1 μήνας αργότερα
Νιώθω μέσα στον ύπνο μου το χέρι του Νταμιάν να με χαϊδεύει απαλά. Σιγά σιγά νιώθω όλο το σώμα του πάνω μου. Ανοίγω τα μάτια μου και χασμουριεμαι.
Ντ.:"Καλημέρα μικρή." Λέει και με φιλάει.
Λ.:"Καλημέρα."
Συνεχίζει να με φιλάει και γυρνάει μαζί με εμένα πάνω του. Τώρα είμαι εγώ από πάνω του και πάω να τον φιλήσω όμως ξαφνικα νιώθω να ανακατεύομαι. Σηκώνομαι γρήγορα από πάνω του και πηγαίνω προς το μπάνιο.
Τον ακούω να με ρωτάει τι έπαθα.Κατευθείαν πάω και βγάζω ότι έχει το στομάχι μου. Νιώθω πολύ χάλια ανακατεύομαι ακόμα πολύ. Πλένω το πρόσωπο μου και βλέπω τον Νταμιάν να με κοιτάει από την πόρτα του μπάνιου.
Ντ.:"Είσαι εντάξει?" Με πλησιάζει και με αγκαλιάζει.
Λ.:" Ναι καλά είμαι."
Ντ.:"Μικρή θα πρέπει να φύγω αλλά αν δεν νιώσεις καλά να με πάρεις αμέσως."
Λ.:"Θα έρθω μαζί σου. Δουλεύω κι εγώ στην εταιρεία σου το ξέχασες?"
Ντ.:" Δεν υπάρχει περίπτωση! Θα κάτσεις εδώ να γίνεις καλά."
Πάω να διαφωνήσω αλλά η ανακατωσουρα μεγαλώνει και τελικά δεν φέρνω αντιρρήσεις.
Ξαπλώνω στο κρεβάτι μόνη μου ενώ ο Νταμιάν έχει φύγει. Παίρνω τηλέφωνο την Ελλη την γυναίκα του Ματέο. Έχουμε έρθει πολύ κοντά τον τελευταίο καιρό και έχουμε γίνει καλές φίλες. Μόλις το σηκώνει της λέω να έρθει από εδώ αν θέλει να περάσουμε την μέρα μαζί και ενθουσιάζεται. Χαμογελάω και κλείνω το τηλέφωνο. Μετά από λίγη ώρα βρίσκεται εδώ και καθόμαστε στην κουζίνα ενώ τρώμε πρωινό.
Λ.:"Δεν θέλω να ακυρώσουμε το σημερινό. Περίμενα πόσες μέρες για να πάμε να δούμε νυφικά μαζί! Ανυπομονώ τόσο πολύ και νιώθω καλά τώρα. Ίσως κάτι να με πείραξε το πρωί."
Ελ.:" Το βλέπω. Σταματά καλέ να τρως έτσι δεν θα σου πάρει κανείς την κρέπα."
Λ.:"Δεν μπορώ είναι τόσο ωραία! Ξέρεις τι θα ταίριαζε πολύ? Τυρί! Σίγουρα θα έχουμε στο ψυγείο." Σηκώνομαι και πηγαίνω προς τα εκεί ενώ την βλέπω να με κοιτάει αηδία.
Ελ.:" Θα ξερασω! Τι λες Λίζα? Θα βάλεις τυρί στην κρέπα με την σοκολάτα? Σκέτη αηδία θα είναι." Μου λέει ενώ ήδη έχω βάλει και κάνω τις πρώτες δαγκωματιές.
Λ.:"Είχα δίκιο είναι τέλεια! Θέλεις να δοκιμάσεις?" Λέω ενθουσιασμένη.
Ελ.:"Όχι φυσικά. Τι έχεις πάθει?"
BẠN ĐANG ĐỌC
Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the Mafia
FanfictionΣύνδρομο της Στοκχόλμης είναι το φαινόμενο στο οποίο το θύμα αναπτύσσει αισθήματα προς τον απαγωγέα του. Τι γίνεται όμως όταν ο απαγωγέας και το θύμα ερωτεύονται? Νταμιάν... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί... Λίζα... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί έναν μ...