Κεφάλαιο 78

894 50 12
                                    

Π.:"Δεσποινίς ηρεμήστε. Πρέπει να είστε δυνατή. "

Λ.:"ΠΕΔΡΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΤΑΜΙΑΝ ΜΟΥ?!"φωνάζω κλαίγοντας και προσπαθώ να σηκωθώ ξανά.

Π.:" Ο Νταμιάν είναι στην εντατική. Του έκαναν εγχείρηση και του αφαίρεσαν την σφαίρα, όμως έχει χάσει πολύ αίμα. Η κατάσταση του είναι πολύ κρίσιμη. Οι γιατροί δεν έχουν ελπίδες. Είπαν ότι δεν θα τα καταφέρει."

Νιώθω να χάνω τον κόσμο μου. Όλα γυρίζουν. Ένα βουητό ακούω μέσα στο κεφάλι μου. Ο πόνος γίνεται αφόρητος. Όλο και μεγαλώνει. Τόσο που δεν τον αντέχω.

Λ.:"ΝΤΑΜΙΑΑΑΑΑΑΝΝΝ....." ουρλιάζω και κλαίω με λυγμούς, χωρίς να μπορώ να ηρεμήσω, δεν μπορώ να πάρω ανάσα.

Στο δωμάτιο τώρα είναι οι γονείς μου και η Ξένια, αλλά δεν με πλησιάζουν. Έρχεται μια νοσοκόμα.

Ν.:" Πιείτε αυτό."

μου δίνει ένα χάπι με το ζόρι και κοίτα τους γονείς μου.

Ν.:" Αν δεν ηρεμήσει θα χρειαστεί να της δώσω πιο δυνατό ηρεμιστικό."τους λέει και φεύγει.

Συνεχίζω να κλαίω απαρηγόρητη. Με πλησιάζει ο Πέδρο και με πιάνει από τους ώμους. Με ταρακουνάει και με κοιτάει αυστηρά.

Π.:" Λίζα άκουσε με! Ο Νταμιάν θέλει να είσαι καλά, για αυτό τα έκανε όλα αυτά! Το μόνο που τον νοιάζει είναι να είσαι καλά. Για αυτό θα αντέξεις! Με ακούς? Θα αντέξεις και θα είσαι καλά! Πρέπει να είσαι δυνατή για αυτόν!"

Λ.:" Δεν μπορώ Πέδρο... δεν αντέχω... δεν με νοιάζει τίποτα χωρίς τον Νταμιάν... δεν μπορώ χωρίς αυτόν... τίποτα δεν έχει νόημα χωρίς τον Νταμιάν μου..."

Π.:" Θα μπορέσεις! Για εκείνον Λίζα! Για την αγάπη σας!"

Λ.:" Είναι άδικο... εγώ θα έπρεπε να ήμουν στην θέση του..."

Π.:" Δεν θα το ήθελε αυτό ο Νταμιάν Λίζα. Για αυτό και δεν δίστασε ούτε στιγμή, όταν έπρεπε να σε προστατεύσει. Μμπήκε μπροστά σου χωρίς δεύτερη σκέψη."

Λ.:" Που είναι Πέδρο? Θέλω να τον δω. Θέλω να είμαι κοντά του. Θέλω να είμαι μαζί του."

Π.:"Εντάξει. Θα σε πάω."

Οι γονείς μου δεν τολμούν να πουν τίποτα.
Ο Πέδρο με βοηθάει να σηκωθώ και μαζί με τον ορό προχωράμε στον διάδρομο του νοσοκομείου. Φτάνουμε έξω από την εντατική. Υπάρχουν άντρες του Νταμιάν, όλοι είναι λυπημένοι.

Ο γιατρός μας πλησιάζει.

Γ.:" Απαγορεύεται να μπείτε μέσα."

