Κεφάλαιο 16🔞

1.9K 72 10
                                    


🔞Το κεφάλαιο περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο!🔞

Ξυπνάω από τον θόρυβο της καταιγίδας. Είναι βροχερή μέρα σήμερα. Στην μνήμη μου έρχεται το χθεσινό βράδυ και χαμογελάω.
Με φιλούσε για πολύ ώρα και με είχε αγκαλιά μέχρι που κοιμηθήκαμε.
Δεν καταλαβαίνω, γιατί νιώθω έτσι.. Μερικές φορές θέλω να τον σκοτώσω και να ξεφύγω από εδώ και άλλες θέλω απλά να με φιλάει και σκέφτομαι πόσο όμορφος είναι.
Αχ τα μάτια του και ο τρόπος που με κοιτάει..
Λίζα συνελθε!
Δεν θα μπορέσω να φύγω ποτέ από εδώ.

2 εβδομάδες αργότερα

Σήμερα έκλεισα τους δύο μήνες εδώ. Θα έπρεπε να το έχω συνηθίσει αλλά νιώθω όπως τις πρώτες μέρες, ίσως και χειρότερα. Ο Νταμιάν δεν με ξανά έβγαλε από το δωμάτιο και εγώ δεν του αντιμιλαω.
Λείπει όλη μέρα και εγώ είμαι απλά κλειδωμένη στο δωμάτιο. Μερικές φορές έρχεται η Άλις για να μου φέρει καθαρά ρούχα και φαγητό.

Το βράδυ πλέον όταν γυρνάει ο Νταμιάν, σχεδόν κάθε μέρα με φιλάει, αλλά δεν προχωράει πάρα πάνω. Προσπαθώ να μην σκέφτομαι πολύ, γιατί καταλήγω σχεδόν πάντα να κλαίω ή να σκέφτομαι τον Νταμιάν.
Μήπως πρέπει να αρχίσω να ανησυχώ?
Γιατί τον σκέφτομαι?
Νιώθω ότι τον μισώ αλλά ταυτόχρονα με ελκύει πολύ και νιώθω περίεργα συναισθήματα. Ίσως έχω αρχίσει να τα χάνω μετα από τόσο καιρό εδώ πέρα. Αναστεναζω και κοιτάζω ξανά έξω από το παράθυρο.

Το βράδυ

Ντ.:" Έλα να ξαπλώσεις."

Κάνω αυτό που μου λέει.

Ντ.:" Πιο κοντά μου. Θέλω να νιώθω το σωμα σου πάνω στο δικό μου." λέει βραχνα.

Πηγαίνω προς τη μεριά του και ακουμπάω με το σώμα μου, το δικό του. Με κοιτάει έντονα αλλά δεν κάνει κίνηση να με φιλήσει.

Ντ.:" Φίλησε με." μου λέει αλλά ντρέπομαι να το κάνω.

Παρόλα αυτά τον πλησιάζω. Τα χείλη μας σχεδόν ακουμπιουνται. Τον κοιτάζω στα μάτια.
Έχει τόσο όμορφα μάτια!
Ενώνω τα χείλη μας και τον φιλάω απαλά. Σιγά σιγά βαθαινω το φιλί μας. Φέρνω τα χέρια μου στο κεφάλι του και του χαϊδεύω τα μαλλιά. Βυθίζω τα δάχτυλα μου μέσα στα μαλλιά του και του τα τραβάω ελαφρά. Το φιλι μας γίνεται πιο άγριο. Η ανάσα μου επιταχύνεται. Είναι τόσο ωραία η αίσθηση των χειλιών του. Το σώμα του είναι τόσο σέξι! Το ένα μου χέρι πάει προς τα κάτω και πιάνει τους κοιλιακούς του. Του τραβάω ξανά τα μαλλιά αυτή τη φορά λίγο πιο δυνατά και αναστεναζει.
Ανεβαίνω και κάθομαι πάνω του. Για μια στιγμή ξαφνιάζεται, αλλά γρήγορα μου δείχνει ότι του άρεσε πολύ αυτό. Βάζει τα χέρια του στα οπίσθια μου και αρχίζει να κάνει κινήσεις. Με κουνάει πάνω στη στύση του, την οποία την νιώθω πολύ έντονα παρόλο που φοράμε ρούχα. Με φιλάει ακόμα πιο έντονα και η ανάσα του έχει γινει ακανόνιστη.

Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the MafiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin