Gözlerini yavaşça açıp etrafına bakındı. "nasılsın?" diye sorduğumda başını salladı. "konuşabilecek misin?" dediğimde konuşmaya başladı, "öldürecekti beni... sırf seninle görüşmek istediğim için beni öldürecekti.."
"Kim?" diye sordum, o olsun istemiyordum Aktan olsun istemiyordum..
"Aktan.." dediğinde büyük hayal kırıklığına uğramıştım. Neden? neden böyle davranıyordu..
"ne yaptı?"
"evime geldi yanında da 2 adam vardı, hepsi birlikte üzerime çıktılar, dövdüler beni.."
"tamam, sen sakin ol, Aktan olduğuna emin misin?"
"evet" dediğinde kapı çalmıştı, Aktan gelmiş olmalı, kalkıp kapının önüne geçtim ve hızla kapıyı açtım. "neredeydin?"
"işim biraz uzun sürdü güzelim, bir sorun mu var?"
"ertuğrulun hali ne böyle!"
"ne olmuş?" deyip içeri girdiğinde koltukta ki ertuğrula baktı ve bana döndü. "kim getirmiş bunu bu hâle?"
"sen yapmışsın kim olacak!" elinin üzerinde kan vardı, elini tutup kaldırdım, "ne bu kan!"
"ne diyorsun sen? ben bir şey yapmadım"
"o öyle söylemiyor! sırf görüşmek istedi diye onu bu hâle getirmişsin! nasıl bir insansın sen.."
"ben bir şey yapmadım diyorum, ayrıca yapmış olsam sağ mı bırakırım sence"
"iki adam almışsın yanına gidip dövmüşsün!"
"Ela o adama dokunmadım bile"
"yalan söylüyorsun! bu kan ne o zaman?"
"Ela yapmadım diyorum bana inanmıyor musun?"
"bu kanın ne olduğunu açıklayacak mısın!"
"açıklayamam ama ben bu adama dokunmadım, evini bile bilmiyorum ya ben"
"yalan söylüyorsun.." deyip geriye adım attığımda beni tutup kendine doğru çekti. "kim anlattı sana bunları?"
"Ertuğrul anlattı kim olacak" dediğimde beni bırakıp Ertuğrulun yanına gitti. "ben mi yaptım lan sana bunu!" dediğinde cevap vermedi. Aktan dan korkmuştu, "ben mi yaptım lan!" deyip ertuğrulun yakasını tutup kendine çekti. Yanına gidip Aktan'ı çektim, "ne yapıyorsun hâlâ aynı şey!"
"ben yapmadım Ela, ben yapmadım." dediğinde onu ittim, "senden nefret ediyorum!" diye bağırdığımda yüzü berbat bir hâle geldi. Kaşlarını kaldırıp kapıya doğru ilerledi ve gitti.
"ela ben gitmek istiyorum"
"olmaz, iyi olsaydın"
"yok ben gitmek istiyorum, duramam bura da" deyip ayağa kalktığında bende kalktım ve birlikte kapıya ilerledik, "her şey için teşekkür ederim" deyip gitti.
Bu evde kalmak istemiyordum..
Nereye gidebilirdim ki?
İtalya da hiçbir yeri bilmiyordum, ne bir tanıdığım vardı ne de bildiğim yer..
&
Akşam olmuştu, Aktan gelmemişti, saatlerdir ağlıyordum, ona o cümleyi nasıl kurduğumu düşünüyordum, hak etmemişti, onun yaptığına emindim ama o cümleyi hak etmemişti, birden çıkmıştı ağzımdan o 3 kelime..
Odamdan çıkıp aşağı indim ve dışarıyı izleyen koltuğa oturup bahçeye yağan yağmuru izlemeye başladım, kapının açılma sesi geldiğinde arkamı dönmedim, Aktan olduğunu anlamıştım, merdivenleri çıktığı ayak sesinden anlaşılıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Talih +18
Fantasy+18 VE ARGO KONUŞMALAR İÇERMEKTEDİR!! Her şey bir sözleşmeyle başladı... -