Bara girmeden Aktan elimi sıkıca tuttu ve birlikte içeri girdik, "Aktan elim kopacak"
"ne bakıyosun lan!" deyip bir adamın üzerine doğru yürüdü. "görmüyor musun elimizi!" deyip elimizi kaldırdı.
Kendimi tutamayıp kıkırdamıştım, "şerefsiz" deyip adamın yanından ayrıldı, "Aktan ya, yapma şöyle güzelce eğlenelim"
"benden çok sen eğleneceksin belli" dediğinde güldüm, birlikte bar masasın oturduk. Barmen çocuk bize ne istediğimizi "ar gibi baktığında ben konuştum, "içki"
"hayır, 2 tane viski"
"ya ben onu istemiyorum, içki alacağım" dediğimde barmen beni dinlememişti bile, "iyi, benimki kalsın ben dans edeceğim" deyip ayağa kalkmaya çalışırken Aktan beni oturttu. "tamam, içki olsun birisi" barmen söylediği gibi içkiyle viskiyi önümüze koydu, içki bardağını elime alıp Aktan'ın elinden tuttum ve ayağa kaldırdım.
"nereye?"
"cehennemin dibine geliyor musun?"
"seninle her yere gelirim" deyip viski bardağını aldı ve birlikte dans edenlerin arasına karışıp dans etmeye başladık, bir kadın bize yaklaştıktan sonra Aktan'ın elini tuttu ve peçeteyi avcunun içine bırakıp yanımızdan ayrıldı, Aktan bir bana bir elinde ki peçeteye bakarken peçeteyi almaya uzandığımda elini havaya kaldırdı, "ver şunu"
"ne yapacaksın"
"yiyeceğim! ver şunu"
"neyi vereyim güzelim?" deyip sinsice güldü. Şuan sana öyle bir küfür ederdim ki aklın dururdu da dua et ortam müsait değil Aktan. "Şu peçeteyi ver yoksa ben sana başka bir şey vereceğim"
"versene" deyip kaşlarını kaldırdığında sinirlenip oradan ayrıldım ve barmenden bir içki daha istedim, Aktan yanıma gelip elime peçeteyi verdi.
Peçeteyi açtığımda bir şeyler yazıyordu.
4. Oda, seni bekliyor olacağım.
Hemen altına da numarasını bırakmış, "gidelim bakalım şu odaya" deyip özel odaların bölümüne girdim ve 4 numaralı odayı görünce içeriye daldım, peçeteyi veren kız koltuğa oturmuş bekliyordu.
"ne oluyor böyle?"
"ne oluyor öyle mi? bak bakalım ne oluyor" deyip saçlarına yapıştım, Aktan arkamda öylece duruyordu, iki güvenlik geldiğinde kollarımı tuttular, "Ela hanım biz gerekeni yapacağız" deyip kızı tuttular ve götürdüler. "tamam sakin ol"
"orusbu!" diye arkasından küfürler etmeye başladığımda Aktan ağzımı kapattı, "sakin... Eğer çok istiyorsan odaya seninle girebiliriz güzelim?" dediğinde elini ittim.
"Aktan kendimi zor tutuyorum git!" dediğimde gülerek çıktı bu kısımdan bende arkasından gideceğim sırada birden ağzım kapatıldı ve bir odaya sürüklendim, ne kadar çığlık atmaya çalışsam da sesim duyulmuyordu...
Adam yere oturduktan sonra beni bacaklarının arasına aldı, "sakin ol güzellik... Sadece eğleneceğiz..." dediğinde birden kapı açıldı ve içeri Aktan girdi, "eğlendireceğim ben seni!" deyip Adama kafa attı, hemen çekildiğimde Aktan adamı dövüyordu, 2 tane adam geldikten sonra Aktan çekildi ve adamı sürükleyerek götürdüler.
"Aktan"
"sus. Bana izin verdin, istediğimi yaparım." deyip elimi tuttu ve birlikte bar bölümüne geçip yeni içkiler istedik, tabi Aktan sarhoş olmak istemediği için viski içiyordu. "kalk dans edelim"
"sen et.."
"emin misin? sonra kapmasınlar beni" dediğimde gözlerini kendinden emin bir şekilde yumdu, gülümseyip içkimi aldım ve kalkıp dans etmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Talih +18
Fantasy+18 VE ARGO KONUŞMALAR İÇERMEKTEDİR!! Her şey bir sözleşmeyle başladı... -