Κεφάλαιο 23🔞

1.6K 61 9
                                    

🔞 Το κεφάλαιο περιέχει σκηνές σεξουαλικού περιεχομένου.🔞

Δεν απαντάω. Δεν μιλάω καθόλου και δεν τον κοιτάω καν.
Τι με πείραξε?
Δεν με πείραξε τίποτα. Απλά μου βγήκε όλη η στεναχώρια και η πίεση τόσων μηνών και για αυτό έγινα έτσι. Για αυτό και μόνο.

Σκέψεις με τον Νταμιάν και αυτή την ψιλομυτα έρχονται στο μυαλό μου. Να την φιλάει, να την αγκαλιάζει, να την .. να την... Δάκρυα νιώθω πάλι να κυλάνε. Δεν πρέπει να με ενδιαφέρει. Αφού δεν μου αρέσει ο Νταμιάν. Με πειράζει, γιατί απλά μου φαίρεται σαν πόρνη και για να μην με κολλήσει τίποτα. Ναι αυτό είναι, για αυτό με ενοχλεί.

Ντ.:" Μικρή κοίταξε με." Λέει αλλά δεν θέλω να τον κοιτάξω και δεν το κάνω.

Με πλησιάζει κι άλλο, τον νιώθω να μυρίζει τα μαλλιά μου. Χαμηλώνει το κεφάλι του και χαϊδεύει με το μάγουλο του το δικό μου.

Ντ.:" Κοίταξε με." Λέει ξανά.

Τελικά τον κοιτάω.

Ντ.:" Τι σκέφτηκες και σε έκανε να νιώθεις έτσι?" Μου λέει απαλά.

Λ.:"Απλά φοβάμαι μην με κολλήσεις τίποτα με όλες τις άλλες που πας και το κάνεις και μετά έρχεσαι και το κάνεις και μαζί μου. Και αγχώθηκα. Αλλά εντάξει δεν με νοιάζει, έτσι και αλλιώς θα με σκοτώσεις οπότε δεν έχει σημασία." Μιλάω ασταμάτητα και γρήγορα χωρίς να τον κοιτάω.

Χαμογελάει στραβά.

Ντ.:" Το ήξερα." μου λέει και χαμογελάει στραβά ξανά.

Στρέφω το βλέμμα μου επάνω του με περιέργεια.

Λ.:" Τι ήξερες?"

Ντ.:"Ότι ζήλεψες μικρή."

Λ.:"Τι λες? Δεν ζήλεψα. Καθόλου δεν ζήλεψα! Δεν με νοιάζει τι κάνεις. Μπορείς να κάνεις ότι θέλεις και με όποια θες, εμένα τι να με νοιάζει? Σου είπα το λόγο για αυτό μόνο."

Ντ.:" Αλήθεια?"

Λ.:" Ναι."

Ντ.:" Εντάξει τότε δεν χρειάζεται να ανησυχείς καθόλου. Μαζί τους χρησιμοποιώ πάντα προφυλάξεις οπότε μην αγχώνεσαι." Νιώθω την στεναχώρια για ακόμα μια φορά να μεγαλώνει μέσα μου.

Λ.:" Άρα.. δη.. δηλαδή πηγαίνεις και..και με άλλες.. με..με πολλές" λέω προσπαθώντας να ακουστω αδιάφορη, αλλά αποτυγχάνω καθώς ακουγομαι εντελώς θλιμμένη και έτοιμη να κλάψω ξανά.

Χαμογελάει ξανά στραβά. Με κολλάει στον τοίχο και κολλάει επάνω μου. Τα χέρια του είναι στη μέση μου και με κρατούν στην αγκαλιά του. Πλησιάζει το πρόσωπο του στο δικό μου και σχεδόν ακουμπούν τα χείλη μας.

Επικίνδυνος Έρωτας // In love with the MafiaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora