Κεφαλονιά 71🔞

1.1K 54 20
                                    

Τελικά αποφασίζω να μιλήσω εγώ.

Λ.:"Ποτέ δεν μου μιλάς! Δεν με εμπιστεύεσαι! Από τι να με προστατεύσεις? Από ποιον?"

Ντ.:" Δεν σου μιλάω, όχι γιατί δεν σε εμπιστεύομαι, αλλά γιατί όσο πιο πολλά ξέρεις τόσο πιο επικίνδυνο είναι για εσένα."

Λ.:" Έχεις φύλακες στο σπίτι. Γιατί πρέπει να έρθω εδώ,  μόνη μου?"

Ντ.:" Είναι πιο ασφαλές."

Λ.:" Τόσους μήνες μέναμε στο σπίτι σου, τώρα τι άλλαξε?"

Με πλησιάζει. Απλώνει το χέρι του να με χαϊδέψει, για μια στιγμή σκέφτομαι να απομακρυνθώ αλλά τελικά δεν το κάνω. Μου χαϊδεύει το μάγουλο και έρχεται ακόμα πιο κοντά μου. Με αγκαλιάζει. Απομακρύνετε ενώ ενώνει τα χείλη μας σε ένα βαθύ φιλί γεμάτο έρωτα.

Ντ.:" Θα σου πω μικρή. Έλα εδώ." Με τραβάει στην αγκαλιά του ενώ κάθεται στο κρεβάτι.

Βολεύει το κεφάλι του ανάμεσα στα μαλλιά και το λαιμό μου.

Ντ.:" Ο Σέρτζιο με απειλεί εδώ και μερικές μέρες, με την ζωή σου. Λέει ότι θελει να σου κάνει κακό. Στην αρχή δεν το πήρα σοβαρά. Δεν πίστευα ότι θα τολμήσει, όμως μετά άρχισε να κάνει κάποιες περίεργες κινήσεις. Οι άνθρωποι μου είδαν ότι μιλούσε με διάφορες ομάδες και έκανε μεγάλες οικονομικές συναλλαγές. Μιλάμε για πολύ μεγάλο χρηματικό ποσό. Αυτό σημαίνει ότι πλήρωσε κάποιους για να κάνουν κάτι για αυτόν. Κάτι μεγάλο. Πιστεύω ότι ετοιμάζεται να πραγματοποιήσει τις απειλές του. Για αυτό δεν είναι ασφαλές να μείνεις στο σπίτι. Έχει στόχο εσένα και θέλω να είσαι ασφαλής να μην μπορεί να σε βρει. Εγώ όμως δεν μπορώ να μείνω εδώ. Πρέπει να τον αντιμετωπίσω. Να γυρίσω πίσω και να κάνω αυτό που πρέπει, ώστε να μπορέσεις να έρθεις σπίτι μας ξανά. Και να είσαι ασφαλής εκεί."Λέει και με σφίγγει πιο πολύ στην αγκαλιά του.

Λ.:" Τι έχεις σκοπό να κάνεις?"

Ντ.:" Λίζα σε παρακαλώ."

Λ.:" Καλά. Νταμιάν δεν θέλω να φύγεις. Είναι επικίνδυνο αυτό. Μόνο μαζί σου νιώθω ασφαλής. Μη φύγεις. Μην με αφήνεις. "

Ντ.:" Πρέπει. Θα τον αντιμετωπίσω και μετά θα έρθω να σε πάρω. Καλά ?"

Λ.:" Όχι. Νταμιάν φοβάμαι. Δεν έχω καλό προαίσθημα. Φοβάμαι μην πάθεις κάτι."

Ντ.:"Δεν θα πάθω τίποτα. Όλα θα πάνε μια χαρά."

Λ.:" Νταμιάν σε παρακαλώ, άστα όλα και πάμε να φύγουμε κάπου μαζί. Κάπου πολύ μακριά που θα είμαστε ασφαλείς και μαζί. Σε παρακαλώ."
Νιώθω απελπισμένη δεν μπορεί να με αφήσει και να φύγει. Είναι επικίνδυνο αυτό που θέλει να κάνει.

Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the MafiaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora