36. Bölüm (baba oğul)

15K 417 74
                                    

5 Yıl sonra

Sabah uyandığımda banyoya girdim ve yüzümü yıkayıp çıktım, üzerimi değiştirip hazırlandım ve Adalın odasına girdim, yanına yaklaşıp yanağını öptüm, "Adal.."

"hıı"

"annecim, hadi uyan bebeğim"

"biraz daha uyumak istiyorum.."

"olmaz, hadi kalk" dediğimde doğruldu, "anne of" deyip ayağa kalktı ve yatağından indi. "anneye of denmez, hadi yüzünü yıkayalım" deyip kucağıma aldım ve banyoya girip yüzünü yıkadıktan sonra üzerini değiştirdim. "sen aşağı in ben çantanı hazırlayıp geliyorum" dediğimde aşağı indi, bende çantasını hazırlayıp aşağı indim ve akşamdan hazırladığım yemekleri çantasına koydum. "Anne gözlüğümü nereye koydun?"

"odandaydı bebeğim almadın mı?"

"hayır"

"tamam sen git al ben kahvaltı hazırlayacağım" dediğimde koşarak yukarı çıktı, "koşma düşersin!" 

Dolaptan çıkardığım yumurtalarla omlet yapmaya başladım. "anne, buldum"

"tamam annecim otur sandalyene" dediğimde oturdu, omleti yaptıktan sonra önüne koydum ve ekmek alıp yedirmeye başladım. "anne Miray teyzem niye gelmedi? gelicem demişti"

"oğlum onun biraz işi varmış"

"biz gitsek?"

"olmaz, biz gidemeyiz"

"of ya"

"hadi bakalım ye şunu" deyip ağzına ekmeği verdim, "hem sen boyamanı yaptın mı?"

"yaptım"

"aferin oğluma, bugün okul çıkışında Zeynep ablan seni alsın benim yanıma gelin tamam mı?"

"gerçekten mi!"

"evet, hem Sami amcan seni çok özledi"

"bende onu özledim!" dediğinde son lokmasını verdim ve ağzını sildikten sonra ayağa kalktık. Evden çıktıktan sonra arabaya bindik, "Öğretmenini iyi dinle tamam mı oğlum?"

"tamam anne"

"bak arkadaşlarınla kavga etmek yok, kim ne derse desin vurmuyoruz tamam mı?"

"anne, kim söyledi"

"öğretmenin"

"ya ama o çocuk benimle dalga geçti"

"ne dedi?"

"öğretmen babalarınız eve ilk geldiğinde ne yapıyor diye sordu sonra o çocuk dedi ki, Adalın babası yok o nerden bilsin dedi"

"oğlum bırak desin"

"anne anlamıyorsun, dalga geçiyorlar benimle, öldü baban diyorlar.." deyip ağlamaya başladı, "annecim, senin baban ölmedi, yaşıyor"

"nerde o zaman, zaten beni sevmiyor, sevse gelirdi"

"hayır öyle söyleme.." dediğimde sustu, çocuğa baban gelecek bile diyemiyordum..

Okula geldiğimizde kucağıma aldım ve okula girdik, anasınıfı kısmına geçip Adalı yere bıraktım, "öpücük" dediğimde yanağımı öptü, "bende" deyip yanağını öptüm, "görüşürüz annecim, dediklerimi unutma" dediğimde koşarak içeri girdi, bende tekrar arabaya binip şirkete gittim. 

Şirkette bir karmaşa vardı, kendi katıma çıktığımda Gizem yanıma geldi, "Ela hanım"

"Gizem ne bu karmaşa"

Kör Talih +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin