Κεφάλαιο 11

1.4K 63 10
                                    


Ξυπνάω απότομα, γιατί κάποιος με τραβάει από τα μαλλιά.

Ντ.:" Ξύπνα φεύγουμε." λέει ενώ συνεχίζει να με τραβάει δυνατά από τα μαλλιά.

Λ.:"Αααα πονάω! Άσε με." του φωνάζω και μου τα τραβάει πιο δυνατά.

Ντ.:" Σςςς δεν θέλω να σε ακούω!" λέει και τα αφήνει απότομα και παραπατάω.

Ντ.:" Ντύσου γρήγορα! Και μην ακούσω τη φωνή σου!"

Δεν έπρεπε να του μιλήσω έτσι μάλλον εχθές.
Ντύνομαι γρήγορα.

Με αρπάζει δυνατά από το χέρι, ξεκλειδώνει και με τραβάει.

Βγαίνουμε από το σπίτι και με βάζει μέσα στο αυτοκίνητο. Δεν μιλάω καθόλου.
Θάλασσα τα έκανα.

Μετά από μερικά λεπτά φτάνουμε έξω από ένα κτίριο. Με αρπάζει πάλι από το χέρι και με τραβάει ξανά .
Σίγουρα θα με αφήσει μελανιά.
Όμως δεν τολμάω να μιλήσω.

Μπαίνουμε μέσα στο κτίριο το οποίο είναι σκοτεινό, έχει τραπέζια και στο βάθος έχει μια πίστα που έχει στύλο για χορό.

Μια ξανθιά έρχεται κατά πάνω του.

Κάντι:" Γειά σου Νταμιάν! Πώς είσαι?" του νιαουριζει

Ντ.:" Καλά. Πώς πήγαν τα πράγματα εχθές εδώ?"

Κ.:"Όλα καλά. Έφερες καινούργια κοπέλα?" δεν της απαντάει και με τραβάει ξανά.

Πηγαίνουμε προς τα μέσα μέχρι που μπαίνουμε σε ένα γραφείο που λογικά είναι δικό του.

Κλειδώνει την πόρτα και μετά με αφήνει. Κάθεται στο γραφείο και κάνει μερικά τηλέφωνα που δεν καταλαβαίνω τίποτα, γιατί μιλάει ιταλικά.
Το άγχος μου αυξάνεται όλο και περισσότερο όσο περνάει η ώρα. Έχω αρχίσει να τρέμω ολόκληρη από τον φόβο μου. Τι έχει σκοπό να κάνει? Προσπαθώ να ηρεμήσω.

Μετά από κάποιες ώρες φωνάζει μια κοπέλα που την λένε Ιζαμπέλ να έρθει στο γραφείο του.

Ντ.:" Λοιπόν παρτην και ετοιμασε την. Ξέρεις εσύ." της λέει και εκείνη έρχεται προς το μέρος μου.

Ιζαμπέλ:" Έλα πάμε."

Λ.:" Όχι. Που θα πάμε? Νταμιάν τι εννοείς? Τι θα κάνω? Γιατί να με ετοιμάσει?"
Σηκώνεται απότομα και με πιάνει από τα μαλλιά.

Ντ.:" ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΣΟΥ!!"

Με αφήνει και ακολουθώ την Ιζαμπέλ, ενώ προσπαθώ να μην κλάψω για ακόμα μια φορά. Προχωράμε σε έναν διάδρομο και ανοίγει μια πόρτα μέσα έχει άλλες 4 κοπέλες. Με κοιτάνε. Και μου συστήνονται.

Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the MafiaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora