duyduğum sesle yerimde kıvrandım. "hadi kalk, kahvaltı hazır..."
"bir oldu, sen iyi misin?"
"evet" deyip gözlerimi açtım, yanıma oturmuş bacağımı baş parmağıyla okşuyordu, "çok uykum var biraz daha uyusam olur mu?"
"Hastaneye gitmek ister misin güzelim, iyi gözükmüyorsun"
"hayır... Gayet iyiyim sadece uyumak istiyorum çünkü deli gibi yorgunum"
"peki, kahvaltı hazırladım ama ye öyle tekrar uyursun" dediğinde ayağa kalktım, giyinme odasına girdikten sonra üzerime beyaz kazağımı ve gri eşofmanımı giyinip içerden çıktım.
Aktan'ı göremeyince telefonumu cebime attım ve banyoya girip yüzümü yıkadım, aşağı indiğimde bahçeye doğru yöneldim.
"bugün doktora gitmek istiyorum, ama tek"
"neden?"
"ya şimdi biz uzun zamandır birlikte oluyoruz, doktora bir görünmem gerekir diye düşünüyorum"
"kötü bir sonuç çıkma ihtimali var mı?"
"hayır, kist için gitmeyeceğim sadece bir hamilelik testi yaptırayım diyorum"
"tamam birlikte gidelim o zaman"
"gerçekten gerek yok, hem varsa da yoksa da ilk kendim öğrenmek istiyorum"
"tamam içeri girmem birlikte gideriz sen muayene olursun çıkarız"
"tamamdır, aşırı uykum var ya"
"onu da bir konuş istersen doktorla, son zamanlarda çok ağır uyuyorsun"
"farkındayım konuşacağım"
"yarın sabaha iki bilet aldım balayına gidiyoruz"
"biliyor musun, bence gerek yok, biz burada kalalım"
"gerçekten böyle mi düşünüyorsun"
"öyle ama sen eğer istiyorsan gidelim tabi"
"bende burada kalmak istiyordum aslında ama sen gitmek istersin diye düşünmüştüm"
"Adal'ı alacak mıyız?"
"yarın alalım"
"tamam, o zaman bugün doktora gideriz sonra geliriz havuza falan gireriz"
"sen nasıl istersen öyle yaparız güzelim"
"sen birden çok değiştin ya"
"farkındayım daha yakışıklı oldum değil mi?" deyip egosunu tatmin etmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Talih +18
Fantasy+18 VE ARGO KONUŞMALAR İÇERMEKTEDİR!! Her şey bir sözleşmeyle başladı... -