22. Bölüm (tanışma)

27.3K 564 191
                                    

Sabah eve girdiğimde annemle babam uyuyorlardı, sabah Aktan'dan zar zor ayrılıp eve gelebilmiştim. Bana bir sürprizi olacağını ve bugün öğle vakti göstereceğini söyledi. Sessizce içeri girip merdivenlerden çıkarken arkamdan babamın sesini duymamla duraksadım.

"hoş geldin prenses?" yavaşça arkamı döndüğümde bana sertçe bakıyordu.

"Baba uykuya dalmışım.."

"sabaha kadar uyudun yani"

"Evet"

"Arabasından indiğin adam kimdi?"

"Şey arkadaşım o da partide-"

"Üstünü değiştir burda bekliyoruz seni" dediğinde annem de mutfaktan çıktı.

"kızım?"

"Anne"

"Nerde kaldın, arıyoruz açmıyorsun"

"Ya Mirayla-" babamla göz göze geldiğimizde ona daha düzgün bir kafayla açıklama yapmam gerektiğini anlamıştım. "Geliyorum" deyip yukarı odama çıktım ve üzerimde ki Aktan'ın kıyafetlerini çıkarıp kenara bıraktım, crop ve şort giyinip saçımı düzelttim, makyajımı silip aşağı indim. Annemin masayı kurduğunu görünce telefonumu da alıp oturdum.

Babamda geldiğinde üzerinde gömleği ve pantolonu vardı, masaya oturup yemeklerden yemeye başladı.

"Akşama misafirimiz var" dediğimde ikisi de bana baktılar.

"Ne misafiri?"

"Baba, Anne benim uzun zamandır bir ilişkim var" dediğimde babam bana gözlerini dikmiş kaşlarını çatmış bakıyordu. "yaklaşık 8 ay önce tanıştık, bir süre ayrı kaldık sonra tekrar barıştık" dediğimde ikisi de cevap vermediler. "Akşam gelip sizinle tanışacak, tabi izniniz olursa?" dediğimde babam elinde ki çatal ve bıçağı bıraktı.

"Kim bu?"

"Aktan Karasoy."

"Ferit Karasoy'un torunu"

"Evet"

"Nasıl tanıştınız?"

"Ben şirkete iş görüşmesine gittim, o zaman tanıştık"

"peki, gelsin akşam tanışalım, bir yanlış istemiyorum ona göre" dediğinde kafamı salladım. Ayağa kalkıp telefonunu aldığında annem ayağa kalktı ve babamla birlikte kapıya kadar gitti.

Babam buralara sürekli gelip gidiyordu kaybolacak biri değildi, belki benden daha iyi bilir.

Babam gittikten sonra annem içeri geldi.

"Kızım ne demek bu?"

"Nasıl ne demek anne?"

"Kızım, babanla onun babası çok büyük bir kavga etmişlerdi, biliyorsun baban sevilip sayılan biri, o zaman baban çok kötü durumlara düştü, bu durumdan hoşlanmayabilir"

"Neden kavga ettiler?"

"İş kavgasıydı"

"Anne bundan nasıl yeni haberim oluyor?"

"kızım o zaman çok küçüktün"

"Anne, babam çocuk değil, Aktanla babasının aynı olmayacağını düşünür" deyip kalktım ve yukarı çıkıp Aktanı aramaya başladım.

"Efendim güzelim" arkadan erkek sesleri geliyordu, "Neredesin sevgilim?"

"evdeyim?"

"Kim var yanında"

"Ozanla Can"

"Tamam, ben babamla konuştum, akşam gelsin ama bir sorun olmasın dedi"

"Güzel, saat kaçta geleyim?"

Kör Talih +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin