Μακάρι να πάνε καλύτερα τα πράγματα σήμερα με τους γονείς μου. Είναι το μόνο που σκέφτομαι στην διαδρομή προς το σπίτι. Για ακόμα μια φορά βλέπω το πατρικό μου. Ανοίγω την πόρτα και προχωράω προς τα εκεί. Ανεβαίνω τα σκαλιά, μα πριν προλάβω να χτυπήσω την πόρτα αυτή ανοίγει και βλέπω τους γονείς μου να με κοιτούν. Μπαίνω μέσα στο σπίτι.
Δεν φαίνεται ότι θα πάει καλύτερα τελικά σήμερα. Και οι δύο είναι πολύ σοβαροί και έτοιμοι για καβγά.Λ.:" Καλημέρα. Στην πόρτα με περιμένατε?"
Μ.Λ.:" Δεν σε αναγνωρίζω κοριτσάκι μου. Που είναι η κόρη μου? Το Λιζάκι μου?"
Μπ.Λ.:" Λίζα μίλησε μας. Πες αλήθεια. Σε εκβιάζει? Γιατί είσαι συνέχεια μαζί του? Σε απειλεί? Τι σχέδιο έχει? Γιατί σε έφερε εδώ?"
Λ.:" Μπαμπά είσαι παράλογος. Απλά ήρθαμε ταξίδι μαζί, γιατί μου λείψατε και ήθελα να σας δω. Είμαστε μαζί πλέον. Δεν με απειλεί ούτε με κρατάει με το ζόρι."
Μπ.Λ.:" Λίζα σε παρακαλώ πες μου. Δεν μπορεί να μην ξέρεις.. έστω να άκουσες κάτι. Γιατί ήρθε εδώ?"
Λ.:" Γιατί δεν καταλαβαίνεις μπαμπά?"
Μπ.Λ.:" Είσαι ασφαλής τώρα δεν μπορεί να σε πειράξει είμαστε μόνο εμείς εδώ τώρα. Πες μας την αλήθεια."
Λ.:" Σας την είπα! Αυτή είναι η αλήθεια."
Μπ.Λ.:" ΛΙΖΑ! Σύνελθε! Δεν μπορεί η δική μου η κόρη να ερωτεύτηκε έναν εγκληματία, έναν φονιά που κατέστρεψε την οικογένεια μας!"
Λ.:" Εσύ κατέστρεψες την οικογένεια μας μπαμπά! Εσύ πηγές και του ζήτησες χρήματα! Εσύ δεν σκέφτηκες τις συνέπειες που θα είχαν οι πράξεις σου! Εξαιτίας σου κατέληξα να με απαγάγουν μαφιόζοι! Να με ναρκώνουν, να με χτυπούν, να με έχουν κλειδωμένη, νηστική! Δεν ξέρεις τι πέρασα τον πρώτο καιρο μπαμπά και όλα εξαιτίας σου! Ποιος είναι πιο εγκληματίας μπαμπά? Αυτός που σκοτώνει ανθρώπους που έχουν σκοπό να τον σκοτώσουν ή εσύ που έστειλες την ίδια σου την κόρη στην κόλαση? ΠΟΙΟΣ?!"
Νιώθω ένα δάκρυ, που ξέφυγε, να κυλά στο πρόσωπο μου.
Μπ.Λ.:"Έχεις δίκιο. Εγώ φταίω που σε απήγαγαν. Που πέρασες όλα αυτά. Όμως μόνη σου το είπες ότι αυτός ο άνθρωπος σου έκανε κακό και τώρα μου λες ότι τον ερωτεύτηκες! Πώς είναι δυνατόν να ερωτευτείς έναν άνθρωπο που σου έχει κάνει τόσο κακό?"
Λ.:" Όπως είναι δυνατόν να αγαπώ ακόμα εσένα που έφταιγες για όλα όσα πέρασα, όμως σε συγχώρεσα. Δεν πρόκειται ποτέ να με ακούσετε, να με καταλάβετε. Όχι γιατί δεν μπορείτε, αλλά γιατί δεν θέλετε! Το μόνο που ήθελα ήταν να σας δω, να σας αγκαλιάσω, γιατί μου λείψατε όσο τίποτα όλον αυτόν τον καιρό! Όμως βλέπω ότι δεν ισχύει το ίδιο και για εσάς! Ίσως ήταν λάθος τελικά που ήρθα να σας δω." Λέω απογοητευμένη και πηγαίνω προς την πόρτα.
Μπ.Λ.:"Λίζα δεν έχεις να πας πουθενά! "
Πάει να με σταματήσει όμως τον αποφεύγω και ανοίγω την πόρτα.
Πάνω που έλεγα ότι χειρότερα δεν γίνεται να γίνουν τα πράγματα βλέπω μπροστά μου τον Ορέστη.
Ο.:" Λίζα!?"
Γυρνάω προς τους γονείς μου έξαλλη.
Λ.:" Δική σας ιδέα ήταν αυτή?!"
Μ.Λ.:" Λίζα με τον Ορέστη αγαπιεστε. Αν τον δεις και μιλήσετε θα θυμηθείς πως νιώθεις για αυτόν. Άκουσε με κόρη μου."
Λ.:" Είστε απαράδεκτοι!"
Ο.:" Λίζα έλα να μιλήσουμε σε παρακαλώ."
Λ.:" Ορέστη ειλικρινά λυπάμαι για όλο αυτό. Δεν έχουν κανένα δικαίωμα να σου το κάνουν αυτό οι γονείς μου. Σου το είπα όμως ήδη, έχουμε τελειώσει."
Ο.:" Όχι δεν τελειώσαμε."
Με πιάνει από τους ώμους απαλά και χωρίς να το περιμένω με τραβάει κοντά του και με αγκαλιάζει.
Ο.:" Μου έλειψες. Ξέρω πέρασες πολλά όμως θα το ξεπεράσουμε."
Τραβιεμαι γρήγορα μακριά του.
Λ.:" Τι στο καλό κάνεις? Τι έχετε πάθει?!!"
Δεν προλαβαίνω να συνεχίσω καθώς ο Νταμιάν σε δευτερόλεπτα έχει έρθει εδώ, πίσω του είναι οι φύλακες.
Με σπρώχνει απαλά προς τα πίσω και στέκεται θυμωμένος μπροστά στον Ορέστη.
Βγάζει ένα όπλο σημαδεύει τον Ορέστη, οπλίζει και είναι έτοιμος να τον πυροβολήσει.
Γειά σας!😊😊❤️❤️ Πώς είστε?
Δεν πάνε καλά τα πράγματα με τους γονείς της Λίζας.😥 Δεν μπορούν να την καταλάβουν και συμπεριφέρονται περίεργα.🧐 Ο Νταμιάν είναι δίπλα της όμως τον Ορέστη δεν τον βλέπω καλά!😯 Τον έχουν φέρει στα όρια του με όλα αυτά πόσο να συγκρατηθεί?🤔
Ελπίζω να σας άρεσε!😊😊🥰🥰❤️❤️ Αν σας άρεσε αφήστε το αστεράκι και πείτε μου στα σχόλια την γνώμη σας! ❤️❤️❤️🌟🌟🌟
BẠN ĐANG ĐỌC
Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the Mafia
FanfictionΣύνδρομο της Στοκχόλμης είναι το φαινόμενο στο οποίο το θύμα αναπτύσσει αισθήματα προς τον απαγωγέα του. Τι γίνεται όμως όταν ο απαγωγέας και το θύμα ερωτεύονται? Νταμιάν... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί... Λίζα... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί έναν μ...