"Ve karşınızda provalarda 1. seçtiğimiz Adal Çınar Karasoy!" sunucunun seslenmesiyle Adal yavaş yavaş sahneye çıktı. "Ve, ona eşlik etmesi için Aktan Karasoy!" sunucu yine bağırdığında Aktan da sahneye çıktı ve Adal'ın yanına yaklaşıp ona sarıldı, kulağına bir şeyler fısıldadıktan sonra ayağa kalkıp piyanonun karşısına oturdu.
Sunucu gittiğinde Aktan şarkının giriş kısmını çalmaya başladı.
Elleri çok güzel hareket ediyordu, Adal ise yerdeki kafasını kaldırıp bana baktı, şarkıya başladığında Aktan daha hızlı çalmaya başladı, elleriyle birlikte kendisi de hareket ediyordu.
Şarkının sonuna kadar ikisi de mükemmel bir şekilde devam etmişlerdi, şarkı bittiğinde herkes alkışlamaya başladı.
Adal hafif eğildikten sonra tekrar doğruldu ve Altanla birlikte sahneden inip yanıma oturdular, Adal kucağıma geldiğinde alnını öptüm.
"Annecim.. Çok iyiydin.."
"Hiç yanlış söylemedim.."
"O kadar prova yaptık, yanlış söyleyemezsin tabi"
"Tabi, şimdi rakiplerimi ağlatacağım." deyip Adal, Aktana el uzattığında Aktan eline vurdu.
Birkaç yarışmacıdan sonra sunucu sahneye çıktı.
Yarışmacıların hepsi 5-6 yaşlarındaydı, çoğu kişi babasıyla çıkıyordu.
"Anne biliyor musun? Sunucu Aktanla benim soy ismimi aynı söyledi"
"Duydum oğlum, duydum.." deyip yanağına buse kondurdum.
"Ve sırada Anasınıfları arası müzik yarışmasının kazanan takımı!" deyip sunucu beklemeye başladı. "Kazanan Ailesi!"
"Bir miniğin söylediği şarkı ve birinin çaldığı Piyano yeteneği ile Karasoy Ailesi kazanıyor!" dediğinde Adal yerinde zıpladı. "Anne kazandık!"
"Gel bakalım, alalım ödülümüzü" deyip Aktan ayağa kalktı.
"Aktan Bora Karasoy ve Adal Çınar Karasoy'un sergilediği performans çok yüksekti, bu yüzden kendileri şehirler arası müzik yarışmalarına bizim şehrimizi temsil etmek adına katılacaklar!"
Sahneye çıktıklarında kadın plaketi Adal'ın eline verdi. "miniğimiz takım elbisesiyle oldukça yakışıklı" dediğinde Adal güldü.
Birlikte tekrar sahneden indiklerinde Adal koşarak yanıma geldi, "Anne bak!" deyip plaketi bana uzattı.
"Tebrik ederim bebeğim benim, çok iyiydiniz ikinizde.." deyip Adalı yanağından öptüm.
"Ortak? kazandık mı?" deyip Aktan gülerek Adala baktı.
"Kazandık ortak!" deyip Aktan'ın koluna yumruk attı. Sunucu birkaç konuşma yaptıktan sonra Adal ve Aktanı tebrik edip sahneden indi. Bizde salondan çıktık, Aktan öğrenmişti.
Adal'ın oğlu olduğunu öğrenmişti, bana çok kızgındı, fazlasıyla kızgındı..
Soyunma odasına girdiğimizde Adal'ın üzerini değiştirmeye başladım.
O sıra da Aktana baktığımda tişörtünü çıkarmıştı, hemen önüme dönüp Adala tişörtünü giydirdim. "Çok terlemişsin annecim, gel silelim" deyip yan taraftan peçete aldım ve alnını sildim.
"Anne ben arkadaşımın yanına gidebilir miyim? beni izlemeye geldi bugün"
"tamam ama sakın kaybolma buradan tamam mı?"
"Tamam" deyip odadan çıktı. Derin bir nefes alıp Aktana döndüm, üzerini değiştirmişti, kıyafetlerini çantasına koydu. "Aktan.."
"ne yaptığının farkında mısın sen?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Talih +18
Fantasy+18 VE ARGO KONUŞMALAR İÇERMEKTEDİR!! Her şey bir sözleşmeyle başladı... -