Κεφάλαιο 41

1.2K 65 7
                                    

❤️~If you love someone let them go...
If they return to you, it was meant to be...
If they don't, their love was never yours to begin with...~❤️

Νιώθω το χέρι του Νταμιαν να μου χαϊδεύει απαλά τα μαλλιά. Ανοίγω τα μάτια μου και τον βλέπω να με κοιτάζει.

Ντ.:" Καλημέρα μικρή."

Λ.:" Καλημέρα."

Ντ.:" Πρέπει να φύγω. Όμως ήθελα να σου πω ότι αύριο το βράδυ θα έρθεις μαζί μου. Θα πάμε σε ένα πάρτυ. Θα είναι επίσημο, οπότε χρειάζεσαι ένα κατάλληλο φόρεμα." Κοιτάει αδιάφορα το δωμάτιο αλλά όχι εμένα.

Λ.:" Θα πάμε δηλαδή για ψώνια?" Λέω χαρούμενη.

Έχω τόσο καιρό να πάω για ψώνια. Σηκώνομαι και τον πλησιάζω. Πάω να τον αγκαλιάζω όμως με αποφεύγει.

Ντ.:" Ναι θα πας με τον Πέδρο σήμερα. Ετοιμάσου και κατέβα θα σε περιμένει κάτω."

Πάει να φύγει όμως τον σταματάω.

Λ.:" Γιατί να μην παμε μαζί?" Λέω κάπως απογοητευμένη.

Ντ.:" Δεν μπορώ. Έχω πολύ δουλειά. Δεν γίνεται να λείψω."

Λ.:" Καλά."

Ανοίγει την πόρτα για να φύγει όμως τελευταία στιγμή γυρνάει και με κοιτάει. Φαίνεται να σκέφτεται κάτι και τελικά με πλησιάζει και με φιλάει. Με αγκαλιάζει και με φιλάει ξανά. Με κοιτάει για λίγο σιωπηλός.

Ντ.:" Να προσέχεις μικρή." Λέει και με αφήνει φεύγοντας γρήγορα χωρίς να με κοιτάξει ξανά.

Είναι λίγο περίεργος. Ίσως έχει πολύ δουλειά τελικά.

Αρχίζω να ετοιμάζομαι. Φοράω απλά ρούχα, ένα τζιν, μια άσπρη μπλούζα και φλατ παπούτσια. Μόλις είμαι έτοιμη κοιτάω κλεφτά στο καθρέφτη να δω πως είμαι και κατεβαίνω κάτω.

Βλέπω τον Πέδρο να με περιμένει. Τον χαιρετάω και πάμε προς την πόρτα. Μου την ανοίγει. Μπαίνουμε σε ένα αυτοκίνητο και οδηγάει.

Η αμήχανη σιωπή κυριαρχεί αλλά τελικά αποφασίζω να τον ρωτήσω κάτι.

Λ.:" Δουλεύεις πολλά χρόνια για τον Νταμιάν?"

Π.:" 9 χρόνια δεσποινίς."

Λ.:" Φαίνεται να σε εμπιστεύεται."
Μένω σιωπηλή.

Μετά από την αποτυχημένη προσπάθεια δεν κάνω άλλη. Δεν φαίνεται πρόθυμος για κουβέντα.

Μετά από μερικά λεπτά, που μου φάνηκαν πολύ περισσότερα από ότι ήταν, σταματάει το αυτοκίνητο μπροστά από ένα μαγαζί.

Π.:" Εδώ λογικά θα βρείτε αυτό που θέλετε."

Βγαίνουμε από το αυτοκίνητο και κατευθυνομαστε προς το μαγαζί. Μπαίνουμε μέσα και έρχεται μια κοπέλα για να μας εξυπηρετήσει της λέω περίπου τι ψάχνω και πηγαίνει προς τα μέσα για να βρει μερικά φορέματα.

Π.:" Εγώ θα σας περιμένω έξω από το μαγαζί δεσποινίς Λίζα. Όταν είστε έτοιμη φωνάξτε με." Μου λέει, βγαίνει έξω από το μαγαζί και στέκεται μπροστα από την πόρτα.

Πηγαίνω προς το βάθος να βρω την πωλήτρια. Μου δείχνει μερικά φορέματα και διαλέγω 2 που θέλω να δοκιμάσω.

Π.:" Ελάτε πάμε μαζί. Να σας βοηθήσω αν χρειαστείτε κάποια βοήθεια με τα φορέματα."

Προχωράμε στο βάθος του μαγαζιού. Τελικά είναι πολύ μεγάλο. Φτάνουμε στο πίσω μέρος του μαγαζιού. Την ακολουθώ προς τα δοκιμαστηρια, όταν ξαφνικά βλέπω μια πόρτα στο πίσω μέρος του μαγαζιού όπου βγάζει στην άλλη μεριά του δρόμου.

Λ.:" Συγνώμη να σας ρωτήσω κάτι. Αυτή η πόρτα είναι κλειδωμένη? Μπορώ να φύγω από εδώ?"

Π.:" Μάλιστα. Σας συνέβη κάτι δεν νιώθετε καλά?"

Κοιτάω στο βάθος του μαγαζιού. Αν βγω από εδώ ο Πέδρο δεν θα με πάρει χαμπάρι και μέχρι να καταλάβει ότι έχω φύγει θα έχει περάσει ώρα.

Λ.:" Ναι θέλω να πάρω λίγο αέρα αν δεν σας πειράζει."

Π.:" Φυσικά πηγαίνετε και όταν είστε καλύτερα ελάτε να τα δοκιμάσετε θα σας τα έχω έτοιμα. Ίσως βρω και κάτι ακόμα που να σας ενδιαφέρει."

Λ.:" Ευχαριστώ." Λέω απλά και βγαίνω γρήγορα από την πίσω πόρτα.

Κοιτάω γύρω μου. Έχει κόσμο και περνάνε αυτοκίνητα.
Τα κατάφερα.
Δεν μπορώ να το πιστέψω!
Μετά από τόσο καιρό τελικα κατάφερα να ξεφύγω, να το σκάσω!
Αρχίζω να τρέχω όσο πιο μακριά γίνεται.
Επιτέλους είμαι ελεύθερη.


Γεια σας!😊❤️ Τι κάνετε?😊

Η Λίζα τα κατάφερε και το έσκασε μετά από τόσους μήνες και από προηγούμενες αποτυχημένες προσπάθειες!😯 Τι λέτε να γίνει?🤔 Θα καταφέρει να γυρίσει σπίτι της? Θα την βρει ο Νταμιάν και θα την πάρει πάλι πίσω? Ή κάτι άλλο?🧐
Πώς λέτε να αντιδράσει ο Νταμιάν όταν το μάθει?🤨

Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο!🥰😊❤️❤️ Αν σας άρεσε αφήστε το αστεράκι και πείτε μου στα σχόλια την γνώμη σας!❤️❤️❤️🌟🌟🌟

❤️~If you love someone let them go...
If they return to you, it was meant to be...
If they don't, their love was never yours to begin with...~❤️

Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the MafiaWhere stories live. Discover now