Μπ.Λ.:"Θέλω απλά να μιλήσουμε ήρεμα. Θέλω να μου μιλήσεις. Έλα να καθίσουμε. "
Με πιάνει από το χέρι και καθόμαστε σε μια γωνιά μακριά από τους άλλους ώστε να μην ακουγομαστε. Από την μια είναι η μαμά μου που μου πιάνει το χέρι και από την άλλη ο μπαμπάς μου.
Μ.Λ.:"Τρελαθήκαμε από την αγωνία όταν με τηλεφώνησαν για να έρθουμε στο νοσοκομείο!"
Λ.:" Το φαντάζομαι μαμά."
Μπ.Λ.:"Όχι δεν το φαντάζεσαι κόρη μου. Σε παρακαλώ πες μου πως γίνεται να επιλέγεις να μένεις με τον απαγωγέα σου και με όλα όσα μας έχει κάνει και όχι μόνο αυτό αλλά να είσαι ερωτευμένη μαζί του και να τον αγαπάς. Το ξέρω ότι τον αγαπάς. Το κατάλαβα.. το είδα με τα μάτια μου.. είδα πως έκανες και πως ήσουν όταν ήταν σε κομα. Τρελάθηκες. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να τον αγάπησες!? Πώς είναι δυνατόν!? Σε απήγαγε.."
Με κοιτούν και οι δύο και περιμένουν να τους μιλήσω.
Λ.:" Έγιναν πολλά.. δεν τον είχα δει στην αρχή.. οι άντρες του με απήγαγαν και με είχαν σε μια αποθήκη στην αυλή του σπιτιού του Νταμιάν. Ήμουν δεμένη και μου έδιναν μόνο νερό.
Κατάφερα και λύθηκα και επιτέθηκα σε αυτόν που ήρθε να μου δώσει νερό, τον χτύπησα με μια πέτρα, όταν μπήκε στο δωμάτιο, χωρίς να το περιμένει και το έσκασα. Βγήκα από την αποθήκη και κατάλαβα ότι βρίσκομαι σε αυλή. Ήταν γεμάτη άντρες.. κρύφτηκα και προσπάθησα να σκαρφαλώσω τα κάγκελα, τα κατάφερα αλλά με πήραν χαμπάρι και άρχισα να τρέχω στο δρόμο έξω από το σπίτι, όμως όχι για πολύ, γιατί έπεσα πάνω σε κάποιον καταλάθος.
Δεν ήξερα ποιος είναι και του ζήτησα βοήθεια, αλλά τελικά ήταν ο Νταμιάν, ο οποίος έγινε έξαλλος και φυσικά με έπιασε και με πήγε ξανά μέσα στην αυλή. Είχα δει και ακούσει πολλά, για να με αφήσει να φύγω και μέχρι να δει τι θα κάνει, με πήρε στο σπίτι και με κλείδωσε στο δωμάτιο του.Από εκείνη την μέρα δεν ήμουν άλλο στην αποθήκη, έμεινα κλειδωμένη στο δωμάτιο του, μαζί του. Έλειπε την περισσότερη ώρα της ημέρας, αλλά όταν γυρνούσε ήμασταν μαζί. Περνούσαμε το βράδυ μαζί, όχι κάτι πονηρό, τουλάχιστον όχι στην αρχή. Κοιμόμασταν και ξυπνούσαμε μαζί. Είναι πολύ ωραίος άντρας, πρέπει να το παραδεχθείς. Ήταν εύκολο να τον ερωτευτώ..
Όμως δεν ήταν μόνο η εμφάνιση, ήταν όλα όσα περάσαμε μαζί, που μας έφεραν κοντά και άρχισα να βλέπω, ποιος είναι πραγματικά και πως δεν είναι όπως πίστευα. Και περάσαμε πολλά μαζί. Όσο περνούσε ο καιρός όλο και περισσότερα.
Συζητήσεις, πειράγματα, δείπνα, πρωινά, μαγείρεμα, βόλτες μαζί και πολλά ακόμα, δεν θα μας φτάσει όλο το 24ωρο για να σας τα πω όλα.
Αλήθεια δεν ήθελα να συμβεί. Όσο και αν προσπαθήσαμε και οι δύο να μην συμβεί, και πιστέψτε με προσπαθήσαμε πολύ, τελικά δεν τα καταφέραμε, ερωτευτήκαμε. Ήταν απλά αδύνατο να μην είμαστε μαζί. Σίγουρα διαφωνούμε και μαλώνουμε, αλλά τελικά πάντα καταφέρνουμε και τα βρίσκουμε. Κάνει τα πάντα για να με κάνει χαρούμενη και ευτυχισμένη, για να με βλέπει να γελάω.Εσείς βλέπετε έναν σκληρό άντρα που απήγαγε την κόρη σας και ίσως να βλέπετε έναν άντρα που παίρνει την κόρη σας μακριά και σας απειλεί, ξέρεις για πότε λέω μπαμπά, για όταν ήρθαμε στην Ελλάδα.
Εγώ όμως βλέπω τον Ντάμιαν μου, που είναι γλυκός, τρυφερός, που με κάνει ευτυχισμένη, που δεν διστάζει να τα βάλει με όλους όσους με στεναχωρούν ακόμα και αν αυτό σημαίνει να τα βάλει με τους ίδιους μου τους γονείς, που είμαι δίπλα του και νιώθω ασφαλής ακόμα και όταν ξέρω ότι μπορεί να μας κυνηγάει ολόκληρη η ιταλική μαφία, ο Νταμιάν που ξέρω ότι θα έρθει και θα με σώσει ότι και να γίνει ακόμα και να καταστραφεί ο κόσμος θα βρει τον τρόπο να με σώσει και να με κρατήσει ασφαλή.
Τον άντρα μου που είναι έτοιμος να κάνει τα πάντα για εμένα, ακόμα και να πεθάνει μπαίνοντας μπροστά μου για να βρει αυτόν η σφαίρα και όχι εμένα, χωρίς να διστάσει ούτε στιγμή.
Αυτόν τον Ντάμιαν γνώρισα, ερωτεύτηκα και αγάπησα με όλη μου την καρδιά.
Αυτός είναι ο δικός μου ο Νταμιάν που δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτόν."Γειά σας!😊😊❤️ Τι κάνετε?
Άργησε λιγάκι το κεφάλαιο λόγω πολύ ζορισμενου προγράμματος δεν είχα για τίποτα χρόνο όμως σε μια μισή εβδομάδα τελειώνει και η εξεταστική οπότε θα είναι λίγο καλύτερο το πρόγραμμα. Τέλος πάντων μην σας ζαλίζω άλλο.😊😊
Ένα ρομαντικό κεφάλαιο με την ερωτική εξομολόγηση της Λίζας στους γονείς της!😍😍🥰🥰 Τι λέτε να της πούνε?
Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο!😊😊❤️ Αν σας άρεσε αφήστε το αστεράκι και πείτε μου στα σχόλια την γνώμη σας!❤️❤️❤️
🌟🌟🌟
BẠN ĐANG ĐỌC
Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the Mafia
FanfictionΣύνδρομο της Στοκχόλμης είναι το φαινόμενο στο οποίο το θύμα αναπτύσσει αισθήματα προς τον απαγωγέα του. Τι γίνεται όμως όταν ο απαγωγέας και το θύμα ερωτεύονται? Νταμιάν... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί... Λίζα... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί έναν μ...