5 μέρες μετά
Κοντεύω να τρελαθώ!
Δεν αντέχω άλλο. Νιώθω να πνίγομαι με όλο αυτό. Τις τελευταίες μέρες τα πράγματα όλο και χειροτερεύουν.Πρώτα μου είπε ο Νταμιάν να μην βγαίνω από το σπίτι, μετά έχω τρεις σωματοφύλακες να με ακολουθούν όπου πάω και το κορυφαίο είναι ότι το σπίτι έχει γεμίσει με φύλακες που είναι οπλισμένοι και είναι παντού!
Σε κάθε δωμάτιο του σπιτιού έχει τουλάχιστον δύο, το ίδιο και έξω από τα δωμάτια και στους διαδρόμους και φυσικά έξω από το σπίτι σε όλη την αυλή αλλά και στην κεντρική είσοδο.Είναι παντού!
Και πριν είχε φύλακες μέσα και έξω από το σπίτι όμως όχι τόσο πολλούς. Το σπίτι είναι γεμάτο με φύλακες, είναι πάνω από πενήντα! Το μόνο μέρος που μπορώ να πάω χωρίς τους φύλακες είναι η τουαλέτα και αυτό φυσικά ξέροντας ότι ακριβώς έξω από την πόρτα υπάρχουν φύλακες και φυσικά και οι δικοί μου τρεις σωματοφύλακες.
Η αλήθεια είναι ότι αρκετές φορές πηγαίνω στο μπάνιο χωρίς λόγο, μόνο για να μείνω λίγο μόνη μου. Δεν ξέρω τι έχει γίνει, όμως φαίνεται να είναι πολύ σοβαρό για να έχει κάνει τον Νταμιάν να αγχωθεί τόσο πολύ. Σίγουρα έχει σχέση με την μαφία. Ίσως να τον απειλούν ή κάτι τέτοιο. Δεν ξέρω αλλά έχει αρχίσει να με αγχωνεί και εμένα. Το μόνο καλό είναι ότι σήμερα το απόγευμα θα έρθει επιτέλους η Ξένια! Ευτυχώς γιατί κοντεύει να μου στρίψει.
Βλέπω τον Νταμιάν να μπαίνει σπίτι.
Ήρθε πολύ νωρίς λες να έγινε κάτι?
Πάω κοντά του ανήσυχη.Λ.:" Νταμιάν τι έγινε?"
Ντ.:" Τίποτα μικρή ηρέμησε. Απλά ήρθα νωρίτερα για να περάσουμε λίγη ώρα μαζί. Γιατί αγχώθηκες?"
Λ.:" Με δουλεύεις?! Κοντεύω να τρελαθώ! Δες πώς είναι το σπίτι μας Νταμιάν! Κοίτα γύρω! Έχει γίνει φρούριο δεν μπορώ να βρω πουθενά γαλήνη και ηρεμία! Δεν υπάρχει πουθενά το οτιδήποτε που να δείχνει ότι είναι σπίτι και όχι εμπορικό κέντρο ή φυλακές ή φρούριο! Έχει πιο πολύ κόσμο και από το κέντρο της Νάπολης! Όλο αυτό με αγχωνεί. Νομίζω ότι από στιγμή σε στιγμή θα γίνει κάποια επίθεση ή κάποιος θα μπει στο σπίτι. Ότι θα αρχίσω να ακούω πυροβολισμούς! Αυτή την στιγμή μόνο υπάρχουν αλλά δεκατέσσερα άτομα στο ίδιο δωμάτιο με εμάς! ΔΕΚΑΤΕΣΣΕΡΑ Νταμιάν! Δεν υπάρχει καμία ιδιωτικότητα! Πάω στο μπάνιο και ακριβώς έξω από την πόρτα μου έχω πέντε άντρες να με περιμένουν! Πώς να ηρεμήσω?"
Με πιάνει από το χέρι και ανεβαίνουμε πάνω. Μπαίνουμε στο δωμάτιο μας μόνο εμείς και κλείνει την πόρτα. Με σπρώχνει απαλά προς τα πίσω μέχρι που κάθομαι στο κρεβάτι. Γονατίζει μπροστά μου μέχρι να είναι στο ίδιο ύψος με εμένα. Το ένα του χέρι πιάνει το ένα δικό μου και το άλλο με χαϊδεύει στο μάγουλο.
Ντ.:" Άκου Λίζα, το ήξερες ότι το να είσαι μαζί μου θα είναι δύσκολο. Όμως το επέλεξες, γιατί ο έρωτας σου για εμένα ήταν πιο πάνω από όλα. Επέλεξες εμένα ενώ ήξερες ότι θα είναι δύσκολο, ότι θα είναι κάτι που δεν έχεις ζήσει ξανά και που είναι τελείως διαφορετικό από ότι έχεις συνηθίσει. Αποφάσισες να παλέψεις για να έχεις μια ζωή μαζί μου, δίπλα μου. Τώρα λοιπόν έχεις αλλάξει γνώμη? Δεν θέλεις να παλέψεις άλλο? Δεν θέλεις να προσπαθείς άλλο? Δεν θέλεις να είμαστε μαζί? Δεν είσαι ερωτευμένη? Τι συμβαίνει μικρή μου? Μίλα μου."
Δάκρυα αρχίζουν να κυλούν από τα μάτια μου. Μου τα σκουπίζει απαλά.
Λ.:" Δεν είναι αυτό Νταμιάν. Ξέρεις ότι είμαι τρελά ερωτευμένη μαζί σου και πάντα θα επιλέγω εμάς, όσο δύσκολο και να είναι. Απλά όλο αυτό είναι τόσο πολύ.. δεν ξέρω μου είναι πολύ δύσκολο. Και.. φοβάμαι. Νιώθω ότι κάτι κακό θα γίνει."
Ντ.:" Όχι μικρή μου. Μη φοβάσαι. Έχεις εμένα. Δεν θα αφήσω τίποτα να σου συμβεί. Είμαστε οι δύο μας τώρα."
Με τραβάει και με βάζει στην αγκαλιά του. Αμέσως ηρεμώ και κλείνω τα μάτια μου νιώθοντας ασφάλεια.
Λ.:" Μη με αφήνεις μόνη μου Νταμιάν.. αν δεν είσαι μαζί μου, όσους φύλακες και να έχω δεν νιώθω ασφαλής. Μόνο μαζί σου." Λέω και μπαίνω πιο βαθιά στην αγκαλιά του.
Έχω το κεφάλι μου στο λαιμό του. Παίρνω μια μεγάλη ανάσα και μυρίζω το υπέροχο άρωμα του, Νταμιάν. Αφήνω ένα φιλί στο λαιμό του και μετά πιο πάνω μέχρι που φτάνω στα χείλη του. Τον φιλάω με πάθος και νιώθω να παίρνω ξανά ανάσα μέσα από το φιλί μας.
...
Γειά σας!😊😊❤️❤️ Τι κάνετε?
Πολύ πίεση και διάβασμα αυτές τις μέρες για εμένα λόγο εξεταστικής, για αυτό και άργησε λίγο το κεφάλαιο! Καλό κουράγιο και καλή επιτυχία σε όσους έχουν εξεταστική και σε όσους δίνουν πανελλήνιες!😊😊
Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο!😊😊❤️ Αφήστε το αστεράκι και πείτε μου στα σχόλια την γνώμη σας!❤️❤️❤️
🌟🌟🌟
ESTÁS LEYENDO
Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the Mafia
FanficΣύνδρομο της Στοκχόλμης είναι το φαινόμενο στο οποίο το θύμα αναπτύσσει αισθήματα προς τον απαγωγέα του. Τι γίνεται όμως όταν ο απαγωγέας και το θύμα ερωτεύονται? Νταμιάν... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί... Λίζα... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί έναν μ...