Κεφάλαιο 85🔞

1.1K 58 49
                                    

Λίζα

Με αφήνουν μπροστά από το σπίτι του Νταμιάν και φεύγουν. Έχει νυχτώσει πλέον και κάνει λίγο κρύο. Ήρθε ο Ματέο, μας πήρε με την Έλλη από το κέντρο και με άφησαν σπίτι. Με βλέπει ο φύλακας και αμέσως ανοίγει την πόρτα της αυλής. Μπαίνω μέσα και περπατάω όσο πιο αργά μπορώ. Φτάνω μπροστά στην πόρτα και την ανοίγω. Βγάζω τα παπούτσια μου και προχωράω μέσα στο σπίτι. Βλέπω τον Νταμιάν στο σαλόνι να κάθεται στο πάτωμα ανταλλάσσουμε βλέμματα για λίγη ώρα, όμως αποφασίζω να μην πάω κοντά του και να ανεβώ επάνω. Δεν θα κοιμηθώ στο δωμάτιο μας θα πάω σε κάποιο άλλο μόνη μου.

Ντ.:"Μικρή" τον ακούω να μου λέει όπως φεύγω.

Συνεχίζω να πηγαίνω προς τις σκάλες. Τον ακούω που σηκώνεται και έρχεται προς τα εμένα. Περπατάω πιο γρήγορα. Με πιάνει απότομα από το μπράτσο και με τραβάει κοντά του.

Ντ.:"Μην μου φεύγεις." Μυρίζω το αλκοόλ στην ανάσα του.

Λ.:"Είσαι μεθυσμένος. Άσε με."

Με κρατάει πιο σφιχτά.

Λ.:"Με πονάς Νταμιάν άφησε με!" Λέω πιο έντονα.

Ντ.:" Όχι!"

Τον σπρώχνω και καταφέρνω να ξεφύγω για λίγο, πάω να φύγω όμως με πιάνει ξανά.

Λ.:"ΑΦΗΣΕ ΜΕ!" λέω σχεδόν κλαίγοντας.

Ντ.:" Είσαι δική μου!" πάει να με φιλήσει και γυρνάω από την άλλη αποφεύγοντας το φιλί.

Με το ελεύθερο χέρι του με πιάνει από τα μαλλιά και με γυρνάει προς αυτόν. Με κρατάει έτσι και μου τα τραβάει πιο δυνατά ενώ με φιλάει.

Τον σπρώχνω ξανά αλλά δεν καταφέρνω να φύγω.

Λ.:"Άφησε με! Με έχεις τρελάνει. Θα τρελαθώ, δεν αντέχω. Θα κοιμηθώ μόνη μου σήμερα και αύριο θέλω να πάω στην Ελλάδα για μερικές μέρες. Θέλω να φύγω. Θέλω να ηρεμήσω επιτέλους δεν αντέχω!"

Με κοιτάει σοκαρισμένος από αυτά που άκουσε.

Ντ.:"Αυτό δεν θα συμβεί ΠΟΤΕ. Κατάλαβες? Δεν θα φύγεις ποτέ από κοντά μου δεν πρόκειται να επιτρέψω να συμβεί αυτό! Αν χρειαστεί να σε κρατήσω με το ζόρι, ακόμα και να σε κλειδώσω ξανά, θα το κάνω! Δεν θα φύγεις. Είσαι δική μου. Η θέση σου είναι δίπλα μου, μαζί μου. "

Δεν προλαβαίνω να απαντήσω με τραβάει επάνω. Βλέπω με την άκρη του ματιού μου τον Πέδρο και την Άλις στην κουζίνα να μας κοιτάνε με ανησυχία.

Με πηγαίνει στο δωμάτιο μας και κλειδώνει την πόρτα.

Ντ.:" Σου είπα να μου μιλάς, να έρχεσαι σε εμένα και εσύ φεύγεις μακριά."

Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the MafiaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora