Κεφάλαιο 86 🔞

1.3K 55 50
                                    


Ντ.:"Καλημέρα μικρή." τον ακούω να μου λέει με βραχνή φωνή από τον ύπνο.

Λ.:"Καλημέρα Νταμιάν."

Με κολλάει πάνω του και ενώνει τα χείλη μας σε ένα γλυκό φιλί.

Ντ.:"Σήκω να φάμε  και να μιλήσουμε."

Σηκώνεται και φοράει μια φόρμα και μια μπλούζα, μαύρα και τα δύο. Κάνω και εγώ το ίδιο.

Πηγαίνουμε κάτω στην κουζίνα και τρώμε το πρωινό που έχει ετοιμάσει η κυρία Άλις.Μολις τελειώνουμε με πιάνει από το χέρι και με τραβάει προς τα έξω από το σπίτι. Προχωράμε στον κήπο. Φτάνουμε μπροστά από το μυστικό μέρος. Ανοίγει την πόρτα, περνάμε μέσα από μερικά κλαδιά και βρισκόμαστε στον μικρό παράδεισο. Κλείνει την πόρτα και προχωράει προς το παγκάκι.

Ντ.:"Έλα εδώ μικρή." Λέει και μου δείχνει την αγκαλιά του.

Πλησιάζω κοντά του, όταν φτάνω αρκετά κοντά με τραβάει και με βολεύει πάνω του.
Καθόμαστε για λίγο σιωπηλοί.

Ντ.:"Μικρή μου σε αγαπάω πάρα πολύ, είσαι ότι πιο σημαντικό έχω και ότι καλύτερο μου έχει συμβεί. Θέλω πολύ να γίνεις γυναίκα μου, όμως αυτό δεν μπορεί να γίνει χωρίς να ξέρεις όλη την αλήθεια για εμένα. Δεν θα μπορούσα να σου το κάνω αυτό. Κανονικά απαγορεύεται να σου πω οτιδήποτε αλλά πρέπει να μάθεις. Όσα σου έχω πει και ξέρεις είναι αλήθεια. Δεν σου έχω πει ποτέ ψέματα. Μπορεί να σου έχω κρύψει πράγματα, αλλά ψέματα δεν σου είπα.

Όταν σε γνώρισα όλα άλλαξαν. Από την νύχτα εκείνη που έπεσες πάνω μου φοβισμένη, ταλαιπωρημένη, τόσο ευάλωτη και αβοήθητη, κάτι άλλαξε. Ένιωσα την επιθυμία να σε πάρω μαζί μου να σε προστατεύω, να σε κρατήσω ασφαλή και το έκανα, από εκείνη την νύχτα πάντα είσαι πρώτα εσύ. Δεν είχα νιώσει ποτέ έτσι για κανέναν, ούτε για τους γονείς μου.
Ήμουν πρώτα εγώ και μετά οι υπόλοιποι όσο και να τους αγαπούσα. Όταν άρχισα να σε γνωρίζω και να σε ερωτεύομαι όλο και περισσότερο, ήθελα να γίνω καλύτερος, ήθελα παραπάνω, να είμαι άξιος για εσένα.

Ακόμα και πριν σε γνωρίσω είχα κανόνες όπως κι ο πατέρας μου. Κανόνες για το πότε και ποιόν θα σκοτώσω ή θα τιμωρήσω και με ποιον τρόπο. Πότε δεν άφηνα το συναίσθημα να με επηρεάσει και πάντα έπρατα δίκαια με βάση τους κανόνες και το ήθος μου, τη δική μου έννοια της δικαιοσύνης. Όμως όταν σε γνώρισα δεν μου έφτανε αυτό. Ήθελα να γίνω ακόμα καλύτερος.
Πάνω από όλα ήθελα να μπορώ να σου προσφέρω μια ζωή που σου αξίζει. Μια ζωή που εκτός από την αγάπη μου, θα είναι ασφαλής και όσο γίνεται ήρεμη. Να νιώθεις ασφάλεια, όχι φόβο και αβεβαιότητα.

Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the MafiaNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