Προχωράμε με τον Νταμιάν και σταματάει με αγκαλιάζει και με φιλάει απαλά.
Ξαφνικά έρχονται κάποιοι άντρες ντυμένοι στα μαύρα με κουκούλες με αρπάζουν ενώ εγώ φωνάζω και προσπαθώ να ξεφύγω. Ο Νταμιάν προσπαθεί να έρθει για να με σώσει όμως δεν μπορεί.
Λ.:" Νταμιάαααν.." τον φωνάζω όμως όλο και απομακρύνομαι χωρίς να μπορώ να κάνω τίποτα.
Λ.:" Βοήθειααα.. Νταμιάαααν... Σε παρακαλώ... Νταμιάαααν..." Δεν μπορεί να με φτάσει και οι άντρες με παίρνουν όλο και πιο μακριά του.Ντ.:" Λίζα! Λίζα ξύπνα!" Με ταρακουναει και ξυπνάω ξαφνικά.
Λ.:" Νταμιάαν!" Λέω ταραγμένη ακόμα από τον εφιάλτη.
Με βάζει στην αγκαλιά του και με κρατάει δυνατά.
Ντ.:" Ηρέμησε εδώ είμαι. Ένα όνειρο ήταν μικρή." Τον αγκαλιάζω όσο πιο σφιχτά μπορώ.
Λ.:" Μη με αφήσεις μόνη μου Νταμιάν."
Ντ.:" Ηρέμησε μικρή μου, τίποτα δεν θα αφήσω να σου συμβεί."
Με φιλάει απαλά και ηρεμώ κάπως. Ξαπλώνει και με τραβάει πάνω του.
Ντ.:" Κοιμήσου μικρή είναι αργά. Εγώ θα φυλάω τα όνειρα σου." Λέει και με φιλάει απαλά τα μαλλιά.
Χαμογελάω ελαφρά και σύντομα με παίρνει ξανά ο ύπνος.
...
Κοιτάζω τον δρόμο όσο πηγαίνουμε προς το γραφείο. Δεν θέλω ούτε να την βλέπω την Άννα. Ευτυχώς θα έρθει η Ξένια. Αμάν η Ξένια δεν έχω πει τίποτα για αυτό στον Νταμιάν.
Λ.:" Νταμιάν θέλω να μιλήσουμε."
Γυρνάει και με κοίταει σοβαρός.
Ντ.:" Τι συμβαίνει?"
Λ.:" Θέλω να σου μιλήσω για κάτι και θέλω να είσαι ήρεμος και..." Πολυλογω και καθυστερω να του πω.
Τι έπαθα?
Ντ.:" Θα μου πεις? Γιατί αγχώθηκες? Έχει γίνει κάτι μικρή?"
Λ.:" Όχι, δηλαδή ναι. Όχι."
Ντ.:" Λίζα! "
Λ.:" Δεν ξέρω Νταμιάν απλώς με τρομάζεις ώρες ώρες. "
Ντ.:" Γιατί το σκέφτεσαι αυτό? Πιστεύεις ότι υπάρχει περίπτωση να σου κάνω κακό?"
Λ.:" Όχι.. δεν ξέρω.. όχι."
Ντ.:" Μικρή.. " λέει χωρίς να ολοκληρώσει την πρόταση του και ξεφυσαει .
Λ.:" Συγγνώμη.."
Ντ.:" Αυτό ήθελες να μου πεις?" Λέει τελικά.
Λ.:" Όχι. Θα έρθει μια φίλη μου από την Ελλάδα και θέλω να την φιλοξενήσουμε αν δεν έχεις κάποιο πρόβλημα δηλαδή να μείνει στο σπίτι."
BẠN ĐANG ĐỌC
Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the Mafia
FanfictionΣύνδρομο της Στοκχόλμης είναι το φαινόμενο στο οποίο το θύμα αναπτύσσει αισθήματα προς τον απαγωγέα του. Τι γίνεται όμως όταν ο απαγωγέας και το θύμα ερωτεύονται? Νταμιάν... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί... Λίζα... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί έναν μ...