Περιμένω κλαίγοντας για το τι θα μου κάνει..
Τον νιώθω να με ακουμπάει με το ένα χέρι στην πλάτη. Το άλλο το περνάει στα πόδια μου και με παίρνει αγκαλιά.
Ανοίγω τα μάτια μου, είναι γεμάτα δάκρυα, που δεν σταματούν να τρέχουν.
Με βγάζει από το μπάνιο και με πηγαίνει προς το κρεβάτι.
Με αφήνει απαλά επάνω.
Κάθετε δίπλα μου και με βάζει στην αγκαλιά του.
Μου χαϊδεύει την πλάτη και τα μαλλιά.Ντ.:" Σςςς ηρέμησε." μου λέει πολύ ήρεμα ενώ συνεχίζει να με χαϊδεύει.
Με φιλάει στο μέτωπο.
Αρχίζω σιγά σιγά να ηρεμώ κάπως.Ντ.:" Τόσο χάλια ήταν?" με ρωτάει ήρεμα.
Κουνάω το κεφάλι μου και αρχίζω ξανά να κλαίω.
Ντ.:" Σταμάτα σε παρακαλώ να κλαίς." λέει, μου πιάνει τα μάγουλα και με κάνει να τον κοιτάξω.
Φαίνεται λυπημένος νομίζω.
Πλησιάζει αργά και με φιλάει απαλά τα χείλη.
Με παίρνει ξανά αγκαλιά και με πηγαίνει στο μπάνιο. Με αφήνει απαλά.Ανοίγει τη βρύση στο ζεστό και γεμίζει την μπανιέρα με νερό. Γυρνάει προς εμένα ξανά όσο περιμένει να γεμίσει η μπανιέρα.
Μου σκουπίζει τα δάκρυα και με φιλάει στο πηγούνι. Κλείνει τη βρύση. Με πιάνει από το χέρι και μου κάνει νόημα να μπω στη μπανιέρα αλλά διστάζω.Ντ.:" Θα σε βοηθήσει. Θα νιώσεις καλύτερα."
Τελικά μπαίνω μέσα και βυθίζομαι στο ζεστό νερό.
Μπαίνει και αυτος και κάθεται πίσω μου.
Με τραβάει προς τα πίσω και με βάζει στην αγκαλιά του. Με χαϊδεύει και αφήνει φιλιά στο λαιμό μου.Έχω σταματήσει να κλαίω όμως νιώθω κενή, δεν νιώθω τίποτα κανένα συναίσθημα.
Γιατί τα κάνει όλα αυτά?
Μου είπε ότι θα με κάνει να ζω στην κόλαση.
Τώρα γιατί μου φέρεται καλά?Λ.:"Σε παρακαλώ σκότωσε με." του λέω ήρεμα.
Ντ.:" Γιατί το λες αυτό?"
Λ.:" Δεν θέλω να με βασανίσεις άλλο. Δεν θέλω να ζω αιχμάλωτη σου και να με βάζεις να κάνω πράγματα που δεν θέλω. Προτιμώ να με σκοτώσεις από το να με αφήνεις να ζω έτσι.."
Ντ.:" Τόσο χάλια ήταν που πήγες μαζί μου? Τόσο που σε έκανε να θέλεις να σε σκοτώσω από το να υπάρξει περίπτωση να ξανασυμβεί?"
Δεν ξέρω τι να απαντήσω.
Ντ.:"Μίλησε μου. Πες μου πως νιώθεις."φαίνεται σαν να ενδιαφέρεται πραγματικά.
YOU ARE READING
Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the Mafia
FanfictionΣύνδρομο της Στοκχόλμης είναι το φαινόμενο στο οποίο το θύμα αναπτύσσει αισθήματα προς τον απαγωγέα του. Τι γίνεται όμως όταν ο απαγωγέας και το θύμα ερωτεύονται? Νταμιάν... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί... Λίζα... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί έναν μ...