Πριν προλάβω να πω κάτι ο Πέδρο τον πιάνει και πάνε πιο πέρα να μιλήσουν. Μιλάνε για λίγο και μετά έρχονται ξανά προς εμένα.

Γ.:"Θα σας ετοιμάσουν οι νοσοκόμες και θα σας δώσουν να φορέσετε στολή για να μπείτε."

Έρχονται δύο νοσοκόμες και μαζί μπαίνουμε μέσα σε ένα δωμάτιο που είναι πριν την εντατική που βρίσκεται ο Νταμιάν. Μου μαζεύουν τα μαλλιά και μου φοράν σκούφο. Πάνω από τα ρούχα, μου φορανε μια αποστειρωμένη στολή και αποστειρωμένες παντόφλες. Τέλος πλένω καλα τα χέρια μου και τα καθαρίζω με οινόπνευμα. Μου ανοίγουν την πόρτα και μου κάνουν νόημα να περάσω στο επόμενο δωμάτιο που είναι ο Νταμιάν. Μπαίνω μέσα και κλείνουν την πόρτα πίσω μου.

Προχωράω στο δωμάτιο και βλέπω τον Νταμιάν να ξαπλώνει στο κρεβάτι. Τον έχουν ορό και μάσκα οξυγόνου. Στο στήθος έχει γάζες από την μια πλευρά που συνεχίζουν μέχρι πίσω στην πλάτη του. Σκουπίζω μερικά δάκρυα και πλησιάζω κοντά του. Κάθομαι στην καρέκλα και του πιάνω το χέρι. Το φιλάω απαλά και μετά το κρατάω μέσα στα δικά μου και το χαϊδεύω.

Λ.:" Νταμιάν μου, η Λίζα είμαι, η μικρή σου... ξέρω ότι με ακούς αγάπη μου... σε παρακαλώ πάλεψε για να είσαι κοντά μου... δεν μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα Νταμιάν... πάλεψε για την ζωή σου.. είσαι δυνατός, το ξέρω ότι θα τα καταφέρεις. Μπορείς να τα καταφέρεις Νταμιάν. Εγώ δεν πρόκειται να φύγω από εδώ μέχρι να ξυπνήσεις και να φύγουμε μαζί. Θα μείνω εδώ δίπλα σου, εδώ που ανήκω." του λέω και του φιλάω ξανά το χέρι.

Περνάνε οι ώρες, αλλά δεν πρόκειται να φύγω από εδώ, αν δεν ξυπνήσει ο Νταμιάν. Έχω αρχίσει να πονάω και κλείνουν τα μάτια μου. Γέρνω λίγο στο κρεβάτι του Νταμιάν προσεκτικά ώστε να μην τον ακουμπάω καθόλου, παραμόνο στο χέρι που το κρατάω ακόμα, κλείνω τα μάτια μου και με παίρνει ο ύπνος.

Καλημέρα σας!😊😊 Τι κάνετε?

Δύσκολα τα πράγματα για τον Ντάμιαν...😢😢😭😭 Κρίσιμη η κατάσταση του...😢 Λέτε να τα καταφέρει?

Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο!😊😊❤️ Αν σας άρεσε αφήστε το αστεράκι και πείτε μου στα σχόλια την γνώμη σας!❤️❤️❤️
🌟🌟🌟

Υ.Γ.: Δεν μπορώ να μην το πω, πόσο πολύ υπέροχος είναι ο Νταμιάν και πόσο την αγαπάει την Λίζα, που σκέφτηκε την χειρότερη εκδοχή και παρόλο αυτά το μόνο που τον ένοιαζε ήταν να την εξασφαλίσει και να είναι αυτή ασφαλής ακόμα και αν αυτός δεν τα καταφέρει!❤️❤️❤️😍😍😍😍🥺🥺🥺❤️❤️❤️ Μέχρι που θυσιάστηκε, για να μην πεθάνει η Λίζα!🥺🥺😍😍❤️❤️

Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the MafiaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora