Βλέπω τον Νταμιάν να μπαίνει στο δωμάτιο. Με πλησιάζει και με φιλάει στα χείλη.
Ντ.:" Πώς σου φάνηκε το σπίτι?"
Και φυσικά δικαιώνομαι που λέω ότι του δίνουν αναφορά για το τι κάνω.
Λ.:" Πολύ ωραίο! Τεράστιο. Όμως είναι πολύ όμορφο και έχει και πολύ ενδιαφέροντα δωμάτια. Όπως αυτό με τα παιχνίδια ή το μπαρ."
Ντ.:" Πιο σου άρεσε περισσότερο?"
Λ.:" Μου άρεσαν σχεδόν όλα. Είναι διαφορετικά μεταξύ τους. Νομίζω όμως ότι η βιβλιοθήκη είναι από τα αγαπημένα μου! Πάντα σκεφτόμουν ότι θα ήθελα να έχω ένα δωμάτιο βιβλιοθήκη στο σπίτι μου."
Ντ.:"Μπορείς να πάρεις οποίο βιβλίο θέλεις."
Λ.:" Ευχαριστώ. Εσύ το διακοσμησες?"
Ντ.:" Όχι. Διακοσμητής. Είπα ότι θέλω να είναι σε σκούρα χρώματα και ότι το σαλόνι και τα δωμάτια που είναι πιο προσωπικά δικά μου θέλω να έχουν σκούρο κόκκινο. Και έκανε πολύ καλή δουλειά."
Λ.:" Η κουζίνα όμως είναι πολύ φωτεινη!"
Ντ.:" Αυτή την διακόσμησε η μαμα μου."
Λ.:" Είναι πολύ ωραία."
Έρχεται κοντά μου, φοράει μόνο το εσώρουχο του.
Ντ.:" Πάμε στο κρεβάτι." Λέει και με πιάνει από το χέρι.
Ξαπλώνει και με τραβάει πάνω του. Με βάζει στην αγκαλιά του και αρχίζει να με φιλάει. Μου βγάζει τα ρούχα και μπαίνει μέσα μου. Αυξάνει τον ρυθμό του. Οι αναστεναγμοί μας ακούγονται σε όλο το δωμάτιο. Με μια κίνηση με βάζει από κάτω του και συνέχιζει να με κάνει δική του. Γρήγορα τελειώνουμε και οι δύο και ξαπλώνουμε προσπαθώντας να βρούμε τις ανάσες μας.
Γυρνάω να τον κοιτάξω και βλέπω ότι έχει ήδη κοιμηθεί. Μάλλον ήταν πολύ κουρασμένος. Τον σκεπάζω με την κουβέρτα και τον χαζεύω για λίγο που κοιμάται.
Είναι τόσο όμορφος!
Δεν πρέπει να τον ερωτευτώ...
Αυτός απλά περνάει την ώρα του μαζί μου. Όταν με βαρεθεί απλά θα με κλειδώσει σε ένα δωμάτιο μόνη μου και δεν θα ξαναβγω ποτέ. Αυτός θα βρει κάποια άλλη για να περνάει καλά και μετά άλλη και άλλη. Η σκέψη με κάνει να βουρκωσω. Σκουπίζω γρήγορα τα δάκρυα που πρόλαβαν να κυλήσουν. Ξαπλώνω και προσπαθώ να κοιμηθώ.
...
Ντ.:" Πώς πέρασες σήμερα την μέρα σου?"
BẠN ĐANG ĐỌC
Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the Mafia
FanfictionΣύνδρομο της Στοκχόλμης είναι το φαινόμενο στο οποίο το θύμα αναπτύσσει αισθήματα προς τον απαγωγέα του. Τι γίνεται όμως όταν ο απαγωγέας και το θύμα ερωτεύονται? Νταμιάν... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί... Λίζα... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί έναν μ...