Κεφάλαιο 82

909 52 20
                                    

Δεν μου είπαν ξανά τίποτα. Με πήραν αγκαλιά και με έσφιξαν γερά.
Καθίσαμε και περιμέναμε μαζί τον γιατρό να βγει από το δωμάτιο του Νταμιάν. Όλα θα πάνε καλά. Τώρα που ξύπνησε είμαι σίγουρη ότι όλα θα τα καταφέρουμε.
Μετά από αρκετή ώρα βγαίνει ο γιατρός. Βλέπω τον Πέδρο αμέσως να τον πλησιάζει. Πηγαίνω και εγώ.

Γ.:"Είναι ένα θαύμα! Δεν εξηγείται επιστημονικά. Αναρρώνει πολύ γρήγορα. Πιστεύω αύριο θα μπορουμε να τον μεταφέρουμε σε απλό δωμάτιο και θα βγει από την εντατική φροντίδα." Λέει ευγενικά και μας αφήνει.

Ο Πέδρο χαμογελάει και φαίνεται πολύ συγκινημένος. Πάω να μπω ξανά στο δωμάτιο όμως ο μπαμπάς μου με σταματάει.

Μπ.Λ.:"Κόρη μου θέλω να μπω εγώ πρώτα μέσα. Δεν θα κάνω τίποτα που θα τον βλάψει θέλω απλά να τον δω και να του μιλήσω." Λέει ήρεμα αλλά αυστηρά.

Λ.:"Μπαμπά δεν είναι κατάλληλη στιγμή νομίζω."

Μπ.Λ.:"Λίζα είπα ότι θα μπω. Μην ανησυχείς."

Μ.Λ."Έλα κόρη μου θα κάτσουμε μαζί δεν θα αργήσει ο πατέρας σου."

Πηγαίνω απρόθυμα και κάθομαι με την μαμά μου. Ο μπαμπάς μπαίνει μέσα και τον ετοιμάζουν για να μπει στο δωμάτιο.
Τι θέλει να του πει?
Δεν έπρεπε να μπει. Δεν κάνει να αναστατωθεί ο Νταμιάν. Ξεφυσαω και νιώθω ότι δεν με χωράει ο χώρος.
Η μαμά μου πιάνει το χέρι και το χαϊδεύει.
Αν κάνει πάνω από 15 λεπτά θα μπω μέσα.

Author's

Μόλις είναι έτοιμος, με αποστειρωμένα ρούχα, ανοίγει την πόρτα και μπαίνει στο δωμάτιο.
Ο Νταμιάν μένει για λίγο έκπληκτος και μετά δεν κρύβει την απογοήτευση του που δεν είναι η Λίζα, όπως περίμενε.

Μπ.Λ.:"Καλησπέρα Ρόσι, καλή ανάρρωση."λέει ψυχρά.

Ντ."Τι θες Άλεξ? Φύγε."

Μπ.Λ.:"Θέλω να σου μιλήσω. Έχω να σου πω μερικά πράγματα."

Ντ.:"Πες τι θες και φύγε!"

Μπ.Λ.:"Η κόρη μου, όσο και να μην το καταλαβαίνω και να μην το θέλω, σε αγαπάει. Σε αγαπάει πάρα πολύ. Η Λίζα είναι ότι πιο σημαντικό έχω. Είναι τα πάντα, όλη η ζωή μου. Την αγαπάς αλήθεια?"

Ντ.:" Την αγαπάω. Έχουμε κάτι κοινό εμείς οι δύο. Η Λίζα είναι τα πάντα για εμένα, όλη μου η ζωή. Χωρίς αυτήν δεν υπάρχω ούτε εγώ. "

Μπ.Λ.:"Αν την πληγώσεις, δεν ξέρω πως, αλλά θα σε σκοτώσω! Θα τα καταφέρω ακόμα και αν είναι το τελευταίο που θα κάνω!"

Ντ.:"Δεν θα προλάβεις, θα με έχω σκοτώσει εγώ πρώτος."

Μπ.Λ.:"Σου εμπιστεύομαι την κόρη μου Νταμιάν, ότι πιο πολύτιμο έχω. Φρόντισε να την κάνεις ευτυχισμένη και να την προσέχεις. Αφήνω ότι έχει γίνει ως τώρα. Ας κάνουμε μια νέα αρχή για την Λίζα."

Ντ.:"Συμφωνώ." Λέει και απλώνει το χέρι του.

Σφίγγουν τα χέρια σε ένδειξη συμφιλίωσης.

Μπ.Λ:"Θα τα πούμε. Θα έρθει η Λίζα τώρα."

Απομακρύνετε και πάει να βγει από το δωμάτιο. Εκείνη την ώρα ανοίγει η πόρτα και μπαίνει μέσα η Λίζα.

Αμέσως ο Νταμιάν αλλάζει ύφος. Φωτίζεται το πρόσωπο του. Τα μάτια του αστράφτουν και χαμογελάει στην Λίζα.

Ντ.:"Έλα εδώ μικρή." Λέει και ανοίγει το χέρι του για να της κάνει χώρο να πάει στην αγκαλιά του.

Ο μπαμπάς της είναι έκπληκτος για λίγο πριν φύγει. Βλέπει πως κοιτάει ο Νταμιάν την κόρη του και καταλαβαίνει ότι αυτά που είπε η Λίζα είναι αλήθεια. Την αγαπάει πραγματικά. Φεύγει από το δωμάτιο και κλείνει την πόρτα πίσω του, αφήνοντας τους μόνους.

Γειά σας!😊😊❤️ Τι κάνετε?

Έκαναν πίσω τελικά οι γονείς της Λίζας γιατί είδαν ότι αγαπιούνται πραγματικά.❤️

Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο!😊😊 Αν σας άρεσε αφήστε το αστεράκι και πείτε μου στα σχόλια τη γνώμη σας!❤️❤️❤️
🌟🌟🌟

Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the MafiaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora