Φτάνουμε έξω από το ξενοδοχείο. Μπαίνουμε μέσα. Ανεβαίνουμε με το ασανσέρ. Η θερμοκρασία ανεβαίνει επικίνδυνα μέσα στο μικρό χώρο. Επιτέλους φτάνουμε στον όροφο και ανοίγουν οι πόρτες. Βγαίνουμε και περπατάμε προς το δωμάτιο. Όμως πριν μπούμε με σταματάει. Βγάζει από την τσέπη του ένα κόκκινο μαντήλι.Ντ.:" Θα σου δέσω τα μάτια."
Λ.:" Εντάξει."
Έρχεται από πίσω μου. Ενώνει το κορμί του στο δικό μου. Φέρνει τα χέρια του με το κόκκινο μαντήλι μπροστά στο πρόσωπο μου και μου δένει τα μάτια. Πλησιάζει το πρόσωπο του κοντά μου και νιώθω την ανάσα του στο λαιμό μου. Η καρδιά μου αμέσως αρχίζει να χτυπάει πιο δυνατά.
Ντ.:" Με εμπιστεύεσαι?" Λέει βραχνά πάνω στο λαιμό μου και αφήνει ένα υγρό φιλί.
Λ.:" Ναι Νταμιάν.. Σε εμπιστεύομαι."
Νιώθω το χαμόγελο του στο λαιμό μου. Με δαγκώνει απαλά. Βάζει το χέρι του στη μέση μου και με οδηγεί προς το δωμάτιο.
Ξεκλειδώνει την πόρτα και προχωράμε προς τα μέσα. Η καρδιά μου χτυπάει τόσο δυνατά που νομίζω ότι την ακούει και ο Νταμιάν. Ακούω που κλείνει την πόρτα. Με αφήνει για λίγο να περιμένω. Γρήγορα έρχεται ξανά κοντά μου. Με φιλάει έντονα και βαθαίνει το φιλί μας. Κατεβαίνει προς τα κάτω αφήνοντας φιλιά στο λαιμό μου. Τα χέρια του αρχίζουν να μου αφαιρούν τα ρούχα. Ενώ το στόμα του χαράζει διαδρομές πάνω στο κορμί μου. Εχω αρχίσει να τρέμω από την ηδονή. Δεν αντέχω άλλο. Με έχει κάνει να τον θέλω τόσο πολύ. Ένας αναστεναγμος ξεφεύγει από το στόμα μου.
Ντ.:" Μην είσαι ανυπόμονη μικρή." Λέει και συνεχίζει το βασανιστήριο του.
Όταν τελικά μένω μπροστά του μόνο με τα εσώρουχα σταματάει. Πλησιάζει και μου λύνει τα μάτια. Τα ανοίγω σιγά σιγά και βλέπω το δωμάτιο του ξενοδοχείου.
Είναι υπέροχο!
Είναι γεμάτο με κόκκινα τριαντάφυλλα και υπάρχουν παντού σκορπισμένα ροδοπέταλα. Έχει γεμίσει το δωμάτιο με κεράκια και είναι το μόνο φως που φωτίζει το δωμάτιο . Από το παράθυρο του ξενοδοχείου φαίνεται η υπέροχη θέα στη θάλασσα. Γυρνάω και τον κοιτάω εντελώς ερωτευμένη.Λ.:" Δεν το πιστεύω! Είναι υπέροχο! Το έκανες όλο αυτό για εμένα?" Λέω και πέφτω στην αγκαλιά του. Ενώνω τα χείλη μας σε ένα φιλί γεμάτο πάθος.
Ντ.:" Όλο τον κόσμο θα σου δώσω αν το θες. Με έχεις τρελάνει μικρή. Για ένα σου χαμόγελο μπορώ να κάνω τα πάντα. Μόνο για να σε κάνω ευτυχισμένη. Είσαι πολύ σημαντική για εμένα μικρή μου." Μου λέει και με φιλάει ξανά.
ESTÁS LEYENDO
Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the Mafia
FanficΣύνδρομο της Στοκχόλμης είναι το φαινόμενο στο οποίο το θύμα αναπτύσσει αισθήματα προς τον απαγωγέα του. Τι γίνεται όμως όταν ο απαγωγέας και το θύμα ερωτεύονται? Νταμιάν... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί... Λίζα... ποτέ δεν ήθελε να ερωτευτεί έναν μ...