Ντ.:" Είναι πιο αδύναμος από ότι εγώ. Θέλει να είναι αυτός ο πιο δυνατός να κάνει κουμάντο να είναι πάνω από όλους. Προσπαθεί να με βγάλει από τη μέση ώστε να κυριαρχήσει αυτός."Λ.:" Και γιατί δεν κάνεις κάτι? Πώς και δεν τον έχεις σκοτώσει ήδη εσύ?"
Ντ.:" Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα Λίζα. Είναι πολύ πιο πολύπλοκα. Επίσης δεν είναι ο μόνος εχθρός μου. Αν τον βγάλω αυτόν από τη μέση μετά θα είναι άλλος που θα θέλει ακριβώς το ίδιο. Υπάρχει μια ιεραρχία ας πούμε. Πάντα ο κατώτερος στην ιεραρχία θέλει να ανέβει όσο πιο ψηλά μπορεί. Όσο πιο ψηλά είσαι τόσο πιο πολλούς εχθρούς έχεις. Σκέψου τα κόμματα. Ένα κόμμα είναι αυτό που κυβερνάει μια χώρα και έχει τον αρχηγό. Οι αρχηγοί τον υπολοίπων κομμάτων θέλουν να κυβερνούν αυτοί, όμως επειδή δεν μπορούν προσπαθούν να αποδυναμώσουν αυτό που κυβερνάει. Όσο πιο δημοφιλείς είναι ένα κόμμα τόσο πιο πολλές πιθανότητες έχει να κυβερνήσει. Όσο πιο πολλές πιθανότητες έχει να κυβερνήσει, τόσο πιο πολύ ανταγωνίζεται και προσπαθεί να αποδυναμώσει αυτό που ήδη κυβερνάει. Κάπως έτσι φαντάσου το. Δεν γίνεται να τους σκοτώσω όλους. Ακόμα και να το κάνω πάντα κάποιος καινούργιος θα εμφανιστεί. Οπότε αυτό που πρέπει να κάνω είναι να είμαι όσο πιο δυνατός γίνεται και να το δείχνω, ώστε να μην μπορούν να με βλάψουν."
Ακούω προσεκτικά όλα όσα μου λέει.
Λ.:" Φαντάζομαι ότι όπως υπάρχουν κόμματα με αρχηγούς που θέλουν να βοηθήσουν τη χώρα και να είναι δίκαιοι όμως υπάρχουν και κόμματα με αρχηγους που τους νοιάζει η χώρα αλλά το προσωπικό τους συμφέρον και δεν είναι δίκαιοι , ότι έτσι παρόμοια είναι και με εσάς. Δηλαδή ας πούμε κάποιος είναι άδικος και σκοτώνει όποιον να ναι μόνο και μόνο για όφελος του χωρίς να τον νοιάζει τίποτα ενώ κάποιοι άλλοι σκοτώνουν μόνο όταν κάποιος τους βλάψει και θέλει να τους κάνει κακό και προσπαθούν να είναι δίκαιοι."
Ντ.:" Ας πούμε πως ναι. Κατά κάποιον τρόπο."
Λ.:" Και εσύ ανήκεις στους δίκαιους."
Ντ.:" Στο έχω πει Λίζα δεν σκοτώνω χωρίς λόγο. Μόνο κάποιον που μου έχει κάνει κακό ή θέλει να με σκοτώσει. Γενικά άτομα τα οποία έχουν κάνει πολύ φρικτά πράγματα στη ζωή τους. Αν δεν το κάνω θα φανώ αδύναμος. Και φυσικά είναι και για να προστατεύσω εμένα αλλά και τους ανθρώπους που είναι μαζί μου, γύρω μου. Κατά τα άλλα έχω κανονικά ως ένα σημείο τη δουλειά μου με τις επιχειρήσεις και τα μαγαζιά μου."
Λ.:" Όμως κάνεις και άλλα πράγματα. Ας πούμε δανείζεις λεφτά και μετά αν δεν μπορούν να στα δωσουν τους τα παίρνεις με τη βία. Όπως με τον μπαμπά μου που επειδή δεν μπορούσε να σου δώσει τα χρήματα με απήγαγες για να τον αναγκάσεις."
