Κεφάλαιο 15

1.5K 70 8
                                    



Δίνω το τηλέφωνο στον Νταμιάν και ξαπλώνω στον καναπέ προσπαθώντας να ηρεμήσω. 


Λ.:" Σε ευχαριστώ που με άφησες να τους μιλήσω." Του λέω και απλά μου κάνει νόημα με το κεφάλι του. 

Ξαπλώνει και με κοιτάει. 

Ντ.:" Έλα στο κρεβάτι." 

 Δεν θέλω αλλά το κάνω. Δεν εχει νόημα πλέον να φέρνω αντιρρήσεις. Έτσι και αλλιώς όσες φορές το έκανα μου βγήκε σε κακό.


Ξαπλώνω στη γωνία μου για μια ακόμα φορά. Φαίνεται να είναι κάπως κακοκεφος σήμερα.Γυρνάω προς το μέρος του. 

Λ.:" Δεν φαίνεσαι καλά σήμερα. Είσαι στεναχωρημένος?" 

Ντ.:" Είσαι πολύ περίεργη γυναίκα το ξέρεις? Μετά από όσα σου έχω κάνει ενδιαφέρεσαι για το αν είμαι καλά." 

Λ.:" Δεν θα έπρεπε, το ξέρω. Όμως έτσι είμαι υποθέτω." 

 Γυρνάει και αυτος στο πλάι για να με κοιτάει. 

Ντ.:" Δύσκολη μέρα στη δουλειά." λέει και βάζει μια τούφα από τα μαλλιά μου, που έχει πέσει στο πρόσωπο μου, πίσω από το αυτί μου.

Λ.:"Τι συνέβη?" 

Ντ.:" Σκοτώσαν έναν στενό μου φίλο." 

Λ.:" Αα λυπάμαι πολύ. Τι εννοείς τον σκότωσαν? Ποιοι? Να πας στην αστυνομία." 

 Με κοιταει και γελάει. 

Ντ.:" Μπράβο σου μικρή, δεν περίμενα να μου φτιάξεις τη διάθεση." 

Λ.:" Γιατί γελάς? Είναι σοβαρό." 

Ντ.:" Λίζα έχεις καταλάβει ποιος είμαι? Είναι δυνατόν εγώ να πάω στην αστυνομία? Εγώ είμαι πολύ πιο ισχυρός από την αστυνομία. Ήδη το έχω αναλάβει να το πληρώσουν. Ξέρω ποιος το έκανε. Έχω πολλούς εχθρούς, αλλά ο πιο μεγάλος είναι ο Σέρτζιο. Είναι αρκετά ισχυρός. Αυτή τη φορά κατάφερε στα αλήθεια να με εξοργίσει!" 

Λ.:" Δεν είναι σωστό όλο αυτό. Δεν πρέπει να γίνονται τέτοια εγκλήματα. Πόσο μάλλον μετά να παίρνεις εκδίκηση."

 Ντ.:" Έλα τώρα Λίζα. Είναι σωστό δηλαδή να σκοτώσει κάποιος έναν άνθρωπο και να πάει απλά φυλακή για λίγα χρόνια και μετά να συνεχίσει κανονικά τη ζωή του? Τι δικαιοσύνη είναι αυτή? " 

Λ.:" Κανονικά δεν θα έπρεπε να γίνει από την αρχή το έγκλημα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι άνθρωποι φέρονται τόσο άσχημα μερικές φορές." 

Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the MafiaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora