Το ενδιαφέρον μου εξάπτεται όταν ακούω το όνομα μου μέσα στη συζήτηση τους. Η περιέργεια με κάνει να θέλω να ακούσω και κάνω ότι δεν δίνω σημασία, όμως έχω τα αυτιά μου ανοιχτά, για να ακούσω ότι μπορώ. Είναι μόνο ο Νταμιάν και ακόμα ένας , ο άλλος έχει φύγει εδώ και λίγη ώρα.Ματέο:" Ώστε αυτή είναι η Λίζα."
Ντ.:"Ναι."
Μ.:" Ήσυχη φαίνεται πάντως."
Ντ.:" Δεν είναι και πολύ, αλλά βρίσκω τρόπους να την κρατάω ήρεμη."
Μ.:" Έχεις μπλέξει φίλε."
Τι εννοεί?
Ντ.:" Το ξέρω Ματέο!"
Μ.:" Έπρεπε να την σκοτώσεις από την αρχή. Όταν πήγε να το σκάσει και σας είδε."
Ντ.:" Το ξέρω, αλλά δεν μπόρεσα. Τώρα έγινε. Δεν έχει νόημα να το συζητάμε δεν θα αλλάξει το αποτέλεσμα."
Θέλει να με σκοτώσει?
Μ.:" Και τι θα κάνεις τώρα Νταμιάν?"
Ντ.:" Δεν ξέρω.."
Μ.:" Πόσο καιρό ακόμα θα την έχεις κλειδωμένη?"
Ντ.:" ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΡΕ ΜΑΤΕΟ! Κάτι θα σκεφτώ."
Τι εννοεί κάτι θα σκεφτεί?
Δηλαδή έχει σκοπό να με σκοτώσει?
Τι θα κάνει?Μ.:" Η Έλλη είναι έγκυος."
Τι?
Ποια είναι αυτή?
Που κολλάει στη συζήτηση?
Ο Νταμιάν την άφησε έγκυο?Ντ.:" Άντε ρε φίλε. Μπράβο συγχαρητήρια."
Ωραία άρα δεν είναι από αυτόν.
Μ.:" Τι συγχαρητήρια? Τι θα κάνω?"
Ντ.:" Τι εννοείς? Νόμιζα ότι την αγαπάς την Έλλη."
Μ.:"Ναι, αλλά άλλο να είμαστε μαζί και άλλο να κάνουμε μωρό. Ήθελα να την απολαύσω κι άλλο πρώτα και μετά. Τώρα θα έχουμε ένα μωρό να κλαιει συνέχεια, τέλος το σεξ."
Ντ.:" Μη λες μαλακίες ρε. Άντε, όλα μια χαρά θα είναι. Αν θες εσύ μια χαρά θα την βάζεις κάτω πάλι."
Γελάνε και οι δύο.
Σχεδόν μου φαίνεται φυσιολογικος έτσι χαλαρός όπως είναι με τον φίλο του. Χαμογελάω ελαφρά στη σκέψη. Γυρνάω και τον κοιτάω.Μ.:" Για πες Λίζα. Σου αρέσει εδώ το μαγαζί του Νταμιάν?"
Σκέφτομαι λίγο για το αν πρέπει να απαντήσω ειλικρινά ή όχι. Τελικά αποφασίζω να πω την αλήθεια.
Λ.:" Όχι."
Γελάει λίγο και μετά απευθύνεται στον Νταμιάν
Μ.:" Πάντως έχει θάρρος."
BẠN ĐANG ĐỌC
Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the Mafia
FanfictionΣύνδρομο της Στοκχόλμης είναι το φαινόμενο στο οποίο το θύμα αναπτύσσει αισθήματα προς τον απαγωγέα του. Τι γίνεται όμως όταν ο απαγωγέας και το θύμα ερωτεύονται? Νταμιάν... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί... Λίζα... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί έναν μ...