Ντ.:" Λίζα δεν είναι τόσο κακό όσο φαντάζεσαι. Έρχονται από μόνοι τους άνθρωποι που έχουν ανάγκη. Ναι τους δίνω χρήματα με τον όρο φυσικά να μου τα επιστρέψουν. Τους βοηθάω κατά κάποιον τρόπο. Μετά αν δεν έχουν να μου τα δώσουν τους πιέζω με διάφορους τρόπους. Δεν τους σκοτώνω. Με πολλούς βρίσκω άλλες λύσεις όπως το να δουλεύουν για εμένα μέχρι να με ξεχρεωσουν. Δουλεύουν για εμένα και πληρώνονται απλά λιγότερο, γιατί το υπόλοιπο είναι για να μου επιστρέψουν τα χρήματα που δανείστηκαν. Και η τράπεζα όταν παίρνεις δάνειο στο ζητάει πίσω με τόκο. Αν δεν το ξεχρεωσεις σου παίρνουν την περιουσία σου είτε αυτό είναι σπίτι, είτε επιχείρηση, είτε το οτιδήποτε για να πάρουν πίσω τα λεφτά που σου δάνεισαν. Είναι σαν να παίρνω το ρόλο της τράπεζας απλά με διαφορετικούς όρους και κυρώσεις. Δεν σκότωσα κάποιον επειδή δεν μπορούσε να μου επιτρέψει τα χρήματα. Άλλο αν μπορεί να πιστεύουν ότι θα το κάνω. Και με τον πατέρα σου κάπως έτσι έγινε ,δεν είχε να μου δώσει τα χρήματα. Απήγαγα εσένα που ξέρω ότι σε αγαπάει για να τον πιέσω. Δεν είχα σκοπό να σε βλάψω ή να σε σκοτώσω. Όταν έπαιρνα τα χρήματα θα σε επέστρεφα.
Όμως αποφάσισες να το σκάσεις. Είδες τα πρόσωπα μας άκουσες ονόματα και πράγματα που δεν έπρεπε. Οπότε έπρεπε να προστατευτώ. Έτσι δεν μπορούσα να σε επιστρέψω. Είμαι απόλυτος, αυστηρός, απόμακρος και σκληρός , έχω κανόνες που δεν επιτρέπω να παραβιάζονται και δεν συγχωρώ καθόλου εύκολα. Οποίος βλάπτει εμένα ή κάποιον δικό μου τον κάνω να το πληρώσει. Αυτός είμαι."Τον κοιτάω βαθιά μέσα στα σκούρα μάτια του.
Είναι υπέροχος!
Η καρδιά μου χτυπάει σαν τρελή. Πλησιάζω και τον φιλάω με πάθος. Του χαϊδεύω το μάγουλο και μετά τα μαλλιά.
Ίσως τελικά να μην είναι τόσο κακός όσο πίστευα. Του χαμογελάω απαλά.Λ.:" Κόντεψα να τρελαθώ όταν σε είδα πεσμένο και τραυματισμένο κάτω στο δρόμο. Σταμάτησε η καρδιά μου! Τρελάθηκα.."
Ντ.:" Δεν πρόκειται να ξεφύγεις έτσι εύκολα από εμένα μικρή." Μου λέει, χαμογελάει ελαφρά και με φιλάει.
Γειά σας!😊🌟 Χρόνια πολλά!!!❤️❤️❤️⭐⭐⭐ Τι κάνετε? Πώς τα περάσατε τα Χριστούγεννα?🎄🎄🎄❤️❤️❤️
Μερικές αποκαλύψεις.😊🤔 Καταλαβαίνουμε λίγο περισσότερο τον Νταμιάν! 😍🥰❤️🧐🤔
Ελπίζω να σας αρέσει!🥰🥰❤️❤️ Αν σας άρεσε αφήστε το αστεράκι και γράψτε μου στα σχόλια την γνώμη σας!🌟🌟🌟❤️❤️❤️
ESTÁS LEYENDO
Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the Mafia
FanficΣύνδρομο της Στοκχόλμης είναι το φαινόμενο στο οποίο το θύμα αναπτύσσει αισθήματα προς τον απαγωγέα του. Τι γίνεται όμως όταν ο απαγωγέας και το θύμα ερωτεύονται? Νταμιάν... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί... Λίζα... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί έναν μ...