Κεφάλαιο 51🔞

1.3K 61 11
                                    


Τον κοιτάω έχοντας χάσει τα λόγια μου. Πλέον μου φαίνονται όλα όσα σκέφτουμουν πριν ανούσια.

Απλώνει το χέρι του και μου χαϊδεύει το μάγουλο απαλά.

Ντ.:"Μικρή ΜΟΥ.. είσαι τόσο όμορφη.. αθώα.. δεν είσαι έτοιμη για εμένα ακόμα. Το ξέρω.. θα σε κάνω όμως εγώ.. σιγά σιγά.... έχω υπομονή. Τώρα που σε βρήκα δεν πρόκειται να αφήσω τίποτα να σε πάρει από εμένα." λέει ήρεμα.

Δεν μπορώ να καταλάβω αν το λέει σε εμένα ή σε αυτόν...

Με φιλάει απαλά στα χείλη και μετά στο μέτωπο μυρίζοντας τα μαλλιά μου. Απομακρύνετε από κοντά μου, γυρνάει πλάτη σε εμένα κατευθυνόμενος προς την πόρτα. Την ανοίγει και φεύγει κλείνοντας την απαλά πίσω του και αφήνοντας με μόνη μου.
Ένα κενό και ένας αβάσταχτος φόβος για κάποιο λόγο με πλημμυρίζει.
Κάνω δύο βήματα προς τα πίσω και κάθομαι στην καρέκλα χωρίς να πάρω τα μάτια μου από την πόρτα.
Μένω έτσι, κοιτώντας την κλειστή πόρτα απέναντι μου..
περιμένοντας να ανοίξει..
και οι ώρες περνάνε..
χωρίς να σκέφτομαι χωρίς να κουνιεμαι..
απλά περιμένοντας τον να ανοίξει την πόρτα και να μπει ξανά στο δωμάτιο..
και οι ώρες περνάνε.....

Author's

Κλείνει την πόρτα πίσω του και φεύγει αφήνοντας την μόνη της ξέροντας ότι θα υποφέρει.. νιώθοντας την αγωνία της.
Κινείται με γρήγορα βήματα προς το αυτοκίνητο, μπαίνει μέσα και ξεκινάει. Σύντομα στρίβει στον χωματόδρομο, σταματάει και κατεβαίνει. Πλησιάζει τη θάλασσα και κάθεται στην άμμο κοιτώντας τα κύματα.. και οι ώρες περνάνε..

Σηκώνεται αποφασισμένος. Μπαίνει στο αμάξι και βάζει μπροστά για ακόμα μια φορά. Όταν φτάνει στον προορισμό του σταματά. Κατεβαίνει, περνάει το δρόμο και ανεβαίνει τα σκαλιά.
Χτυπάει την πόρτα.
Γρήγορα αυτή ανοίγει και μπροστά του είναι αυτός ο Γρηγόρης Αναγνώστου, ο μπαμπάς της Λίζας.
Έκπληκτος από την παρουσία του Νταμιάν αρχικά τρομάζει όμως τον αφήνει να περάσει μέσα κλείνοντας την πόρτα πίσω του.. και οι ώρες περνάνε......

...

Μεριά Λίζας

Είμαι σίγουρη ότι έχουν περάσει ώρες όμως δεν πρόκειται να κουνηθώ μέχρι να έρθει. Θα έρθει! Δεν μπορεί ναε άφησε. Δεν γίνεται.

Ακούω θόρυβο έξω από την πόρτα και μετα να ανοίγει. Βλέπω τον Νταμιάν. Μπαίνει μέσα και με πλησιάζει. Σηκώνομαι και τον αγκαλιάζω με όλη μου την δύναμη.

Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the MafiaNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