Κεφάλαιο 75

810 48 29
                                    


Λίζα


Ανοίγω με πολύ δυσκολία τα μάτια μου. Πονάω τόσο πολύ παντού! Έχω χάσει τον χρόνο. Δεν ξέρω πόσο καιρό είμαι εδώ φαίνεται ατέλειωτο αυτό το μαρτύριο. Δεν έχω καθόλου δύναμη. Πρέπει να είναι δύο μέρες αλλιώς δεν θα ζούσα. Δεν μου δίνουν ούτε νερό να πιω. Θέλουν να με σκοτώσουν βασανίζοντας με πρώτα. Δεν θα αντέξω για πολύ ακόμα. Το νιώθω. Το ξέρω ότι πλησιάζει η ώρα αλλά πιο πολύ νομίζω ότι ανυπομονώ να έρθει παρά φοβάμαι, γιατί θα γλιτώσω από αυτό το βασανιστήριο. Με έχουν εδώ δεμένη και πεταμένη στο πάτωμα, χωρίς νερό, χωρίς φαγητό και κάθε φορά που ξυπνάω έρχονται και με χτυπάνε για ώρα, μέχρι να βαρεθούν και μετά με ναρκώνουν και χάνω τις αισθήσεις μου και μόλις ξυπνήσω ξανά τα ίδια. Ακομα και όταν μένω ήσυχη για να μην καταλάβουν ότι ξύπνησα έρχονται για να ελέγξουν ότι ζω και μόλις καταλάβουν ότι ξύπνησα με χτυπάνε. Δεν αντέχω άλλο. Περιμένω απλα να τελειώσει όλο αυτό.

Τι να κάνει ο Νταμιάν μου?

Θα έχει μάθει ότι με απήγαγαν ή θα το μάθει όταν πλέον είναι αργά?

Δεν θα προλάβω ούτε να τον αποχαιρετήσω, έστω να τον δω για μια τελευταία φορά.

Να του πω ότι τον αγαπάω..

Η πόρτα ξεκλειδώνει.

Ανοίγει η πόρτα περιμένω να δω κάποιον άντρα με κουκούλα αλλά εκπλήσσομαι και τρομάζω όταν βλέπω έναν ψηλό και επιβλητικό άντρα.

Με πλησιάζει με αργό βήμα. Είναι ψηλός, όχι όσο ο Νταμιάν, γυμνασμένος, έχει ξανθά μαλλιά και παγωμένο βλέμμα.

Φτάνει μπροστά μου και με κοιτά.

Σέρτζιο:"Έκαναν καλή δουλειά οι άντρες μου δεν μπορώ να πω. Χάλια φαίνεσαι."

Με σκουντάει με το πόδι του για να δει αν τον ακούω. Βγάζω ένα ελαφρύ επιφωνήματα πόνου.

Σκύβει μπροστά μου για να με βλέπει καλύτερα.

Σ.:"Μπορώ να πω ότι έχεις κάτι. Τώρα καταλαβαίνω, γιατί σου έχει τόσο αδυναμία. Κρίμα που σε έχασε έτσι?" γελάει ειρωνικά.

Λ.:" Ο Νταμιάν θα εκδικηθεί για εμένα και αυτό είναι υπόσχεση!" λέω αδύναμα αλλά σταθερά ενώ τον κοιτάω στα μάτια.

Σ.:" Έχεις και θάρρος γατούλα εε? Αλλά είσαι ανόητη γιατί δεν σκέφτεσαι σε ποιον μιλάς έτσι!"

Λ.:" Είμαι αρκετά έξυπνη, ώστε να ξέρω πως ότι και να σου πω, εσύ έχεις πάρει την απόφαση σου για εμένα, δεν πρόκειται να αλλάξει. Και ξέρω ποια είναι αυτή η απόφαση." με κοιτά για μια στιγμή έκπληκτος αλλά μετά μου χαμογελά με κακία.

Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the MafiaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora